Kisalföld logö

2019. 05. 24. péntek - Eszter, Eliza Még több cikk.

Újabb győri szakaszon készül el az 1-es főút bővítése

Az 1-es főutat a városból kifelé vezető irányba lehet csak használni várhatóan január 28-tól a nyár közepéig.
˝Az időjárás függvényében tervezetten január 28-tól a nyár közepéig forgalomterelésre számíthatnak az autósok az 1. sz. főút Győr, Ipar u. csomópont és likócsi körforgalom közötti szakaszának kapacitásbővítő átépítése miatt.
2018 nyara óta zajlanak a munkák Győrben az 1. sz. főút fejlesztésénél, a likócsi körforgalom és az Ipar utca között. A terelés szükségességét a hátralévő munkák indokolják˝ - olvasható a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. szerdai közleményében.

Tervezett feladatok:
  • Az 1. sz. főút városba bevezető oldalán magassági korrekció megépítése
  • az Ipar u. csomópont átépítése
  • a Tóth László u. feletti műtárgy még meglévő részének elbontása és helyére új híd építése
  • az 1. sz. főúton a meglévő Iparcsatorna és a Reptéri út feletti műtárgyak felújítása
  • a likócsi körforgalom gyorsító sávjának meghosszabbítása a város irányába
  • az 1. sz. főútról az Iparcsatorna feletti új hídon keresztül új kihajtó ág megépítése
  • a Dohány utca és a Reptéri út találkozásánál új körforgalom kialakítása
  • új felhajtó ág építése a Reptéri útról az 1. sz. főútra a város irányába
  • a Dohány utca kiszélesítése és felújítása
     
Fotó: Bertleff
Mint írják, január 28-tól az 1. sz. főutat a városból kifelé vezető irányba lehet csak használni. A Budapest felől a városba érkező forgalmat a likócsi körforgalomban a Pesti út- Mártírok út nyomvonalra terelik, hogy aztán az Ipar u. csomóponttól ismét az 1. sz. főúton haladhasson a belváros irányába. A megváltozott forgalmi viszonyok miatt a terelőútvonalat kitáblázzák, az Ipar u. csomóponti jelzőlámpák programját módosítják. A terelés tervezetten a nyár közepéig marad érvényben. A vállalkozó igyekezett olyan útvonalat kialakítani, mely hosszú távú megoldást jelent, így várhatóan elkerülhetőek lesznek a forgalmi rend változtatásokból eredő esetleges torlódások, balesetek.
A projekt várhatóan őszre fejeződik be.

A fejlesztés az Innovációs és Technológiai Minisztérium megbízásából a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában hazai forrásból valósul meg. A kivitelezést a Strabag Általános Építő Kft végzi, nettó 2,1 milliárd forint értékben.

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Virtuális terekben is oktatnak a győri egyetemen

Virtuális terekben is oktatnak a győri egyetemen
Az országban egyedülállóan, elsőként vonta be a virtuális tereket az oktatásba a Széchenyi István… Tovább olvasom