Kisalföld logö

2019. 01. 19. szombat - Sára, Márió -5°C | 2°C Még több cikk.

Kevésbé ismert úticélokra hívják fel a figyelmet: elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség új kampánya

A belföldi kampányhoz már több mint 300 szálloda és vendéglátóhely csatlakozott.
Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új tavaszi-nyári belföldi kampánya is, amely mellett a térség államaiban a vidéki úti célokat, a legfontosabb küldőpiacokon pedig Budapestet népszerűsítik. Az MTÜ vasárnapi közleménye szerint a belföldi kampány új programokra és kevésbé ismert úti célokra hívja föl a figyelmet, hogy az utazni készülők újragondolják a nyaralásukat, és minél többen kapjanak kedvet nyári felfedezésekhez.

A Balaton, a Sopron-Fertő és a Tokaj-Nyírség-Felső Tisza vidékét ajánló belföldi kampányhoz már több mint 300 szálloda és vendéglátóhely csatlakozott, valamennyien különleges nyári ajánlatokkal és kedvezményekkel várják a vendégeket augusztus 20-ig. A kisfilm a www.hellomagyarorszag.hu oldalon tekinthető meg az úticélok élménykínálatának és programlehetőségeinek részletes leírásával, valamint a kampányhoz csatlakozó partnerek nyári ajánlataival együtt.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Díszpolgárrá avatták a fertőszentmiklósi születésű egri érseket

Díszpolgárrá avatták a fertőszentmiklósi születésű egri érseket
Vasárnap estig tart a fertőszentmiklósi Pünkösdi Fesztivál Tovább olvasom