Életstílus

2018.07.11. 13:49

Érdekes fejlesztést leplezett le a Facebook

Zseniális reklámokkal újít a portál: virtuálisan felpróbálhatóak lesznek például a szemüvegek.

A hirdetők és a felhasználók számára is érdekes fejlesztést leplezett le a Facebook, a portál kedden megkezdte a kiterjesztett valóságot használó hirdetések nyilvános tesztelését és bevezetését - írja az Origo.


Az újítás lényege, hogy az okostelefonok előlapi vagy hátlapi kameráinak segítségével virtuális felpróbálhatóvá, térbe helyezhetővé válnak a hirdetett termékek.


Az első ilyen ilyen hirdetést a Michael Kors készítette, a napszemüvegei iránt érdeklődők az előlapi kamerába nézve "felpróbálhatják" a termékeket.


A Facebook szerint rengeteg cégnek jól jöhet az új hirdetéstípus, a divatkiegészítőktől a kozmetikai dolgokon át a bútorokig sok mindent képesek lehetnek könnyebben értékesíteni a segítségével.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!