2020.01.21. 09:52
Linképítés 2020-ban: továbbra is fontos szerepet kapnak a keresőmarketing ügynökségek
2020-ban is fontos a linképítés az online marketing technikákat illetően, hiszen a Google számára továbbra is esszenciálisak az adott vállalatot említő külső oldalakról származó értékes linkek, mert ezek növelik az oldal megbízhatóságát. Értékes linkek, nem pedig a 12 egy tucat típusú gagyi weboldalakon lévő több ezer szerény említés.
Woman connects couple puzzle piece
Fotó: Yuganov Konstantin
Linképítés 2020: segít a SEM ügynök
Egy átlagos középvállalkozásnak nem feltétlenül vannak üzleti partnerei a különféle webes portálokon, amelyek komoly forgalmat tudnának generálni a vállalati profitot illetően egy-egy szponzorált tartalom formájában.
Itt jön be a képbe a SEM ügynök (Search Engine Marketing), hiszen neki az a feladata, hogy értékes üzleti kapcsolatokat alakítson ki olyan szerkesztőkkel, újságírókkal és üzleti csoportokkal, akiknek a sokak által látogatott weboldalain megjelenhetnek a szponzorált tartalmakba épített backlinkek.
Egy telefon vagy egy e-mail segítségével szinte képtelenség helyet foglalni a portálok különféle rovatai között, így a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség is azt szokta javasolni, hogy a linképítést szerencsésebb, ha kiszervezik a vállalatok egy külsős ügynökséghez, hiszen nekik már alapból rengeteg tulajdonosi csoporttal vagy szerkesztővel van aktív üzleti kapcsolatuk. Ezáltal sokkal egyszerűbb lesz bejutnia egy-egy szponzorált tartalomba épített backlinket rejtő cikknek a fontos hírportálok vagy szakmai lapok rovatai közé.
Linképítés 2020: fókuszban a minőség, nem pedig a mennyiség
A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség óva int mindenkit az olyan alattomos linképítési csomagoktól, amik például 100 linket ígérnek egy hónapban. Ezek többsége olyan weboldalakra kerül ki, amelyet már a szerkesztő sem látogatott hónapok óta, nemhogy egy-egy olvasó. Fontos emiatt az, hogy a kikerülő backlink egy erős, sokak által látogatott, leinformálható és lehetőleg minőségi oldalra legyen kitéve, amely egyaránt releváns az olvasóknak és a linképítést igénylő vállalatnak is.
(X)