Helyi gazdaság

2015.12.22. 15:09

Magyarországot népszerűsítő kampány indult Ferihegyen

A kampányban az ország turisztikai vonzerőit és az adott helyszínekhez kapcsolódó élelmiszeripari és gasztronómiai termékeket népszerűsítik.

Magyarország turisztikai vonzerőit és az adott helyszínekhez kapcsolódó magyar élelmiszeripari és gasztronómiai termékeket népszerűsítő kommunikációs kampányt indított decemberben a Magyar Turizmus Zrt. - közölte a társaság kedden az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint a Budapest Airport közreműködésével megvalósuló akció keretében a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B termináljának legláthatóbb, kikerülhetetlen felületein helyeznek ki plakátokat, amelyeket a február 14-ig tartó kampány során két alkalommal, január 15-én és február 1-jén is frissítenek.

2015-ben a Budapest Airport minden idők legmagasabb utasforgalmi rekordját érte el, az üzenetek pedig a terminálra érkező valamennyi vendéghez eljutnak.

A Magyar Turizmus Zrt. beszámolt arról is, hogy a jövő évi nemzeti marketingtevékenységnek szintén kiemelt fókusza lesz a gasztronómia, tekintettel arra, hogy a turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg.

Mint írták, 2016 a "Gasztroélmények Éve" lesz a Magyar Turizmus Zrt. koordinálásával. A Torkos csütörtökkel induló tematikus év 4-5 nagyszabású, országos vagy azon is túlnyúló gasztronómiai eseményt ölel fel, amelyeket további rendezvények követnek.

Címkék#gazdaság
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában