Siker

2025.03.21. 16:09

Akik átlépték a valóság határait – A mosonmagyaróvári Kossuthosok a dobogó legfelső fokán

A Marketing Challenge Day elnevezésű országos középiskolás marketing versenyen jeleskedett a Mosonmagyaróvári Kossuth Lajos Gimnázium csapata. A kossuthosok pályamunkája első díjat hozott.

A veszprémi Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara a CODE – Digitális Élményközponttal együttműködve a napokban rendezte meg a Marketing Challenge Day elnevezésű országos középiskolás marketing versenyét, melyen a Mosonmagyaróvári Kossuth Lajos Gimnázium is indított csapatot. 

A Kossuth Gimnázium díjazott csapata: Élő Laura, Takács Fruzsina és Tóth Keve
A Kossuth Gimnázium díjazott csapata: Élő Laura, Takács Fruzsina és Tóth Keve

Kossuthos sikes az országos versenyen: a Z-Generációt kellett megszólítani

A kétfordulós megmérettetésre 24 csapat jelentkezett, ebből 10 jutott a veszprémi döntőbe. A verseny során a CODE számára kellett Instagram és TikTok tartalmakat készíteniük. Az elkészülő reklámanyagok célja elsősorban a Z-Generáció megszólítása volt.

A csapatok az élményközpontot bejárva készíthették el a szükséges felvételeket, amiket felhasználva születtek meg a verseny kiírásának megfelelő tartalmak. Egy prezentációval támogatott előadásban mutatták be a csapatok a munkáikat.

Egy tipikusan Z-generációs, fiatalos, lendületes, rövid, de mégis figyelemfelkeltő videót várt a zsűri. Ezeknek a szempontoknak legjobban a Mosonmagyaróvári Kossuth Lajos Gimnázium csapatának videója felelt meg, így ők nyerték meg az országos versenyt. 

Gratulálunk a csapat tagjainak, Élő Laurának, Takács Fruzsinának és Tóth Kevének (Kossuth, 12.BC osztály) a színvonalas produkcióért és az első helyért!

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában