#énitthonmaradok

2020.04.15. 17:55

Hasznos Facebook-címek otthoni „karanténozóknak”

Az #énitthonmaradok kampány részeként a közösségi oldal összegyűjtött néhány izgalmas, fontos és kreatív kezdeményezést.

Forrás: Shutterstock

Minden cím kattintható és a megfelelő Facebook-oldalra visz.

A járványügyi veszélyhelyzet és az emiatt meghozott rendelkezések következtében számtalan egyéb rendezvény mellett a Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivált is el kellett halasztaniuk a rendezőknek.

A könyvrajongók azonban hamar feltalálták magukat és a virtuális térbe helyezték az év egyik legfontosabb összejövetelét- így jött létre a Moobius Online Könyvfesztivál. A hétfőtől vasárnapig tartó fesztivál napi tematikus blokkok mentén szerveződik sztárvendégek részvételével – ma, április 15-én például a „Borzongató, izgalmas könyvkalandok” vannak soron.

A hét további részében a gyermekirodalom is helyet kap, pénteken többek között a Glamour Magyarország főszerkesztője, Maróy Krisztina mesél legjobb olvasmányélményeiről.

Berzsán Eszti „A két kiscica könyvek” és a „Felícia könyvek” szerző-illusztrátora a hosszú, magányos, karanténban telő napokat megszínesítő ajándékkal, ingyen letölthető színezőkkel lepte meg követőit, mely kisebbeknek és nagyobbaknak egyaránt kikapcsolódást nyújt.

A Magyar Hősök a koronavírus hatására létrejött kezdeményezés, melynek célja a hazai egészségügyi dolgozók munkájának megsegítése. Az oldal civil kezdeményezéseket és hazai nagyvállalatok adományait gyűjti össze a felületén, emellett informatív anyagokkal tájékoztatja a közönséget a koronavírus elleni küzdelemről.

A Cookpad receptoldal a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel közösen videósorozatot indított a tudatos élelmiszerhasználatról. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület célja, hogy a gyártóknál és a forgalmazóknál felhalmozódott, feleslegessé vált élelmiszereket felkutassa, összegyűjtse, és eljuttassa a rászorulókhoz.

A járvány alatti időszakban különösen fontos a megfelelő élelmiszer-felhasználás, a készleteink tudatosan beosztása, valamint a maradékok minimalizálása. A Cookpad receptjeivel az Élelmiszerbank szemléletformáló programját segíti, aminek keretein belül hasznos tanácsokat, tippek kaphatnak a követők az Élelmiszerbank munkájáról.

A Carbon Group nagysikerű lakáskonferenciája, az Open House karantén-üzemmódba kapcsolt, és Open Home néven heti rendszerességgel jelentkezik. A próbaadásban a Müpa marketingvezetője, Récsán Gábor volt a vendég, míg a második héten Bukovinszky Béla, a Szent András Sörfőzde tulajdonosa beszélt a hazai márkák túlélési lehetőségeiről a megváltozott helyzetben.

Új adás minden kedden 10 órától lesz a Carbon Group Facebook-oldalán.

Borítóképünk illusztráció

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!