2013.07.22. 13:22
Sok páros kapott defektet, többen futva értek célba
Hullámzott a mezőny a szembe forgalom miatt, amit igyekeztek felvezető motorosok megállítani.
Craft Bike TransAlp 2013 7. nap
A TransAlp utolsó előtti etapja volt a leghosszabb az idei kiírásban, amely 118km-en 3005m szintemelkedést tartalmazott. Az első 20km neutrál szakasszal indult. Hullámzott a mezőny a szembe forgalom miatt, amit igyekeztek felvezető motorosok megállítani. Ezután következett az első hegy, amelyre aszfalton tekert fel a mezőny. A hegytetőn állították fel az első frissítőpontot. Murvás lejtőn haladt tovább az út, majd aszfaltra váltott.
A második hegyre szintén murvás út vezetett fel. 80km-ig nagyon hajtós volt a pálya, majd technikásra váltott. Rövidebb emelkedők és lejtők váltogatták egymást. 107km-nél szerepelt az utolsó hágó. A roveretói célkapuig 10km-n 1100m lejtőzés realizálódott, amely abból állt, hogy az aszfaltos szerpentint keresztezve levezették a versenyzőket meredek egynyomos ösvényeken. Sok páros kapott defektet, többen futva értek célba.
A Bikemag.hu – Tatanka Racing Team SE versenyzői Várallyai László és Vock Balázs 6:49:00-es idővel a Master kategóriában 53-ként beérve összetettben a 33. helyen várja a záró szakaszt.
Lássuk, hogyan értékelték a szombati napot versenyzőink.
Várallyai László:
Tetszett a mai szakasz. Azonban a végén az egynyomos sziklás lefelé a 7. napon nehezítette a célba érést. Nem tudtuk azt teljesíteni, amit szerettük volna. Balázs nem érezte jól magát. Próbáltam segíteni, amennyire tudtam.
Vock Balázs:
A tegnapi elszomjazás után nem tudtam regenerálódni és ma a pulzusom nem ment 130 fölé. Ezért versenyzés helyett a szakasz teljesítésére koncentráltam. Sok erőt kivett belőlünk a neutrál szakasz, mert nem volt teljes útzár és körülbelül ezer kerékpáros próbált közlekedni.
Szombaton elérkezik az utolsó nap. Rovereto és Riva del Garda között, mondhatni hegyi időfutam következik 40km-rel és 1273m szintemelkedéssel. Tulajdonképpen egy hegyet kell megmásznia a mezőnynek mielőtt meglátják a Garda-tavat.