Kisalföld logö

2019. 07. 20. szombat - Illés 18°C | 31°C Még több cikk.

Bemutatkozott a Credo új városi busza a szakmának - sok-sok fotó

Bemutatkozott a Credo új városi busza a szakmának - sok-sok fotóA Kravtex-Kühne csoport csapata a Busexpón (balról jobbra): Tormássy Attila, Horváth Tamás, Szollár Péterné, Horváth Miklós, Könczöl Krisztián, Jenei Szabolcs és Karakai Bálint.A cikkhez tartozó galéria megnyitása
(Új ablakban)
Az 5. Busexpót a zsámbéki közlekedésbiztonsági pályáján tartották. Rekordszámú kiállított jármű között színre lépett a megyei Kravtex-Kühne Csoport új modellje, a Credo Econell 13 City nyújtott, alacsonypadlós busza.
A 13 méteres busz győri tesztjéről korábban beszámolt portálunk, most volt lehetőségünk beszélgetni az új modellről Krankovics Istvánnal. A Kravtex-Kühne Csoport tulajdonosa szerint a Credo Econell 13 City ideális, költségtakarékos választ ad korunk városi buszközlekedésére. "Megváltoztak az utazási szokások. Emlékszem arra, hogy fiatalemberként gyakran nem fértem fel a reggel 6-kor induló járatra Marcalvárosban, míg jelenleg évről évre csökken az utaslétszám" - mondta Krankovics István.
A veronai tragédia után az amerikai iskolabuszok a követendő példák - részletek itt!

137 vélemény

Tormássy Attila, a Kravtex-Kühne Csoport marketingkommunikációs vezetője hangsúlyozta: a 13 és a 18 méteres buszok vegyes beszerzését tartja megfelelő megoldásnak a Kravtex-Kühne Csoport. Vagyis az új 13 méteres busz nem váltaná ki a csuklós buszokat, csak azokon a járatokon, amelyekre kevés utas száll fel. A három hétig tartó győri teszt során összesen 137-en mondták el véleményüket az új fejlesztésű járműről.

 
Senki nem panaszkodott zsúfoltságra az új 13 méteres buszban


4-es, 5-ös osztályzatok

A válaszadók közel 90 százalékától négyes vagy ötös osztályzatot kapott a busz. Zsúfoltságra senki nem panaszkodott, a legnagyobb utaslétszám a 21 nap során 85 fő volt. Idén biztosnak tűnik, hogy a győri és mosonmagyaróvári telephelyű cég "zászlóshajója" az Econell és az Inovell modellek maradnak. Előbbit elővárosi közlekedésre tervezték (pl. Győr és Pannonhalma között). Utóbbi klasszikus helyközi busz, amely hosszabb távokon (pl. Győr és Veszprém között) közlekedik.

 
Nézze meg más buszgyártók újdonságait is!

 

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A veronai tragédia után az amerikai iskolabuszok a követendő példák

A veronai tragédia után az amerikai iskolabuszok a követendő példák
Az olaszországi, 17 ember életét követelő buszbaleset után tilthatják az iskolai csoportok éjszakai utazását - hangzott el a Busexpón. Tovább olvasom