Kinézte az akcióst

2025.02.13. 14:35

Idő előtt elfogyott az akciós ruha két csornai áruházban is, a Lidl szerint ez előfordul

A csornai Lidl áruházban szeretett volna egy hölgy egy akciós ruhát megvásárolni. A meghirdetett napon, kora reggel meg is érkezett a Lidl üzletbe, de a kinézett terméket már nem találta. Az áruház szerint ez előfordulhat.

Még tavaly decemberben egy olvasói észrevétel került fel az egyik szórakoztató portálra a csornai Lidl áruház kínálatával kapcsolatban. A hölgy vásárló azt írta le, hogy a Lidl áruház reklámújságjában megtetszett neki egy akciós ruha, melyet mindenképpen szeretett volna megvenni. Mivel tudta, hogy ezek a termékek gyorsan elfogynak, az akcióra meghirdetett napon, kicsivel nyitás után belépett az üzletbe. Ugyanebben az időben férje a Lidl kapuvári boltjában próbált szerencsét. Nem jártak sikerrel.

A Lidl csornai áruházában idő elfogyott a kinézett, akciós ruha. A cég szerint z előfordul.
A csornai Lidl áruházban a hölgy már nem találta meg az akciós ruház, ami tetszett neki.

Elfogyott az akciós ruha a Lidl áruházban

A továbbiakban arról szól a bejegyzés ugyanis, hogy sem egyik, sem a másik üzletben nem volt már a kinézett termékből. Csornán egyáltalán nem találta meg a ruhát, Kapuváron pedig csak más színben, ami viszont nem tetszett neki. Felháborítónak tartja az esetet a hölgy és feltette a kérdést: Miért rendelnek csak néhány darabot ezekből a termékekből, ha számítani lehet rá, hogy nagy lesz a kereslet? 

Az is bosszantotta, hogy nem kapta meg a kívánt árut, de az is, hogy feleslegesen fárasztják be a vevőket az ilyen hirdetésekkel és árukészlettel. Arra utalt még írásában, hogy ezeket a termékeket esetleg már az akciós nap előtti délutánon, estén kiteszik a polcokra, így másnapra nyilván elkapkodják azokat. "A kapuvári Lidl-ben kis, szűk rekeszben voltak ezek a ruhák és oda nem nagyon fér tíznél több. Jobb esetben minden méretből csupán egy darabot raknak ki?"-gondolkodott el. A kisalfold.hu a Lidl Magyarország sajtóosztályán érdeklődött és kért választ a panasszal kapcsolatban. Mivel tudtuk, hogy a konkrét felvetést nem lehet kivizsgálni, általánosságban számítottunk állásfoglalásra. 

A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlók kiszolgálása és a termékek elérhetőségének biztosítása az áruházakban. A vállalat célja, hogy vásárlóinak mindig a megfelelő mennyiségben és minőségben tudja biztosítani azokat. Az árucikkek beszerzésénél igyekszik a várható fogyásnak megfelelő mennyiséget beszerezni, amit a múltbéli eladási adatok alapján határoz meg. A kereslet azonban nem látható mindig előre, ezért előfordulhat, hogy néhány termék idő előtt elfogy"-reagált a vállalkozás, hozzátéve, hogy ez történt a csornai esetben is. "A keresett termék a kimagasló kereslet következtében sajnos elfogyott az üzletben

- jegyezi meg a közlemény.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában