Kisalföld logö

2019. 01. 18. péntek - Piroska -1°C | 8°C Még több cikk.

Fertő parti dugó és bosszúság, második rész: azt mondják műszaki oka is volt a dugónak

A parkolódíjakat nyugtázó pénztárgép telekommunikációs rendszerrel kapcsolódik a NAV-hálózathoz. E rendszer működése vasárnap a délelőtti óráktól kezdve nagyon lelassult, amelynek okát nem tudják.
Több mint bosszantó - Csigalassan haladó kocsisor a Fertőnél, ráadásként büntetés -  címmel közöltük olvasóink észrevételeit: a tóhoz vezető úton múlt vasárnap órákon át tartó iszonyú torlódás alakult ki. Egy órába is telt, hogy a lekanyarodás után a pár kilométeres távot megtegyék. Azt is megállapították, hogy ha ez a szezon kezdete, mi lesz itt nyáron, kánikulában? Miképpen szeretnék ott felvirágoztatni a turizmust, ha ilyen barátságtalan és bosszantó körülmények fogadják a vendégeket? Felvetették, hogy parkolóautomaták üzembe helyezésével enyhíteni lehetne a helyzeten.
Olvasónk fotója
Az olvasói meglátásokkal a Fertő magyar vízitelepének üzemeltetőjéhez, a Soproni Vízművekhez fordultunk.

A vasárnapi lassú bejutás okával kapcsolatban Rádonyi László vezérigazgató elmondta, a parkolódíjakat nyugtázó pénztárgép telekommunikációs rendszerrel kapcsolódik a NAV-hálózathoz. E rendszer működése vasárnap a délelőtti óráktól kezdve nagyon lelassult, amelynek okát nem tudják. A szolgáltatónak jelezték a problémát, s a szakértők vizsgálat során derítik ki, mi okozta a jelenséget. A vezérigazgató hozzátette: a saját bevételeik mellett az önkormányzattól mint fenntartótól éves szinten 120 millió forintot kapnak a Fertő, a Tómalom és a Csik Ferenc Uszoda működtetésére. Ebből másfajta parkolási rendszer üzembe helyezésére nincs forrás. Ugyanakkor a Fertő tó magyar oldalának előttünk álló nagyszabású fejlesztése orvosolni fogja az olvasók által felvetett gondokat.

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A világ közepe - Könyv Fertőbozról

A világ közepe címmel a napokban jelent meg Németh László Fertőbozról írt könyve. Tovább olvasom