ficánka

2009.07.27. 01:12

Nyaralás

Végre kipihenten állhatok neki a hétnek. Nagyon jól sikerült a szabim és a nyaralásunk.

Kedden elmentem mindenféle dokihoz. Kiderült, hogy magas a koleszterinem. Az a vicc, hogy nem is eszek olyat, amitől magas lehetne. Hét közben mindig  rizst ebédelek, vacsira meg  gyümölcsöt. Csak ritkán,  ha hazamegyek hétvégére, akkor eszem mást is. Egyébként más bajom úgy néz ki nincs :) Ereim sem veszélyesek azt mondta a doki.

Miután mindenhol végeztem, találkoztam Erikával (akit a blogon keresztül ismertem meg és Svájcban dolgozik). Tök jól elvoltunk. Teljesen egy hullámhosszon voltunk. Ikrek is megszerették nagyon, mondták miután hazament. Sütöttünk muffint, mivel ez volt a nagy terv. :) Sajnos csak ennyit tudtunk találkozni, mert mi mentünk nyaralni, ő meg ment már vissza Svájcba.

Szerdán reggel hatkor indultunk Pestre, mert még be kellett mennem a munkahelyemre egy órára. Minden rendben volt az úton. Amíg dolgoztam, anyuék átmentek a plázába sétálni és körülnézni. Utána felvettem a Pöttyösös melós fizumat, amit a nyaralásra szántam. :) Onnan egyből a Parlamenthez indultunk. Ikrek nagyon élvezték a metrózást. Mentünk villamossal is, hogy mindent kipróbálhassanak. Tetszett nekik. A Parlamentnél várnunk kellett egy picit, de végül bejutottunk. Tök jó, mert nem kellett belépő. Magyaroknak és az EU tagországainak lakosainak ingyenes a megtekintés. Gyönyörű volt belülről.

Ezután csináltunk egy nagy sétát. Elmentünk a Lánchídig, átsétáltunk rajta, majd felmásztunk a várhoz. Ikrek meg anyu is jól elfáradtak, így ezután hazaindultunk. Este lányok még megnézték a Némo-t, aztán kidőltek. Jobb is volt, mert másnap hatkor indultunk.

Nem autópályán mentünk, én navigáltam, bár néha már teljesen kész voltam anyutól. A legjobb az volt, amikor Fehérváron mondtam, hogy majd a 7-es útra kell fordulni a következő kereszteződésnél balra. Erre anyu befordult balra a Tesco parkolóba :). A másik kedvencem az volt, hogy hiába mondtam anyunak, hogy merre kell menni, mert ha ő meglátott egy táblát, hogy pl: „Siófok M7", akkor már indexelt is annak ellenére, hogy előtte mondtam, hogy most tök egyenesen megyünk egy darabig :). De ezt leszámítva nem volt gond. Szerencsésen megérkeztünk. Bár elég nehezen találtuk meg a kolit, ahol megszálltunk, mert idő közben zöldre festették. A képen még sárga volt, így azt is kerestünk . :)

Kettőkor lehetett volna csak bejelentkezni, de szerencsére a szoba már korábban  kész volt, így lepakoltunk, és megrohamoztuk a strandot. :) Nagyon jó volt a víz. Közben találkoztam a Pöttyös csapattal is. Épp a hajót építették a hétvégére. Megtudtam, hogy a szombati Balaton-átúszást elhalasztják. Kérdéses volt, hogy vasárnap lesz-e vagy jövő héten, aztán szerencsére jövő hétre tették.

Strand után elmentünk kirándulni, felmentünk a Gömb kilátóhoz. Ezután anyuék hazamentek, én meg visszanéztem a Pöttyös csapathoz. 11-ig dumáltam velük, aztán mentem a szállásra. Így telt a csütörtökünk, s lényegében a péntekünk is, azzal a kivétellel, hogy reggel átmentünk Fonyódra. Megnéztük a Kripta villát, és felmásztunk a Sipos hegyi kilátóba. Ikrek alig mertek feljönni. Olyan aranyosak voltak. Szorították egymás kezét, meg a korlátot, s úgy másztak :). Ezután ahogy írtam már, a napunk úgy telt, mint csütörtökön. Elmentünk a strandra, majd vissza a szállásra. Onnan én visszamentem a Pöttyös csapathoz, aztán késő este vissza a szállásra. Jó volt, mert tudtam lenni barátokkal és családdal is egyben. :)

Szombaton tehát nem úsztam át a Balcsit, de ami késik nem múlik. Reggel boldogan ébredtem, mert a neten olvastam, hogy az átúszást nem vasárnapra, hanem jövő hétre teszik. A vasárnap nagyon rossz lett volna, mert maradni még egy éjszakát már nem tudtunk volna, anyuékat pedig haza kellett volna mindenképpen navigálnom szombaton. De így tökéletes volt. :)

Balra Erikával, majd Balcsis és Budapestes képek

Kimentünk a strandra, de csak a Pöttyös hajóhoz elköszönni, aztán indultunk haza. Eléggé fújt a szél, s nem is volt olyan meleg. Úticélunk a Sümegi vár volt. Út közben megálltunk Keszthelyen a kastély udvarát megnézni, majd mentünk tovább. A vár iszonyat jó volt. Ikreknek is nagyon tetszett. Volt lovag, lovas bemutató, és a lovakat meg tudták a lányok simogatni. Nagy ló mániások. Mindig mondják, hogy majd egy lovat szeretnének. Emlékszem, én is mindig ezzel szekáltam aput. :) Szerintem minden gyerek szeretne lovat. :)

(Sümeges képeket egy másik blog bejegyzésbe rakom, mert sajnos ide csak egyet tudtam összevagdalni.)

A várban megnéztük a kínzó múzeumot, felmentünk a toronyba, stb. Nagyon jó volt. Elégedetten indultunk haza, hiszen maximálisan kihasználtuk ezt a 4 napot. Egy csomó érdekes dolgot láttunk.

Ahogy hazaértünk, még lenyírtam a füvet, mostam, aztán kidőltem. Reggel folytattam a fűnyírást, majd elmentem apuval a mamámhoz a temetőbe, mert Anna nap volt. Később jött anyu barátnője és a kisfia meg az unokatesómék, és grilleztünk. Anyu csinált tök guszta saslikot. Nagyon finom volt.

Hétkor indultam Győrből vissza Pestre. Lakótársam most is rendes volt, és elhozott, így tök hamar hazaértünk. Holnap újra meló, hétvégén pedig Balaton-átúszás. Már nagyon várom. Remélem nem halasztgatják már.