Kisalföld logö

2017. 03. 30. csütörtök - Zalán 8°C | 19°C Még több cikk.

Túl lassan újítják fel a 81-est?

Olvasónk szerint a 81-es főúton az autópálya-lehajtóág és a sashegyi hulladéklerakó közti szakasz felújítása rendkívül lassan halad. Ennek jártunk utána...

Király Ferenc olvasónk e-mailben arra kérte portálunkat, járjunk utána, ki végzi a 81-es főúton az autópálya-lehajtóág és a sashegyi hulladéklerakó közti szakasz felújítását. Szerinte döbbenetes, hogy már három hónapja tart, és még mindig nincs vége a körülbelül 3 kilométeres szakasz felújításának. ˝Így elhiszem, hogy sok-sok millióba kerül ebben az országban minden˝ – tette hozzá.

A kérdésre Fazakas Orsolya, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs vezetője válaszolt: ˝A 81-es számú, Győrt Székesfehérvárral összekötő főút felújítási munkái történnek 22 kilométer hosszú szakaszon Győr és a megyehatár között. A szerződés szerinti befejezési határidő 2010. június 15. A tényleges kivitelezési munkálatok augusztus elején, azaz két hónapja kezdődtek, s azóta több mint 8 kilométeren két rétegben elkészült az aszfaltozás a jóváhagyott ütemtervnek megfelelően. Ezt követően a technológiai sorrendnek megfelelően a tartós burkolati jelek elkészítése zajlik – friss aszfaltra egy-két hét múlva készíthető. Mindezek után következhet a padkaépítés.˝

A kivitelezést a legolcsóbb ajánlatot tevő Magyar Aszfalt Kft. nyerte el. A beruházás 1 milliárd 419 millió forint plusz áfába, azaz csaknem 1,8 mil-
liárd forintba kerül.

Olvasóink írták

  • 8. sheep 2009. október 14. 07:56
    „Sziasztok!

    Én szinte minden nap ezt az útszakaszt használom. Talán a győri lakosok azért látják lassúnak a sashegyi szakasz felújítását, mert nem tudják, hogy a 81-es úton megyei szakas hosszábán folyik a munka. Több szakaszon félkész állapotban. Biztos erre is megvan az üzletpolitika, hogy több helyen egyszerre állnak neki és csak nagyjából készül el, ezt soha nem fogom érteni. Másrészt azt sem, hogy miért a legjobb állapotú útszakaszokkal kezdték a felújítást!
    Mindenesetre kiváncsi leszek, hogy kész lesz-e a megadott időre!”
  • 7. Prérifarkas 2009. október 13. 21:49
    „40 tábla tavaszig marad mert biztos visszafogja azt aki haladni is akar.
    Jó ez így védjük ezt a kis jófajta friss aszfaltot, amúgy meg ha nem lenne menne mindenki mint atom.”
  • 6. urbaniastapista 2009. október 13. 21:17
    „A nyár végén jártam arra utoljára, amikor elkezdték, a legjobb állapotban lévő, cikkben is említett szakasszal:) Még nincs kész?
    A 40-es táblát normáliséknál mindig csak ott teszik ki/fordítják az út felé, ahol indokolt, mert éppen dolgoznak vagy valami tényleg veszélyes. Nálunk meg ott rozsdásodnak meg az út mellett, kin vannak, ha kell, ha nem.
    Vagy 15 éve Ausztriában, éjszaka autózva, tök sima úton egyszer csak 30-as tábla a semmi közepén, magyar szokás szerint lelassítottam 45-re, út elfogy arasznyi ugratóval, és átvált olyan vasúti kövezés-szerű valamire. Egy életre megtanultam, hogy amit kiírnak, azt okkal teszik.
    Nálunk meg? Csak baja ne legyen útkezelő-csinovnyikjainknak, az nem számít, kinek hány forintot húznak ki a zsebéből a felesleges korlátozásokkal az utakon.”
  • 5. krisztian75 2009. október 13. 20:27
    „Valóban enyhén szólva boszantó és vérlázító, hogy felfestették a Töltéstava-Győr szakaszt 3 hete, és mégis végig 40-es tábla - semmi NEM indokolja. Továbbá ha egyszer oka van, hogy a pálya alatt nem fejezték be, miért nem hagyták meg srégen az új aszfalt végét, hogy legalább 40-nel át lehessen menni rajta műszaki hiba veszélye nélkül??? Még egy kérdés az illetékeseknek: az autópálya lehajtójától Győr felé tavaly frissen aszfaltoztak egy 400 m-es szakaszt. Azt most MIÉRT kellet újra aszfaltozni súlyos milliókért??? Mindezek mellet sok autóstársam nevében köszönöm a felújítást, végre történik valami jó is a környezetünkben.”
  • 4. pmc 2009. október 13. 19:55
    „szerintem elég jól haladtak,
    csak az zavar hogy az autópályánál mindkét irányban kb. 5 cm-es
    bukkanót hagytak , nem lehetne ezt kisimítani ?
    kinek kéne ezt jelezni ?
    kiváncsi lennék javítanák -e ?”
  • 3. omarhulm 2009. október 13. 17:49
    „1. Pedró: állítólag az a rész az autópályához tartozik azért nem nyúlnak hozzá... no comment!

    A Méh teleptől a töltéstavai bej.útig az út kész, tükörsima (még!), vonalak felfestve. FELHÁBORÍT, hogy a 40-es táblát kint hagyták. Miért? Ha nem csinálják a padkát (hetek óta így van minden), ne akadályozzák a forgalmat 10 km-en át, ha meg még maradt munka akkor könyörgöm csinálják már meg!

    /10 autósból 1 tartja be a 40-es táblákat, így törvényesen a rendőrség nagyot tudna kaszálni, ám valljuk be gerinctelenség lenne, ha itt mérnének/”
  • 2. bn 2009. október 13. 13:24
    „Az is kérdezzék majd meg, hogy Pér előtt (Győr fele) miért hagytak ki egy kb 150 méteres szakaszt a felújításból??? Pértől egészen az autópályáig új az út, kivéve ezt, és az autópálya és a sashegy közötti szakaszt.
    A kettő együtt nincs 300 méter... Ha már csinálják, akkor miért nem csinálják meg rendesen...???
    Azt is kérdezzék meg, hogy miért nem a Pér és Mezőörs közötti szakasszal kezdték??? Az is csoda, hogy ott még nem halt meg senki attól, hogy fejreállt az útminőség miatt...”
  • 1. Pedró 2009. október 13. 12:43
    „Az a nagy baj, hogy az érintett szakaszon egy hónapja nem történik semmi! Napi szinten arra járok...
    Én az illetékesektől inkább azt kérdezném meg, hogy az autópálya alatti szakaszt miért hagyták ki??!!
    Aki sötétbe, ismeretlenűl arra megy, jó kis futóműszaggató élménye lesz a régi és felújított burkolat találkozásánál.
    És már ez is legalább egy hónapja így van...”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A legtöbb helyen ma már fűtenek

Sopronban és Csornán már hétfőn, Győrben kedden indult el a távfűtés, Mosonmagyaróváron csütörtöktől… Tovább olvasom