Kisalföld logö

2018. 02. 19. hétfő - Zsuzsanna -5°C | 4°C Még több cikk.

Orbán: két hét alatt rendet teszünk

Orbán Viktor azt ígérte, hogy kormányon két hét alatt rendet tesznek az ország olyan pontjain, amelyek "ma még reménytelennek tűnnek".

A Fidesz elnöke hétfői budapesti nemzetközi sajtótájékoztatóján a közbiztonsággal kapcsolatos újságírói felvetésre azt mondta: őrző-védő szolgálatokra, pénzért megvásárolható biztonságra nincs szüksége Magyarországnak. "Ez nem Latin-Amerika, ahol a biztonság a gazdagok kiváltsága" - tette hozzá.

Közölte: bár nem tudnak egy nap alatt felvenni háromezer rendőrt, ami egyébként szükséges volna, de már készen állnak azok az intézkedési tervek, amelyekkel az ország különböző pontjaira rendőröket fognak vezényelni. Ennek megvan a pénzügyi háttere is, és pontosan tudják, hol fogják felállítani a kormány megalakulásának második napján az új rendőrőrsöket, az új, ideiglenes rendőrállomásokat, melyek lesznek a szükséges jogszabály-változások - sorolta.

"Kettő hét alatt fogunk rendet tenni az ország olyan pontjain, amelyek ma még reménytelennek tűnnek" - jelentette ki.

Olvasóink írták

62 hozzászólás
  • 62. alison 2010. április 14. 14:47
    „Takarítónőknek legalább lesz munkájuk 2 hétig.”
  • 61. vonLichthofen 2010. április 14. 13:40
    „60szocdem,
    utolsó mondatodhoz.

    Ezért vásárolják fel világszerte a hírközvetítés minden lehetséges formáját, ezért veszik meg a tollnokokat, és ezért manipulálják a szavazásokat és/ vagy befolyásolják a szavazók véleményét éppen ezek által a felvásárolt eszközök által.”
  • 60. szocdem 2010. április 14. 10:06
    „59. vonLichthofen 2010.04.14. 05:52

    "Azt hiszem ideje, hogy uj elméleteket dolgozzon ki valaki a XXI. sz. eleji forradalmi stratégiát illetően."

    Amíg nem gyilkolják, meg deportálják az embereket a politikai vagy szociális hovatartozásuk miatt addig nem lesz forradalom. Miért is lenne??
    Nem hiszem hogy a jelenlegi jogi keretek között nem lehetne békésen elzavarni azt a párezer senkit, aki páratlan szerencsével feltornázta magát a kőgazdagok közé (a valódi arisztokrácia prominensei csak pár tucatnyian vannak jelen az országban, a többit megölték vagy elüldözték a komcsik)

    Ezért azt gondolom hogy a legveszélyesebb fegyver a toll, a legfontosabb forradalmi tér pedig a sajtó, és a szavazó fülke..:))))”
  • 59. vonLichthofen 2010. április 14. 05:52
    „szocdem,
    fel sem merült bennem, hogy a szocdempártot féltsem.
    Én azokat féltem akik ebben az elkésett vadkapitalizmusban a rövidebbet húzzák, az elbocsátott, lecsúszott, egzisztenciájukat vesztett emberek.
    A különbség a vadkapitalizmus szemérmetlen kizsákmányolása és a mostani állapot között csak annyi, hogy akkor még csak nem is akarták kendőzni azt, hogy a munkásokat nem tekintik többnek, mint gondolkodó gépnek - most meg kipróbált trükkökkel álcázzák ugyanazt a kizsákmányolást, a nép legfőbb barátjának és jótevőjének kiáltva ki magukat.

    Azt hiszem ideje, hogy uj elméleteket dolgozzon ki valaki a XXI. sz. eleji forradalmi stratégiát illetően.”
  • 58. szocdem 2010. április 13. 19:34
    „57. hozzászólás vonLichthofen 2010.04.13. 15:13
    "kívánnám őszintén a klasszikus SZociáldemokrata eszmék ujraéledését, ehhez azonban egy erős, munkával rendelkező, jól megfizetett munkásosztály kell."

    Nincs igazad. Egy olyan társadalmi réteg kell, ami eléggé tájékozott ahhoz, és eléggé elnyomott, ellehetetlenített is, hogy az asztalra csapjon. Példának okáért nem olyan emberek lesznek szocdemek, akik gazdagok, vagy jólétben élnek a kétkezi munkájukból, hanem olyanok, akik felfogják, hogy a fogyasztói társadalom alappillérei, akiket mindig nagy becsben kell tartani a tőke tulajdonosainak, hiszen egyszerre vevők és termelők, tanulók és tanítók, adósok és hitelezők, stb.
    A dolgozó (és felvilágosult) bérből és fizetésből élő emberek - mert olyan hogy "munkásosztály" már nem létezik- a hónap elején már nem igen érzik az elvárható és fontos megbecsülést ahhoz hogy a befektetett tőkét kitermeljék, az országot működtessék. Tudvalévő, hogy a történelem során ilyenkor mindig felerősödött a szociáldemokrácia, bármely európai állam, vagy a neoliberális holdudvara kapzsisága és gőgje kezdte sanyargatni az embereket. A magyar szociáldemokrácia tulképp az 1800-as évek végétől azoknak a kisembereknek a pártja volt, akik nem hittek a bolsevizmusban, de hittek a társadalmi igazságosságban. 1956 legfeljebb 1 napig tartott volna a majd 700 ezer egykori antibolsi szocdem nélkül! Sőt! Soha nem robbant volna ki, mert a Petőfi kör sosem szedte volna pontokba a szociáldemokrácia alaptételeit:))

    "Ne legyenek illuzioink afelől - kivált az utolsó hetek undoritó rágalomhadjárata után a Jobbik ellen - , hogy ugyanaz vár/na/ egy szervezkedő munkásrétegre és a szervezőkre, mint az történt abban az időszakban, amire te is hivatkozol."

    A szocdemek történelmében egyébként rengeteg a mártír, aki simán a halált választotta inkább mint hogy feladja az elveit, ezért a Jobbikot ért hadjárat egy rendes szocdempártnak meg sem kottyan:))) Ne feledd: a szocdem párt nem csak a rend, az igazság és az erő pártja, de valódi harcos párt is! (részt vettek a II. vh ellenállási mozgalmaiban, és az 1956-os szabadságharcban is!!) Ezért az eszmét senki sem tudta eltiporni, és attól függetlenül, hogy nincs értelmezhető infrastruktúrája a pártnak LÉTEZIK! Ezért nem csak a Jobbikal, de semmilyen más párttal sem lehet összehasonlítani. Így hát csak ne félts minket!!!:)))”
  • 57. vonLichthofen 2010. április 13. 15:13
    „szocdem,
    kívánnám őszintén a klasszikus SZociáldemokrata eszmék ujraéledését, ehhez azonban egy erős, munkával rendelkező, jól megfizetett munkásosztály kell.
    Ez az osztály azonban nemcsak hogy eltűnőben van, de nemlétezőnek tekinthetjük.
    Arra az osztálytudatos munkásra gondolok, akinek nem kell a mindennapi kenyérért, a családja jólétéért és egészségéért aggódni mindennap, aki nem dől be mindenféle trükköknek de tényleg odacsap ha kell.
    Gondolod, hogy ilyen munkásréteg lesz még egyszer Magyarországon, vagy ugyanúgy eladják és veszik majd a munkásokat mint egy zsák krumplit?
    Ne legyenek illuzioink afelől - kivált az utolsó hetek undoritó rágalomhadjárata után a Jobbik ellen - , hogy ugyanaz vár/na/ egy szervezkedő munkásrétegre és a szervezőkre, mint az történt abban az időszakban, amire te is hivatkozol.
    A röhejes az, hogy a Fidesz nem sok szót ejtett a kampány során a munkahelyek teremtéséről, a mostani szociális állapotok jobbításáról, az egészségügy Europai szintre emeléséről, egyáltalán olyan dolgokról ami legalább nyomokban utalna arra, hogy az ország érdekében tevékenykednek. /Értsd - Magyarország érdekében/”
  • 56. szocdem 2010. április 13. 14:41
    „53. vonLichthofen 2010.04.13. 13:31

    1. Az MSZP vereségét kevesen kívánták jobban nálam. (Szocdem vagyok, azok utódja akiket 55 éve az MSZP "nagy" elődei elüztek, megkínoztak, kivégeztek, kifosztottak, majd még utólsó rugásukkal is ellehetetlenítettek 1990-ben)

    2. Nem a bölcsek kövét érintettem meg, csak okultam a történelemből. Mindíg így van ez, ha egy inkompetens elit kerül fel a hatalomba. Már több ezer éve!!! A megfogalmazás azoknak szólt akik hisznek az új Istenben..a tartalom azoknak is akik MÉG ÉS AZÉRT IS gondolkodnak..”
  • 55. Jerry 2010. április 13. 14:28
    „A fidesz gyakorlatilag pusztán ígéretekkel, 8 éves média támogatással nyerte meg a választást.A választási számadatokból látható, hogy a pártra több szavazat érkezett, mint az egyéni jelöltekre.A fidesz színeiben a választáson akár az irodai fikuszt indíthatta volna a párt, arra is szavaznak. a jelöltek nem álltak ki vitáéra a többi jelölttel,nem tájékoztatták a választókat a terveikről.A médiából ömlő viktor filmek és ígéretek elegendők voltak az mszp megszorító intézkedéseivel meggyötört ország lakóinak megvezetésére.Ez segítette a jobbik által kínálta neo nacionalista szélsőségesek felerősödését is.Az elkeseredett embereket könnyű volt megvezetni, de nem lesz könnyű irányítani.A fidesz tartja magát szokásához,és folytatja az ígérgetési hullámot.Aztán majd ha már melegszik a bársonyszék, jönnek a magyarázkodások.A fidesz legnagyobb gondja majd akkor lesz, ha 2/3 ot nyer,és a jobbikkal ellenzékbe kerül.Akkor majd hogy is lesz?A fidesz akar 3000 rendőrt,a jobbik csendőrséget akar a gárdából, és kevesebb rendőrt,azoknál is elszámolást.A jogszabály szerint rendőr,csendőr csak büntetlen előéletű lehet, ilyen gárdista meg nincs.Akkor hát rablóból lesz a legjobb pandúr?Sikkasztó pártszóvivőből meg miniszter?Na hogy is van ez?Na és még csak most kezdődött, mi lesz még itt a továbbiakban? Izgalmas négy év lesz, ha a négy év meg lesz.....”
  • 54. Jerry 2010. április 13. 14:21
    „A fidesz gyakorlatilag pusztán ígéretekkel, 8 éves média támogatással nyerte meg a választást.A választási számadatokból látható, hogy a pártra több szavazat érkezett, mint az egyéni jelöltekre.A fidesz színeiben a választáson akár az irodai fikuszt indíthatta volna a párt, arra is szavaznak. a jelöltek nem álltak ki vitáéra a többi jelölttel,nem tájékoztatták a választókat a terveikről.A médiából ömlő viktor filmek és ígéretek elegendők voltak az mszp megszorító intézkedéseivel meggyötört ország lakóinak megvezetésére.Ez segítette a jobbik által kínálta neo nacionalista szélsőségesek felerősödését is.Az elkeseredett embereket könnyű volt megvezetni, de nem lesz könnyű irányítani.A fidesz tartja magát szokásához,és folytatja az ígérgetési hullámot.Aztán majd ha már melegszik a bársonyszék, jönnek a magyarázkodások.A fidesz legnagyobb gondja majd akkor lesz, ha 2/3 ot nyer,és a jobbikkal ellenzékbe kerül.Akkor majd hogy is lesz?A fidesz akar 3000 rendőrt,a jobbik csendőrséget akar a gárdából, és kevesebb rendőrt,azoknál is elszámolást.A jogszabály szerint rendőr,csendőr csak büntetlen előéletű lehet, ilyen gárdista meg nincs.Akkor hát rablóból lesz a legjobb pandúr?Sikkasztó pártszóvivőből meg miniszter?Na hogy is van ez?Na és még csak most kezdődött, mi lesz még itt a továbbiakban? Izgalmas négy év lesz, ha a négy év meg lesz.....”
  • 53. vonLichthofen 2010. április 13. 13:31
    „51szocdem, egy személyes kérdés - mi történt veled?
    Elmentél az égő csipkebokor mellett a pusztában?
    Mi ez a methamorphosis?

    Semmi kifogás ellene, csak próbálom kideríteni, hogy ez az MSZP vesztése miatti keser részedről, vagy valóban látod, hogy mire megy ki a játék.
    Mintha megérintetted volna a bölcsek kövét:”
  • 52. rockergyerek 2010. április 13. 11:15
    „Most pártállástól függetlenül: Miből áll mostanába a rendőrségi munka 90%-a: traffipaxos pénzbeszedésből. Na ez ellen kéne fellépni. Hozzanak törvényt arra hogy csak olyan helyeken lehessen traffizni ahol baleseti szempontból indokolt és konkrét balesetekkel indokolják is (legalább 10 el egy hónapon belül), egyből több rendőr mehetne az utcára éjjel járőrizni meg a diszkók környékére. Most nagy igérgetések vannak kiváncsi vagyok ilyen irányu lesz e, mivel hogy a mai rendőrségtől a jogkövető állampolgároknak teljes joggal fordul fel a gyomra mikor az utszélén látja őket épp pénzt gyűjteni. Mi tartjuk el őkete és ellenünk vannak”
  • 51. szocdem 2010. április 13. 10:54
    „" És az új Isten mondá vala, hogy legyen rend. És felvesze ezért sokezer martalócot, hogy Ádám és Éva fiait kordában tartsa.
    És lőn.
    Ádám és Éva fiai meg csak várták és várták az adóik csökkentését, de az csak nem vala, mert a sok martalóc sok aranyokba kerültek, és Isten nem tudta őket másképp etetni, csak ha Ádám és Éva fiait újra meg újra meg is sarcolta. Vala.
    És nem lett jobb az élet, mert a martalócok sokan voltak bár, de az elszegényedettek, és az éhezők is sokkal többen lettek, és éhükben loptak és betörtek vala. A börtönök ajtajait az odahurcolt tömegtől többé már nem lehetett bezárni vala, de a földi élet nem lett jobb vala..
    És eljöve az apokalipszis amelyiknek narancssárga zászlóit elitista, és szellemi fogyatékos szociorasszista, és gazdasági analfabéta vérszomjas fenevadak lengették, ezért a föld mégis elpusztula vala..
    Ezért az új Isten útjai és szándékai többé nem kifürkészhetetlenek, hanem beláthatatlan következményüek valának."

    Nostredamus nyomán: Hungarodamus..”
  • 50. kolombela 2010. április 13. 09:18
    „45. hozzászólás Capr 2010.04.13. 01:27
    Te se lehetsz büszke matek tudásodra.
    Amiről te próbálsz győzködni, az csupán csak az arányok számítása. A jobbik ténylegesen megduplázta szavazóinak táborát. Ha az ep. választáskor rájuk szavazott számot tekintem, akkor most a jobbiknak kb. 8-8,5 % szavazati aránya lenne. Te a gombhoz keresed a kabátot és ragozod a hülyeséget.
    A zsidók és a komcsik tuti, hogy nem a jobbikra szavaztak, a fennmaradó többiek, pedig előbb-utóbb rájuk fognak szavazni.
    Te is az a típus vagy, aki beveszi a balliberélis lakájmédia marhaságait és meg vagy győződve arról, hogy a jobbik egy fasiszta párt.”
  • 49. Phobos 2010. április 13. 08:50
    „Hát csináljon is egy rendet, mert szerintem még mindig ugyan abban az országban vagyunk !!!

    Hétfőn délután egy lopós, agresszív, brutális fiatal cigány halálra késelt egy fiatal diákot a dunaújvárosi Táncsics és a Bercsényi utca kereszteződésében. A fiút egy órán át hiába próbálták meg újraéleszteni.

    A nyomozás hivatott kideríteni, hogy pontosan mi zajlott le a helyszínen. Jelen állás szerint egy háromfős társaság autózott arra, amikor megláttak egy fiatalembert, akin a trió egyik tagja korábban ellopott pulóverét vélte felfedezni. Ekkor a későbbi áldozat kiszállva odalépett hozzá, számon kérve, hogy került rá a holmi, amiről úgy vélte, a sajátja. Ebből azután szóváltás, majd tettlegesség alakult ki. Ekkor került elő a pulóveres cigánynál lévő kés, amivel szúrt. Ezután elhagyta a helyszínt, de a beszerzett adatok alapján a dunaújvárosi rendőrök forró nyomon előállították. A tizenkilenc éves sérültet kórházba szállították a mentők, de olyan súlyos sérülést szenvedett, hogy nem tudták megmenteni az életét - tájékoztatott a rendőrség.”
  • 48. matezsu2 2010. április 13. 08:27
    „Igazatok van, hangerővel, üvöltözéssel trágár mocskolódással nem sokra lehet menni. A rendőrállam megjegyzéshez csak annyit, hogy attól függ, hogy a jobbikot a trágár ordítozó "piaci kofa"(bocs vkitöl idéztem) hogyan hergeli, és mire uszítja a gárdát. Mert ugye törni zúzni azt tudnak, ha felbújtóik utasítják őket.Na erre az erőszakra sokunknak nincs szüksége.”
  • 47. Phobos 2010. április 13. 08:09
    „re 43

    én az MSZP megerősödést tulajdonítottam nektek.
    A média vettel el szavazókat a Jobbiktól.”
  • 46. Phobos 2010. április 13. 08:07
    „re 41

    Bocs ő volt aki olyan műsort csinált amiben nyíltan lenácizták őket.
    Szerintem te sem örülnél az ilyennek, ennél jobb már csak ha a magyar hírlap ment volna oda riportot készíteni.
    Tudom meg kell őrizni ilyen esetben is a hidegvért, ebben igazat adok.
    Szeritem a jobbiknak médiát kell szereznie, hogy meg tudja védeni magát, és el tudja mondani, amit kar.

    A témához, különben igaz, a cigány késrdést tényleg két hét alatt rendbe lehetne tenni, csak éppen nem demokratikus eszközökkel. Azzal semmit nem fog megoldani, ha odatesz bizonyos helyre néhány rendőrt. Tudom ezzel ő ki is pipálta, hogy megoldva a kérdés. Ózdon most is vannak rendőrök, még sincs rend. Az elején a rendcsináláshoz, erőt kell alkalmazni, ami összecsapásokhoz vezetne. Ezt Orbán sosem vállalná be, ezt mindenki tudja. Szóval számomra nehezen hihető kijelentés ez.”
  • 45. Capr 2010. április 13. 01:27
    „Kolombela: Apám, te se matematikából doktorálj.
    "A jobbik megduplázta hívei számát": Azt hiszem itt arra gondolsz, hogy az EP választáson 427 ezren szavaztak a jobbikra, most meg 836 ezren. Figyi, az OVB honlapján pislants már rá a részvételi arányra. Segítek, EP: 36,31 %, 2010 1. forduló 64,38 %. Szerintem a számok önmagukért beszélnek, de egye fene segítek: Az EP választásokon nem szavazó jobbikosok, most elmentek szavazni, tehát arányaiban alig lett több szavazója a jobbiknak mint eddig volt. EP 14,77 %, 2010 1. forduló: 16,66 %. Ennyit a duplázásról.
    Figyelj, úgy látom véleményed szerint aki nem a jobbikra szavazott az vagy zsidó, vagy komcsi. Hát gratulálok az elméletedhez. Sokat gondolkodtál rajta? Most hogy atomjaira hullott a szadesz, kell az új ellenségkép? Kérdezd meg Balónétól, hogy 2003-ban nem volt-e nemzetvesztő hazaárulás részéről, a "zsidó" vezetésű esélyegyenlőségi minisztériumban végzett tanácsadása. Na ennyit a rendkívüli fogalomzavarról.”
  • 44. pancser 2010. április 12. 23:49
    „Aki sokat hangoskodik, hangoskodott az nem sokra vitte a történelemben, legfeljebb átmenetileg. Sztem a Jobbik most volt a csúcson, meglovagolta az elkeseredettséget. De hát mit segít az országon a szomszédok cukkolása, a multik elijesztése, a zsidózás? Segíteni nem segít, de olyan bajt hozhat ránk, amelyhez fogható, csak egy világháborús veszteség. Én bízom az erőskezű új kormányban, ennek következményeként a szélsőségek visszaszorulásában. Jó éjszakát, bízva a szebb jövőben, de nem a Jobbik által kínáltban!”
  • 43. kolombela 2010. április 12. 23:43
    „44. hozzászólás jörg 2010.04.12. 23:09
    Milyen vereségről beszélsz?
    Aki itt csúfos vereséget szerzett az a maszop. A jobbik megduplázta hívei számát,sajnos az új zsidópárt (LMP) is bekerült a parlamentbe.
    Rendkívüli nagy fogalom zavarba szenvedsz.
    Én csak azt tartom elkesertítőnek, hogy a ..idesznek komoly esélye van a 2/3-d megszerzésére, ami rendkívűl káros lenne az országra nézve, ha nem szerzik meg akkor csak simán káros.”
62 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Orbán Viktor: lesz államreform

A Fidesz elnöke szerint a magyar demokrácia stabil, a magyar demokrácia jól vizsgázott és megvédte… Tovább olvasom