Presztízs-kihívás

2006.10.02. 14:19
Értékelem a cikket!
Betűméretet növelem Betűméretet csökkentem Cikket küldöm e-mailben Nyomtatom E-mailt írok a szerkesztőnek Később elolvasom

Már Magyarországon is gurulnak a Győrött készült TT Coupék. A gyár termékei igazi presztízst teremtettek a sportos, biztonságos közlekedésben.

Hírlevél feliratkozás

Értesülni szeretnék a napi friss helyi hírekről! E-mailemre levél érkezik, amelyben megerősítem a feliratkozást.



Már Magyarországon is gurulnak a Győrött készült TT Coupék. A gyár termékei, melyek méltán lettek hungaricumok, igazi presztízst teremtettek a sportos, biztonságos közlekedésben. Nem véletlen, hogy a cég alapítója a megye legnagyobb nyilvánosságot, ezáltal üzleti sikert ígérő gazdasági díjának.

Az Audi Hungaria Motor Kft. ügyvezető igazgatóját, dr. Johannes Roscheket arra kértük, mondja el véleményét a Kisalföldi Presztízs Díjról, s amiben tud, adjon útmutatást, hiszen sok pályázó kíváncsi arra, a díj egyik alapítója milyen szempontok alapján dönt majd arról, ki veheti át a nyilvánosságot jelentő plaketteket.

Az Audi Hungaria Motor Kft. ügyvezető igazgatója szerint a Kisalföldi Presztízs Díj kiváló lehetőség a megyei cégek számára. Nem csupán azért, mert a kategóriák nyertesei lehetőséget kapnak a Kisalföld napilapban saját tevékenységük részletes, mindenre kiterjedő bemutatására, hanem azért is, mert minden pályázót arra kényszerít, gondolja át eddigi sikereit.

Nyilvánvaló – fogalmaz dr. Johannes Roschek –, hogy a pályázat megírása már igényel egy kis előkészítő munkát. Ennek során a cégvezetők rendszerbe szedhetik, mit tettek az elmúlt évben, mit szeretnének csinálni a jövőben. Önmagában már egy ilyen, az üzleti tervezésnél lazább felkészülésből is származhat hasznuk.
Az ügyvezető igazgató úgy véli, ma Magyarországon még egy kicsit tartanak a vállalkozók és a vállalatok attól, hogy pályázzanak, hogy saját magukat dicsérjék. Pedig a világ más tájain teljesen természetes, hogy a sikeres cégek felvállalják, sok mindent elértek, van mire büszkének lenniük.

Mindezek alapján csak azt tudja javasolni, az indulók – ahogy az elmúlt négy évben a közel kétszáz cég – érezzék meg a kihívást és a lehetőséget ebben a díjban, és pályázzanak.

Az eddigi pályázók és nyertesek közül is számos áll üzleti kapcsolatban az Audi Hungaria Motor Kft.-vel, és mivel az üzleti kör mindig bővülhet, az is elképzelhető, Magyarország legnagyobb termelő cége a pályázók között találja majd meg leendő üzleti, gazdasági partnereit.
Johannes Roschek szerint érdemes bátran pályázni, ahogy Európa más országaiban már teszik a vállalkozások.

hirdetés

Hozzászólok a cikkhez


A tisztább tartalom érdekében előzetesen moderálunk. Ez rövid késést fog okozni a komment megjelenésében, amiért megértését kérjük. Az éjjel 23 és 6.30 közötti kommentek 7-ig jelennek meg.
Kérjük, olvassa el Felhasználási szabályainkat!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezni!
Kérem, jelentkezzen be vagy regisztráljon!
Töltés, kérem várjon!
Töltés, kérem várjon!
ˆaz oldal tetejéreˆ

hirdetés

bezár
asdasd
Kérem várjon, jelentkezését rögzítjük...