Díjesőt hozott a Ceresnek az idei év

A Ceres Zrt. innovatív Csigusz és Napicipó termékcsaládját, valamint a Bükki Parasztkenyeret is szakmai elismeréssel díjazták idén. Jövőre még több előrecsomagolt édes finomság jöhet.

Mikos István, a győri Ceres Zrt. vállalati igazgatója.
Forrás: Ceres

Éppen csak kipihente a cég tavalyi, 70 éves születésnapjának ünneplését a Ceres Zrt. csapata, máris valóságos díjesőnek örülhetett. A vállalat elnyerte többek között a MagyarBrands „Kiváló Fogyasztói és Munkáltatói Márka” címet, és több termékét is díjazták a szakmai fórumokon.

Közép-Kelet-Európa legjelentősebb nemzetközi élelmiszeripari kiállításán, a SIRHA Budapesten a Csigusz termékcsaládot ezüstéremmel ismerték el a „Sütőipari és cukrászati termékek” kategóriában. A tavaly kifejlesztett Csigusz kis kakaós és pizzás csigákat takar, amelyekből nyolcat találunk a csomagolásban. A kis csigákat egybekelesztik és közös formában sütik meg, a vásárló pedig annyit tép le belőlük, amennyit éppen szeretne. A visszazárható csomagolásnak köszönhetően praktikusan magunkkal vihető az iskolába vagy a játszótérre, hiszen nem titkoltan a gyerekek a célcsoport…

A szintén tavaly bevezetett Napicipó termékcsalád elnyerte az Érték és Minőség Nagydíjat. A termékcsalád négyféle, 400 g, illetve 350 grammos szeletelt, előrecsomagolt cipót tartalmaz. Ezek különlegessége, hogy hosszú, 10 napos minőségmegőrzési idővel rendelkeznek.

A Ceres legismertebb terméke, a Bükki Parasztkenyér pedig – a Selyemkaláccsal együtt – a Magyar Ár-Érték Arány Kutató Egyesület tesztgyőztese lett idén. Ez a szeletelt, csomagolt kenyér különösen lágy, puha bélzetű, és különlegessége, hogy a régi alföldi búzakenyér tradícióit őrzi.

Mikos István, a győri Ceres Zrt. Presztízs-díjas vállalati igazgatója elmondta: az üzleti terveik idén is teljesülnek, amiben oroszlánrésze lesz a most következő karácsonyi időszaknak.

Ilyenkor egy hónap alatt jelentősen emelkedik a forgalom, köszönhetően a szezonális termékeinknek. Mákos és diós bejgliből és tekercsből például idén is közel egymillió darab készül nálunk, de folyamatosan gyártjuk a habkarikát is

– árulta el az ügyvezető. Az év végi hajtást követően az év eleje a termékfejlesztés időszaka lesz, a trendeknek megfelelően újabb kalács jellegű, töltelékes csomagolt finomságok kerülhetnek a Ceres kínálatába.

A termeléshez most már hozzájárul az a napelemrendszer is, amelynek éppen a próbaüzeme zajlik. A 400 millió forintos beruházással telepített napelemek a Ceres villamosenergia-fogyasztásának 20–25%-át fedezik.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában