Molnár Tamás (Tomiszka)

2012.11.15. 15:09

Twilightológia

A hazai filmszínházak már elkezdték vetíteni, sok nő kedvenc, romantikus történetének befejező részét a Hajnalhasadás II-t. Mivel az igazi rajongok már rég kiolvasták a fantasy storyt , így sok újdonságot nem fog rejteni a film. Maximum megcsodálhatják a Clark Gable és Vivien Leight magaslatokban szárnyaló színészi játékot.

Online marketing szakemberként nem akarok filmkritikusként tetszelegni. Az első részt megnéztem, ugyan nem sírtam tele két csomag papírzsebkendőt, de semmi baj nem volt vele. Számomra inkább marketing szempontból van két érdekessége a Twilight Sagának.

Az egyik a film receptje, amely a kiválóan eltalált összetevők révén óriási sikert és bevételt ért el. Mítikus lény és egy vonzó 13 éves lány vagy egy felnőtt nő aki 13 évesnek gondolja magát. Az első képen ezt példázom, nem is magyaráznám túl.

A másik a mémek szerepe, amelyek önálló életre kelnek és erősítik a filmmel kapcsolatos sztereotípiákat továbbá óriási marketing értékkel bírnak. A mémeket a felhasználók maguk készítik és terjesztik, ingyen reklámot generálva a film készítőinek. Kétségtelen, hogy a mémek szerepe egyre jobban erősödni fog. Magyarországon már több jól sikerült mém kampány is készült. Ilyen például a nemrég futott „Az élet szép, RTL kettő” kampány is. Az alábbi képsoron kiemeltem pár alkonyatos mémet. Jó szórakozást és mémkampány gyártást!

Still a better lovestory than Twilight - Ez még mindig jobb szerelmes történet, mint a Twilight!

 

Molnár Tamás

 

Molnár Tamás (pannako)

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!