2017.12.01. 15:51
Megszűnnek a ˝kék számok˝ - Decembertől az E.On ügyfélszolgálata sem érhető el a 40-es számon
A lakossági ügyfeleknek fenntartott vonalak hívószáma december 4-től, a közigazgatási ügyfeleké 2018. január 1-től változik meg.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság rendelete alapján, 2017 év végén megszűnnek a Magyarországon használt 06-40-es előhívójú „kék számok".
Ez a változás az E.ON telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségeit is érinti, a vállalat felhívja a lakosság figyelmét a változásra.
Az áramszolgáltató közleményében hívja fel a figyelmet, hogy 2017. december 4-től az E.ON lakossági ügyfelei a következő telefonszámokon intézhetik ügyeiket.
Vezetékes telefonról:
áram lakossági ügyfélszolgálat: 52 512 400
gáz lakossági ügyfélszolgálat: 52 512 401
mobil telefonról:
áram lakossági ügyfélszolgálat: 20/30/70 45 99 600
gázhálózati ügyfélszolgálat: 20/30/70 45 99 711
A telefonos ügyfélszolgálat továbbra is munkanapokon reggel 7.30 és este 20.00 óra között fogadja folyamatosan a megkereséseket.
A közigazgatási ügyfelek részére fenntartott ügyfélszolgálati telefonszámok 2018. január 1-től változnak meg:
az E.ON Közigazgatási Vonal a 06 80 262 000-ás számon érhető majd el
az E.ON Közvilágítási hibabejelentő új telefonszáma 06 80 200 636
Az E.ON Közigazgatási Vonalon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 8.00-16.00 óra között, pénteken 8.00-13.30-ig várjuk közigazgatási ügyfeleink megkeresését.