Molnár Tamás (Tomiszka)

2012.08.23. 12:44

Online celebkedés

Szinetár Dóra és Bereczki Zoltán Facebookon jelentette be szakításukat. Nem hívtak össze sajtótájékoztatót, nem mentek be egy kereskedelmi tévébe, egyszerűen postolták a Facebook oldalukra. Az eredmény tökéletesen elég volt, az információ eljutott mindenhová.

Szakítás ide vagy oda, szerintem ők még újra együtt lesznek. Nem vagyok rajongójuk, nem is követtem túlságosan mélyen szerelmi életüket.  Mégis amikor hallottam, hogy vége a románcuknak, de közös koncertjeik folytatódnak, az első gondolatom az volt, hogy de jó kis marketingfogás.  Lehet túlságosan is marketingszemüvegen keresztül látom a világot, de az biztos nem ártott a népszerűségüknek, hogy két hete velük foglalkozik a bulvársajtó.

Bárcsak ügyfeleinknél is meg lehetne ezt húzni. A croassan szakított a lekvárral. A vásárlók szomorúak, ezért igyekezzen mindenki most vásárolni, mert ki tudja meddig kapható még lekvároscroassan.

Felhajtás és exclusivitás, amit most az énekes páros szakítással elért. Középpontba kerültek, a rajongóik pedig gyorsan elmennek még egy koncertjükre, ki tudja, meddig szerepelnek még együtt egy színpadon.

A magyar művészvilág kezdi megtanulni az internet és a közösségi oldalak használatát. A nemzet színésze Orbán Viktor már szinte obamai (Barack Obama aki sokat köszönhet az internet és a közösségi marketingnek amerikai elnöknek történő megválasztásához) magaslatokban szárnyal a Facebookon.  Rendszeres postok, magyar zászló, mosoly, kézfogás. Már csak a kétoldalú kommunikáció hiányzik az oldaláról, mert hát a Facebook mégis csak arról szól!

 

Molnár Tamás

online marketing szakértő

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!