Kisalföld logö

2017. 05. 25. csütörtök - Orbán 11°C | 21°C Még több cikk.

Cégegyesülés a távközlésben: Invitelből Invitel

A HTCC csoport az Invitel felvásárlásával, 1,1 millió ügyféllel Magyarország legnagyobb alternatív vezetékes távközlési szolgáltatójává vált. A Csongrád megyei fogyasztóknak nem kell új nevet megtanulniuk a cégegyesülés miatt, az új szolgáltató a jól csengő Invitel márkanevet használja szerte országban.
A cégcsoport exkluzív gálavacsorát adott partnereinek múlt csütörtök este Szegeden, a Tisza Szállóban. A műsorban fellépett Somló Tamás és a táncpartnere, Südi Iringó is. A megújult Invitel szlogenje: Lehet saját utad. Az új üzleti filozófiáról Zsembery Györgytől, a cég marketing vezérigazgató-helyettesétől kértünk magyarázatot.

– Vezérigazgató-helyettes úr, új szlogenjükből ítélve, fényévnyi távolságra járnak már attól az időtől, amikor az emberek még az egyentelefonért is évekig vártak sorukra. Hol tart ma a távközlés?
– A piacgazdaságra való áttéréssel Magyarországon is először el kellett jutni a hiánytól a kínálatig. Könnyű volt hozzászokni ahhoz, hogy nem kell könyörögni többé senkinek azért, hogy a pult alól, vagy kapcsolatain keresztül segítsen hozzájutni valamilyen termékhez vagy szolgáltatáshoz – kínálják és választhatunk. Az információk és újdonságok zuhatagában viszont sokkal nehezebb felismerni az embernek, hogy személy szerint neki mire van szüksége. De jó úton járunk. Ma már egyre többen tudják például, hogy mire érdemes használni a mobiltelefont és mire a vezetékest. Akik megtartják vonalas telefonjukat, már tudatosan választanak, van, aki csak azért, hogy hívásokat kezdeményezzen vagy fogadjon nagy biztonsággal (amit helyben nemsokára ingyen tud megtenni), más a csúcsminőségű ADSL szélessávú internet-hozzáférés miatt. Hamarosan a tévécsatornák is foghatók lesznek ugyanezeken a kábeleken. S ki tudja, mi jön még?

Céginfó

Invitel márkanév alatt egyesítette termékeit és szolgáltatásait 2007 szeptemberétől a HTCC-csoport (Hungarian Telephone and Cable Corp.). A cégóriás többségi tulajdonosa az Invitel, a Hungarotel, a PanTel vállalatoknak. Nemrégiben megvásárolta a Tele2 hazai részesedését is. A cégcsoportnak így 1,1 millió vonalas telefon és/vagy ADSL ügyfele van.

– Az internetszolgáltatásnál leragadva, gondolom, messze nem használjuk még ki a világháló adta lehetőségeket?

– Ennek is meg kell tanulni a kultúráját. De azért egyre többen ismerik fel, hogy nem mindegy például, hogy órákat álldogál valaki a sorban valamelyik hivatalban, vagy elintézi a dolgot az interneten; kimegy-e az állomásra indulás előtt fél órával, hogy megvegye a menetjegyeket, vagy miután megnézte a menetrendet a világhálón, ugyanott megrendeli a jegyeket is. Miközben hagyományos levelet már alig írunk, a fiatalok pláne nem, szívderítő, ahogy alkalmazkodva a világhoz, nagyszülők sora tanul meg e-mailezni, így tartva a kapcsolatot unokáikkal. Az üzleti vállalkozásoknál ennél is többről van szó, hiszen a telekommunikációs eszközök a költségek optimalizálásában, a gyorsaságban, az együttműködésben, az üzlet fejlesztésében, a versenyképességben egyaránt szerepet játszanak.

– Lehet saját utad, mondja az új szlogen. Mit jelent ez az ügyfeleknek a gyakorlatban?
– Hogy ne elégedjenek meg a tömegeknek nyújtott szolgáltatásokkal! Sokkal többről van szó. Azt szeretnénk, ha mindegyik ügyfél érezné, róla szól, amit csinálunk. Nem azt mondjuk, hogy vedd meg ezt meg azt, mert ezért meg azért jó, hanem az ügyfél maga jöjjön rá, hogy mi jó neki és mire van szüksége – mi abban segítünk, hogy a legjobb megoldást találjuk meg számára. Szeretem azt a magyar szót, hogy szolgáltatás, mert sok mindent kifejez: hogy hogyan beszélnek velem, mennyi idő múlva javítják ki a hibát, a számla érthető-e. Nagy energiákat fektetünk abba, hogy folyamatosan elemezzük a fogyasztói szokásokat, elvárásokat. Ennek megértése sokkal közelebb visz bennünket az üzleti sikerhez, mint bármi más.

– A rendszerváltás óta jó pár nevet tanultunk meg a távközlésben is, így kifejezetten jólesik a Csongrád megyeieknek, hogy a cégóriás pont az Invitel nevet tartotta meg. Minek köszönhetjük?
– A kérdés az volt, hogy teljesen új név, vagy a cégcsoport tagjai közül valamelyik. A kutatások végén az derült ki, hogy földrajzi helytől, a települések és ügyfélcsoportok méretétől függetlenül a legismertebb és legkedveltebb név az Invitel. Erre a hírnévre persze rá is szolgált a cég, hiszen minden ügyfélcsoportban megbízható partnernek bizonyult. A cégegyesüléssel létrejött tőkeerősebb, nagyobb ügyfélszámmal rendelkező vállalat viszont többet tud fejlesztésekre fordítani, ezáltal változatosabb és piacképesebb szolgáltatásokat képes nyújtani. Mivel csoport birtokában van Magyarország legmodernebb saját tulajdonban lévő gerinchálózata is, a szolgáltatások biztonsága még erősebb lesz. Tehát ahogy szolgáltatunk az ügyfeleknek, abban kell érezniük változást.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A kokain-fogyókúrázók

Hétből egy nő használ drogokat, például kokaint vagy Speedet annak érdekében, hogy fogyjon –… Tovább olvasom