Egyperces

2017.03.15. 08:36

Kasszás Erzsitől nem lett népszerűbb a CBA

A megkérdezettek többsége kellemetlennek, idegesítőnek és zavarónak nevezte a reklámot.

Nagy „karriert" futott be a CBA énekes reklámja Kasszás Erzsivel, igaz, a legtöbb embernek nem tetszett, derült ki a hozzászólásokból a megjelenése után. Ezt támasztja most alá a Kreatív által közölt Millward Brown közvélemény-kutatás is.


A 150 fővel elvégzett kutatás szerint a fogyasztók egyharmadának kevésbé lett vonzó a CBA a reklámtól, míg csak egyhatoduknál lett népszerűbb a boltlánc - írja a borsonline.hu. A megkérdezettek felére nem volt hatással Kasszás Erzsi.


A szpot kiugróan teljesített három jellemző, a kellemetlen, az idegesítő és a zavaró mentén, ami pont az ellenkezője, amit egy cég elvár a tévéreklámjától, bár az is igaz, hogy a fogyasztók szerint is eléggé különbözik a többi reklámtól.


Persze, ez nem jelenti azt, hogy egy vásárló a reklám miatt kevesebbet, vagy egyáltalán nem jár ezek után a CBA-ba, sőt, még az is lehet, hogy ezek után ha arra gondol, hol vásároljon, előbb fog neki ez a boltlánc eszébe jutni, mint korábban.

 

Borsonline.hu

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!