Kisalföld logö

2017. 12. 11. hétfő - Árpád 4°C | 14°C Még több cikk.

Hónapokon át nem kaptak villanyszámlát

Csapodon a Nagy család attól tart, kikapcsolják náluk a villanyt, avagy egyszerre zúdítják rájuk a villanyszámla-elmaradást, ami megterheli a családi büdzsét. Pedig fizetnék rendesen a villamos energia árát, de áprilisban kaptak utoljára csekket.

– Tavaly július óta a T-Home/Telekomon keresztül vásároljuk a lakossági villamos energiát – fogott történetébe Nagy József. – Mindig rendesen fizettük a számlát havonta, de most nagy a gondunk: utoljára áprilisban kaptunk csekket a villanyáram fogyasztásáról.

Rengeteget telefonáltunk, hogy most akkor hogyan rendezzük a villanyszámlát, de senkitől nem kaptunk semmiféle hasznos felvilágosítást vagy a jövőre nézve hathatós segítséget. Joggal tartunk attól, egyszer csak kikapcsolják a villanyt, avagy épp egy összegben zúdítják ránk a felhalmozódott ellenértéket.

Mint azt a Magyar Telekom kommunikációs igazgatóságától megtudtuk, az ügyféltől a 2013. április hónapban esedékes éves leolvasási érték nem érkezett be vállalatukhoz, a rendszer viszont csak az éves érték beérkezését követően készíthet további áramfogyasztási számlákat.

Az ügyfél bejelentését követően intézkedtek, hogy elvégezzék az éves leolvasást, így időközben már el is készült a számla. Az érintetteket közvetlenül tájékoztatták a fejleményről.

Nagy Józsefék örülnek, hogy végre megoldódott a problémájuk. Állítják, az éves leolvasás megtörtént, csak az adat elkeveredhetett a szolgáltatónál. Összesen közel 22 ezer forintos hátralékot kellett törleszteniük.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Cseh Dániel V. fotókiállítása - galéria

A kiállítás nagyrészt tájképeket tartalmaz, de néhány ismertebb várost is megismerhetünk a fotós… Tovább olvasom