2025.03.21. 16:09
Akik átlépték a valóság határait – A mosonmagyaróvári Kossuthosok a dobogó legfelső fokán
A Marketing Challenge Day elnevezésű országos középiskolás marketing versenyen jeleskedett a Mosonmagyaróvári Kossuth Lajos Gimnázium csapata. A kossuthosok pályamunkája első díjat hozott.
A veszprémi Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara a CODE – Digitális Élményközponttal együttműködve a napokban rendezte meg a Marketing Challenge Day elnevezésű országos középiskolás marketing versenyét, melyen a Mosonmagyaróvári Kossuth Lajos Gimnázium is indított csapatot.

Kossuthos sikes az országos versenyen: a Z-Generációt kellett megszólítani
A kétfordulós megmérettetésre 24 csapat jelentkezett, ebből 10 jutott a veszprémi döntőbe. A verseny során a CODE számára kellett Instagram és TikTok tartalmakat készíteniük. Az elkészülő reklámanyagok célja elsősorban a Z-Generáció megszólítása volt.
A csapatok az élményközpontot bejárva készíthették el a szükséges felvételeket, amiket felhasználva születtek meg a verseny kiírásának megfelelő tartalmak. Egy prezentációval támogatott előadásban mutatták be a csapatok a munkáikat.
Egy tipikusan Z-generációs, fiatalos, lendületes, rövid, de mégis figyelemfelkeltő videót várt a zsűri. Ezeknek a szempontoknak legjobban a Mosonmagyaróvári Kossuth Lajos Gimnázium csapatának videója felelt meg, így ők nyerték meg az országos versenyt.
Gratulálunk a csapat tagjainak, Élő Laurának, Takács Fruzsinának és Tóth Kevének (Kossuth, 12.BC osztály) a színvonalas produkcióért és az első helyért!