Életstílus

2016.09.13. 17:59

Az új Adblock nem blokkolja a hirdetéseket, hanem kicseréli őket

Érdekes koncepcióval állt elő az amúgy is megosztó szolgáltatás.

munkatársunktól

Az Adblock Plus termékcsalád új szolgáltatással bővült. Zavarba ejtő szolgáltatással: még több hirdetést pakol ugyanis a képernyőnkre.


Ahelyett, hogy a program megszabadítana a reklámoktól, azt ígérik, hogy a bármilyen szempontból rossznak tartott reklámokat jobbra cseréli: ha a túl nagy, túl csúnya, vagy túl tolakodó hirdetések helyett kisebb, finomabb, és kevésbé zavaró hirdetések jelennek meg az oldalakon.


Az Adblock-ot természetesen nem szeretik a blogok, híroldalak, de lehet, hogy az Adblock Plust szeretni fogják: a teljes tiltást ugyanis "elfogadható" hirdetések váltják fel. 


- A két különböző ökoszisztémát próbáljuk meg egyszerre kezelni: a zavaró hirdetésektől megvédjük a felhasználókat, ugyanakkor a hirdetésblokkoló használatával mégiscsak lehet pénzt keresni - mondta Ben Williams, az Adblock kommunikációs vezetője.


Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!