A hazai filmszínházak már elkezdték vetíteni, sok nő kedvenc, romantikus történetének befejező részét a Hajnalhasadás II-t. Mivel az igazi rajongok már rég kiolvasták a fantasy storyt , így sok újdonságot nem fog rejteni a film. Maximum megcsodálhatják a
Ahogy 2008-ban, úgy a mostani választásokon is erőteljesen használta Obama az internetes eszközöket. Összegyűjtöttem pár tippet a hazai politikusainknak, hogy a következő magyarországi választásokra ügyesebben tudjanak kampányolni.
Ma a Facebook-on olvastam egy idézetet Popper Pétertől. A gondolattal amivel amúgy teljesen egyetértek, megihletett egy reklámszövegre. Íme, az eredeti szöveg:
Kétezres évek elején Kölnben tanultam, ahol a kollégiumban zajlott az élet. Esténként a konyhában beszélgettünk, közösen készítettünk vacsorát. Egymásnak meséltünk el a napunkat, és egymástól kértünk tanácsokat. Egészen más ma a helyzet. Pár évvel később
Akiknek nem mond sokat a címben szereplő szófordulat, azoknak figyelmébe ajánlom az RTL 2 bevezető kampányát, amellyel Geszti Péter újra berobbant a reklámszakmába. Több évnyi kihagyás után idén visszatért és alapító-kreatívigazgatója lett az OKEGO kreatí
Szinetár Dóra és Bereczki Zoltán Facebookon jelentette be szakításukat. Nem hívtak össze sajtótájékoztatót, nem mentek be egy kereskedelmi tévébe, egyszerűen postolták a Facebook oldalukra. Az eredmény tökéletesen elég volt, az információ eljutott mindenh
Gondolom, már senkinek sem kell elmagyaráznom a Facebook jelenséget. Jelenleg a világban 760 millió Magyarországon pedig 3,6 millió regisztrált. Nem csak a felhasználó sok, hanem az idő is amit az oldalon töltenek, ergo nagy a reklámfogyasztás. A cégek sz
Pár napja már mindenki, aki használja tapasztalhatta, hogy valami megváltozott a Google keresőjében. Lett egy-két "plusz" új dolog a keresési találatoknál és a design-ban.