Az élelmiszerek, háztartási cikkek és drogériai termékek internetes értékesítési forgalma csaknem 45 százalékkal nőtt Magyarországon tavaly az első kilenc hónapban.
Az egyedülállók napja alkalmából tartott kiárusítás 2018 óta rendre meghaladja az Egyesült Államokban karácsony előtt megrendezett „fekete péntek” és az azt követő „kiberhétfő” bevásárlónapjain elért együttes árbevételt.
A GKI kimutatása szerint 2020-ban a tizenöt legnagyobb hazai e-kereskedő együttes forgalma meghaladta a bruttó 380 milliárd forintot, ami a teljes online kiskereskedelmi piac 41 százalékát jelenti. A sikeresen kézbesített rendelések száma megközelítette a
2021. július 1-jén az Európai Unióban megszűnik az unión kívülről érkező 22 euró alatti áruk áfamentessége, 150 eurós értékig azonban a termékek behozatala továbbra is vámmentes marad. A Magyar Posta automatikus vámeljárással készül a jogszabályi változás
Háromszor több webáruház és 30 százalékkal nagyobb látogatottság volt az első hullámban 2019 azonos időszakához képest. Megismétlődhet a netes szárnyalás?