Kisalföld logö

2019. 04. 19. péntek - Emma Még több cikk.

Egy hajóban evezünk

,,Nem elég, ha jól dolgozunk, azt meg is kell mutatni" - vallja Marczali Zoltán, a győri MASC Kft. ügyvezetője. A könyveléssel, tanácsadással és személy­ügyi szolgáltatásokkal foglalkozó vállalkozás januárban a nagy presztízsű Forbes magazinban jelent meg, így még többen megismerhették új, egyedülálló digitális szolgáltatásukat, ?az MZ/X-et.

„Ha jó a minőség, ha helyes az irány, arra joggal vagyunk büszkék, s meg kell mutatni a világnak" – mondja Marczali Zoltán, miközben a Forbesban megjelent kétoldalas cikket mutatja. A világ egyik legismertebb és legbefolyásosabb üzleti magazinjában megjelenni több szempontból is üzenetértékű: a jelenlegi és leendő ügyfelek felé a minőség és a stabilitás üzenete, a cég saját dolgozóit pedig megerősíti abban, hogy egy megbecsült és jól működő vállalkozás részei a munkájukkal.
 
MZ/X: üzenet a jövőből

„Az elmúlt tizennégy évben is hasonló szellemben és minőségben dolgoztunk, de úgy éreztük, most jött el az ideje annak, hogy a tágabb világgal is megismertessük, mit tudunk, és milyen elvek vezetnek minket" – mondja a cégvezető.

 „Annál is inkább, mert a mi munkánk nem a »nagyközönség« előtt, hanem a háttérben zajlik. Azonban egy kicsit más szemlélettel, mint a konkurens irodáké. Jól és precízen könyvelni ugyanis sokan tudnak, mi azonban ennél többet nyújtunk: tényleges támogatást az üzleti döntésekhez."

Ennek szellemében fejlesztette ki a MASC Kft. „digitális könyvelőiroda" szolgáltatását, amely az ominózus Forbes-cikk fő témáját is adta. Az MZ/X névre keresztelt szolgáltatás új alapokra helyezi a vállalkozások és könyvelőirodájuk kapcsolatát, gyorsabbá és egyszerűbbé téve a kapcsolattartást. Ennek keretében a MASC minden, az MZ/X szolgáltatást igénybe vevő ügyfele számára létrehoz egy személyre szóló, biztonságos virtuális tárhelyet, ahova az feltöltheti a vállalkozásával kapcsolatos összes fontos dokumentumot: számlát, bizonylatot, banki kivonatot, szállítólevelet. A digitális dokumentumtárba beérkező anyagokat a MASC munkatársai már a következő munkanapon feldolgozzák, így mindig friss adatokkal tudnak ügyfeleik rendelkezésére állni. Így a vállalkozók mindig naprakészek lehetnek cégük pénzügyi állapotáról, s ennek köszönhetően gyorsan tudnak reagálni a változásokra. „Ez a rugalmasság, alátámasztva a szakmai tudásunkkal és tapasztalatunkkal, kincset érhet egy vállalkozás számára, különösen ott, ahol nincs külön pénzügyi osztály" – mondja Marczali Zoltán.
 

Hajó az óceánon

A cégvezető egyik célja, hogy megváltoztassa az emberek fejében 
élő képet, mely szerint a könyvelés a „szükséges rossz". „Ez egy értékes szakma, és azzal a pluszszolgáltatással, amelyet a MASC nyújt, még inkább az. Minden vállalkozás egy hajó, amelynek a biztos navigáláshoz friss és pontos adatokra van szüksége. Ezek nélkül csak a homályban sodródik, ha azonban egy cégvezető hozzájut a saját aktuális helyzetét jelző legfrissebb adatokhoz, az olyan, mintha csúcstechnológiával támogatva haladna a célja felé. Mennyivel másabb ez, mint ha hetekkel korábbi adatokra támaszkodva vagy csupán rutinból kellene vezetnie!" – hoz egy érzékletes hasonlatot Marczali Zoltán.
 
„Pont ezt kerestem!"

Az ügyvezető a minőségi sajtómegjelenések erejét a munkáltatói márkaépítésben is érzi, amely a munkaerő megtalálásában és megtartásában jelent segítséget. „Előfordult, hogy valaki azért jelentkezett hozzánk dolgozni, mert olvasott egy rólunk szóló cikket, és tetszett neki a szemlélet, amit képviselünk. Ennek azért is örültem nagyon, mert szeretném, ha a kollégáim is büszkék lennének a munkájukra, a cégre. De több potenciális ügyfél is jelentkezett nálunk egy-egy cikkünket olvasva, azzal, hogy pont ezt a szemléletet, ezt a hozzáállást kereste" – mondja Marczali Zoltán. S bár maga is nem egyszer találkozott már a jellegzetes magyar menta­litás részeként megjelenő irigységgel, hiszi, hogy motivációt és ösztönzést jelenthet, ha egy sikeres vállalkozás büszke arra, amit elért.

A MASC Kft. távlatokban gondolkodó, innovatív vezetője olyannyira hisz a kommunikációban és a közösségépítésben, hogy tervei között egy helyi üzleti klub létrehozása is szerepel. Olyan kis- és középvállalkozásokat nyerne meg a célnak, amelyek hozzájuk hasonlóan nyitott, ambiciózus és innovatív szemléletet képviselnek, s hiszik, hogy a jó üzleti és személyes kapcsolatokból mindenki profitálhat.             
(X)









 
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hamarosan épülnek az Amadé házak Győr belvárosában

Hamarosan épülnek az Amadé házak Győr belvárosában
Előremutató beruházás indul Győr belvárosában az Amadé házak megépítésével. Az élhető tereket,… Tovább olvasom