Kisalföld logö

2016. 12. 04. vasárnap - Borbála, Barbara -5°C | 3°C

Megtámadták az MDF országos és budapesti listáját

Megtámadták a bíróságon az MDF országos és budapesti listájának nyilvántartásba vételét - mondta Kajdi József, az MDF szakpolitikai koordinátora hétfőn az MTI-nek.

Közölte: a párt országos listájával kapcsolatban még vasárnap, a budapesti lista ellen pedig két felülvizsgálati kérelmet is benyújtottak hétfőn délután magánszemélyek.

Hozzátette: mindkét esetben a Legfelsőbb Bíróságnak kell döntenie három napon belül.

Az MDF szakpolitikai koordinátora szerint a cél az, hogy elbizonytalanítsák az embereket, hogy az MDF-nek még mindig nincs budapesti listája.
Kajdi József elmondta azt is: nem csak az MDF pénteken elfogadott országos listáját, hanem a Jobbik, az LMP és a Civil Mozgalom még csütörtökön elfogadott országos listáját is megtámadták a bíróságon.

Kajdi József emlékeztetett arra: az MDF budapesti listáját az OVB pénteken vette nyilvántartásba, miután a bizottság az ülésén megváltoztatta a Fővárosi Választási Bizottság (FVB) határozatát, amelyben az FVB megtagadta az MDF fővárosi listájának nyilvántartásba vételét.

A testület hosszas vita után, 4:2 arányban döntött arról, hogy helyt ad Dávid Ibolya, az MDF elnöke által benyújtott fellebbezésnek és nyilvántartásba veszi a párt budapesti területi listáját, mivel az FVB helytelenül állapította meg, hogy az MDF-nek nincs meg a területi lista állításához szükséges 8 egyéni választókerületi jelöltje. A javaslatot az MSZP és a Fidesz-KDNP delegáltja nem szavazta meg.

Ezt követően az OVB egyhangúlag nyilvántartásba vette az MDF országos listáját is, amelyet Dávid Ibolya, a párt elnöke vezeti.

Az MTI úgy tudja, a Legfelsőbb Bíróság hétfőn dönthet az MDF országos listájáról, valamint arról is, hogy nyilvántartásba veszik-e a párt nógrádi területi listáját.

Az Országos Választási Bizottság (OVB) csütörtöki ülésén változtatta meg a Nógrád megyei választási bizottság határozatát, és megtagadta az MDF területi listájának nyilvántartásba vételét. Az OVB fellebbezés folytán tárgyalta az ügyet. A fellebbezés szerint a Nógrád megyei választási bizottság (tvb) hétfő este szabálytalanul vette nyilvántartásba a párt megyei listáját, ugyanis - mivel Eötvös Mihály még a területi lista bejelentése előtt visszalépett a jelöltségtől - nem volt meg a pártnak a listaállításhoz szükséges két jelöltje. A párt az OVB határozata ellen bírósági felülvizsgálatot kért a Legfelsőbb Bíróságtól.

Olvasóink írták

41 hozzászólás
  • 41. load 2010. április 02. 15:16
    „40. GYMS
    Kellemes húsvétot neked is!!!”
  • 40. GYMS 2010. április 02. 15:01
    „39.

    1. A "sommás vélemény"-nek volt ugyan "némi" előzménye, de igazad van: nem szerencsés egymás minősítgetése, akár "pökhendiségről", akár "bullshit"-ről van szó.
    2. Ha a születések számában 1996-től van egy nagy törés (van), akkor olyan nincs, hogy ez ne látszódjon egy korfán, függetlenül attól, hogy a születések számának csökkenése (mérsékeltebb arányban ugyan) de sajnos tovább folytatódott.A családpolitikával kapcsolatos bizalom viszont 1995-ben "lett oda"...ezt nem (csak) én mondom, hanem a demográfus hölgy is.
    3. A "lázárgyörgyös" hasonlatot pedig (engedelmeddel) írói munkásságod részeként értékelem. :) Amúgy Gyuri bá´ a kanyarban sincs a következő kormányfőkhöz képest: sorrendben, 1952-től 1956-ig: Rákosi, Nagy Imre, Hegedűs. Mindössze annyi történt L. Gy. idejében (nagyjából az 1975-től 1979-ig tartó időszakban), hogy az ún. "Ratkó-gyerekek" termékenységi korba léptek.
    4. Nos, részemről keddig "fegyverszünet" van, Neked és Családodnak Kellemes Ünnepeket Kívánok!
    GYMS”
  • 39. load 2010. április 02. 10:28
    „38. GYMS
    Természetesen nekem is van rólad sommás véleményem, de nem hangoztatom, azt érvként nem használom. A ,,pökhendi alak"-ra nem reagálnék, mert a vitakultúra elsősorban intelligencia kérdése, a kommentben kifejtett vélemény célja nem lehet egymás minősítgetése.
    Semmi bajom Pongrácz Tiborné demográfus véleményével. El tudom fogadni azt, amit mond.
    De erre hivatkozva ne tessék állítani, hogy a Bokros-csomag meglátszik Magyarország korfáján, mert ez nem igaz.
    Amikor Bokros után visszaállították az alanyi jogú családi pótlékot és a családtámogatási rendszert, a születések száma nem nőtt, hanem csökkent.
    Lehet ellenőrizni a KSH adatbázisában.
    Ha a politikusi teljesítményeket, eredményeket a népesedési adatokkal akarnánk igazolni, akkor ennek alapján Lázár György lenne az abszolút favorit, ami ugye mégiscsak nonszensz.
    A gyes és a gyed bevezetése és alkalmazása a 70-es, 80-as években emelte az élve születések számát, de 2000 után ennek tartalékai kimerültek.
    Egyetlen dologra volt lényegi hatással, a női foglalkoztatásra.
    De ennek ne örüljünk!”
  • 38. GYMS 2010. április 01. 23:32
    „A 36. hsz.-hoz nincs mit hozzátenni, legfeljebb azt, hogy ha egy pökhendi alak visszakapja, ami jár, akkor mindig mond egy ilyen k...ra vicceset(?)
    35.:

    A lényeg az, hogy a gyermekvállalási kedv drasztikus csökkenése és a Bokros-csomag között nyilvánvaló az összefüggés! (A google-ban való lázas kutatás közepette ezt a véleményt is sokszor olvashattad mérvadó szakemberektől, csak ezt valahogy elhallgattad...ejnye!)
    Sajnos a születések száma ezután is csökkent és csak a csökkenés brutális mértékét sikerült némiképp lefékezni. Tudod, ha "fentről" olyan család-és gyerekellenes "üzenetek" érkeznek, mint a Bokros minisztersége alatt, akkor igen sokan elbizonytalanodnak és hosszú időre elhalasztják a gyermekvállalást. Ez a "halasztgatás" azonban igen sokszor vezet ahhoz, hogy végül mégsem lesz gyerek. Pedig az ún. "Ratkó-generáció" gyermekei éppen ekkor érkeztek a termékenységi szakaszukba, az eredmény mégis brutális csökkenés lett!
    Íme egy szakember véleménye:

    "A trauma így később, a Bokros-csomaggal következett be. Nem is elsősorban azért, mert a gyedet megszüntették, a gyest és a családi pótlékot jövedelemfüggővé tették - bár mondjuk az a tanári réteg, amelyiknek megállapítható volt a jövedelme, például nem kapott semmit. Hanem mert elvették azt a biztonságot, hogy a családpolitikára számítani lehet, az egy stabil dolog. Ugye gyereket nem egy kormányzati ciklusra vállal az ember. A családpolitika addig folyamatosan épült, soha nem vontak vissza intézkedéseket, hanem mindig csak hozzáadtak. Azóta a különböző kormányok a saját ideológiai beállítottságuktól függően ide-oda teszik a hangsúlyt, ezt megígérik, azt elveszik; bármi egy tollvonással megszüntethető. Most már hozhatnak akármilyen intézkedést, a kutya nem hiszi el, hogy tartós lesz."

    http://www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=14385”
  • 37. ssmd 2010. április 01. 22:22
    „Bokros Lajos a köztévében ismertette az MDF programját:

    http://videotar.mtv.hu/Videok/2010/04/01/21/Magyarorszag_valaszt_2010_aprilis_1__MDF.aspx”
  • 36. load 2010. április 01. 15:37
    „32. GYMS
    "6. Örülök, hogy legalább a "bikaszar"-hoz értesz. :D"
    Hidd el, nem nagy örömmel teszem, de a hozzászólásaid kapcsán rákényszerülök.”
  • 35. load 2010. április 01. 15:13
    „34. GYMS
    No, akkor nyugodtan megveregetheted a Bajusz vállát!
    Ha az ő pénzügyminisztersége alatt 105.500 gyermek fogant, jó lenne kitalálni, hogy 2001-ben, (Orbán legjobb évében) miért csak 97.047 született!
    Esetleg van erre is valami magyarázatod?”
  • 34. GYMS 2010. április 01. 13:42
    „31.-ben ezt írta load:
    "2. Amire hivatkozol, az nem látszik a magyarországi korfán."

    Ezzel szemben a valóság:
    "Az 1996. évi adatok újabb mélypontot jelentenek a magyar termékenység történetében. Az élveszületések 105,5 ezerre becsült száma a legalacsonyabb az elmúlt 125 évben. A teljes termékenységi arányszám 1,46-ra csökkent, a nettó reprodukciós együttható 0,7 körüli értéke pedig a felnövekvő gyermekgenerációk létszámát mintegy 30%-kal csökkentheti {II-182.} a szülői generációk létszámához viszonyítva...."

    Forrás: http://mek.niif.hu/02100/02185/html/179.html#183”
  • 33. GYMS 2010. április 01. 13:12
    „Az MDF-ről még néhány adalék:

    http://www.magyarhirlap.hu/belfold/holt_lelkek_is_ajanlottak_herenyit_kepviselonek.html

    illetve:

    http://www.mno.hu/portal/704592 (Zsigmond Attilának is elege lett...)”
  • 32. GYMS 2010. április 01. 10:45
    „31.

    1. A nyugdíjkasszát azért fenyegette veszély már 2003-ban, mert már akkor látni lehetett, hogy a Medgyessy-kormánynak a tudománya az osztogatásban kimerül.
    2. Látszik...SAJNOS!
    3. Az a lakatlan 800 ezer lakás lakatlan is marad, mert azok nem olyan lakások, amelyeket a becsülettel dolgozó és gyereke(ke)t is nevelő szülők valaha is megvásárolhatnak...
    4. Mondom: nem velem van vitád, hanem az IMF-el. Még ma beszélj ez ügyben Strauss-Kahn-nal! :)
    5. Ahogy közeledünk a választásokhoz, egyre nyilvánvalóbb, hogy azonnali adócsökkentés nem lehetséges. Trükkök százaival ezek már az EU pénzügyi biztosát is átverték...egy Orbánt ne tudnának átverni? Ugyan már...
    (És még ki tudja, hogy hány csontvázat rejteget az a bizonyos szekrény...?)
    6. Örülök, hogy legalább a "bikaszar"-hoz értesz. :D”
  • 31. load 2010. április 01. 06:55
    „29. GYMS
    1. Nagyon kreatív vagy a tények kezelésében. Ha a te koncepciódat igazolja, hivatkozol rá, ha cáfolja, elmész mellette.
    A kérdés az volt, van-e lehetőség a 13. havi nyugdíj megtartására. Te azt mondtad, hogy igen, én azt állítom, hogy soha sem volt és hivatkoztam Varga Mihályra aki már 2003-ban (akkor még jóval kisebb volt az államadósság és nagyobb a hitelezői bizalom) felhívta a figyelmet arra, hogy a nyugdíjkasszát a 13. havi borítja fel.
    Tényleg nem érzed a válaszodban az ellentmondást?
    2. Amire hivatkozol, az nem látszik a magyarországi korfán.
    3. A 4,5 milliós magyar lakásállományból 800 ezer lakatlan. Ugyan miért is kellene mégtöbbet építeni?
    4. A jegybanki alapkamat, az úniós csatlakozás után megmaradt egyetlen monetáris eszköz a gazdaság befolyásolására. Ha nem tudod mi a célja a kamatváltoztatásoknak tanulj egy kis közgazdaságtant!
    Hidd el, jót tesz.

    6. "AZONNAL nem lehet adót csökkenteni. Ki mondott mást?"
    Na most figyelj, hogy mit húzok neked elő a kalapból:
    "Lesz 2010-ben egyszeri, nagy arányú adócsökkentés, ha a Fidesz kerül kormányra - jelentette ki Orbán Viktor, az ellenzéki párt elnöke az ATV Egyenes Beszéd című műsorában kedd este."
    A cikk 2009. november 10-én jelent meg a hvg.hu-n, és itt olvasható:
    http://hvg.hu/itthon/20091110_orban_viktor_koltsegvetes
    7. Én már most tudom, hogy az érveidben mi a bullshit, arra nekem nem kell a választásokig várni.
    Az akkori történéseket meg majd meglátjuk.
    Semmi sem biztos.”
  • 30. GYMS 2010. április 01. 01:05
    „28.

    1. Egy dolog, hogy országosan összesítve mennyi a jelölt és egy másik dolog az, hogy milyen az eloszlás. Az LMP-é arányosabb, mert a megyék többségében csak a listaállításhoz minimálisan szükséges jelöltet indítottak.
    2. Kultúrált MDF? Almássy kultúrált levadászásával? Herényi gyalázatos szövegével a kommunizmus áldozatairól? A közismerten igen kultúrált Lengyel Zoltán pártpénztárnokká való kinevezésével? Ne nevettessen...
    3. ÉN biztos, hogy nem írtam olyant, hogy MDF=MSZP. (Én mindkettőt más okokból utálom... :)
    4. A Fidesz ügyesen kihasználta 1994 után, hogy az ún. "jobboldalon" űr támadt, mivel a választásokon az MDF akkora pofont kapott, hogy a fal adta a másikat, amit szegény Szabó Iván az MDNP létrehozásával még meg is fejelt... Váltottak, igen. A Fidesz középről jobbközépre, az MDF meg pont fordítva. Na és?
    5. A "cápázás" Eörsi István tette volt, ezt a versét magam is olvastam a Magyar Narancsban.
    6. A "csuházás" természetesen igaz, de a csuhások rendesek, mert nagyon úgy tűnik, hogy igencsak megbocsájtottak az egykoron nagyszájú huszonéves fiatalembereknek! :)
    7. Akiknek a fordulat (ahogy ön írja: " megtérés") nem tetszett, azok Fodor Gáborral az élen még 1993-ban elhagyták a Fideszt.
    8. Bokros már örökké gibic marad Magyarországon, így hát "sajna" nem tudja megmutatni, hogy milyen zseniális miniszterelnöke lenne ennek az országnak. Valószínűleg Brüsszelben marad, de azt azért remélem, hogy szlovákul többé nem szólal fel!
    http://www.youtube.com/watch?v=ewIe-linHWY”
  • 29. GYMS 2010. április 01. 00:13
    „27.

    1. Az egy dolog, hogy 2003-ban mit mondott Varga Mihály. 7 ével ezelőtt volt... Akkor, amikor éppen "hazavágta" az államkasszát a Medgyessy-kormány. Nem az a baj, hogy a "VAN"-ból osztogatott, hanem az, hogy utána az általa folytatott hibás gazdaságpolitikával a "VAN"-ból "NINCS" lett. A "NINCS"-ből meg ugye már nem lehet osztogatni, illetve dehogynem, lehet: felvett hitelből! Ez történt.
    2. A magyarság vészesen fogyatkozik. Így van. Azt tudod-e, hogy a bajusznak köszönhetően hány gyerek nem született meg 1995 és 1997 között? A korfán is látszik...
    3. Esztelen lakásfinanszírozás? És most mi van? Se lakás, se finanszírozás. Az ingatlanpiac tetszhalott állapotban van.
    4. Érdekesek ezek a neoliberálisok... Olvasom, hogy az IMF az alapkamat alacsonysága miatt fanyalog, mások meg akkor, ha magas. Legalább egyeztess Strauss-Kahn-nal, hogy megtudjuk, hogy akkor most mi is a baj. :)
    5. Ezzel a hozzászólásoddal egyetértek, nem is tudom, hogy miért nekem címezted...
    6. Az adócsökkentéssel kapcsolatban. AZONNAL nem lehet adót csökkenteni. Ki mondott mást?
    7. Hogy mi a "bullshit", arra 11 nap múlva csattanós választ fogsz kapni te is, meg a bajusz is. :)”
  • 28. oszvald.ferenc 2010. március 31. 23:16
    „Kedves 22. GYMS 2010.03.30. 23:28

    1. Hihetetlen a csőlátása: már a valasztas.hu-nak sem hisz? Az LMP végog az MDF mögött kullogott! Milyen tényekről beszél? A választás az egy másik tészta: 2002 ben kétmillióan voltak a Kossuth téren ugye - ezek szerintszinte mindenki ott volt aki később a Fideszre szavazott
    2. Én sem kedvelem a jobbikot ,én is csak felsoroltam. De örülök, hogy Ön sem kedveli: most majd megtudja a Fidesz, milyen, ha nem egy kulturált MDF-fel, hanem a Jobbikkal kell egy a tábor egy a zászlót játszani.
    3. Amit önök mondanak, az szimpla ostobaság : MSZP=MDF.? Meg az összes többi. Az szdsz-ért én sem rajongok, de tudja mit:: mi már hoztunk át liberális pártot a baloldalról, még a néppárti felvételét is elintéztük. Emlékszik a cápalátogatos, egyházellenes csuházós pártra? Még arra sem voltak képesek, hogy a fordulat után arcokat cseréljenek: tömeges megtérés történt. Na ehhez mit szól?
    4. A gyanúsított jelzőről már sokszor írtam: na ez a torz agyszülemény - a megfigyeltet lecsukatni
    5. Az utolsó mondataival viszont egyetértek, kivéve azt a megjegyzést, amivel kimondatlanul is az "Ide Bokros kell!" blődségét sugalmazza.." Legyen Önnek: de aztán ha nem tudunk felzárkózni, ne nyavalyogjon. NAgya Fidesz felelőssége: ha elszúrják, jön a jobbik (vagy az MDF:-)
    Üdv: OF”
  • 27. load 2010. március 31. 22:39
    „26. GYMS
    Ne pókerezz, vagy ha mégis, ne játsz nagy tételben!
    Rosszul blöffölsz.
    2. " Na, ez tételesen nem igaz." Ugyan miért nem? Elmondanád, vagy nekem kellene kitalálni?
    3. "13. havi nyugdíjat igenis elbítrta volna az ország". Varga Mihály már 2003-ban arról panaszkodott, hogy a 13. havi nyugdíj borítja fel a nyugdíj kassza finaanszírozhatóságát. Ha nem hiszed idézem a www.fidesz.hu -ról.
    4. A gyerekek nem "nőnek egymás hegyén hátán" legfeljebb ott, ahol ezért különösebben nagy honorárium nem jár, ugyanis a magyarság vészesen fogyatkozik. Az esztelen lakásfinanszírozás meg tönkretette a magyar hitelpiacot. Ahogy olvasom, most megint az jön. Talán kibírjuk mégegyszer a 12% feletti jegybanki alapkamatot.
    5. Ne adjon vissza, de úgy, hogy el se vegyen!
    Adót általában a jövedelmező vállalkozások fizetnek. Ha nem kellene annyit fizetniük, befektethetnék és még jövedelmezőbekké válhatnának. Ha elveszik tőlük a pénzt és odaadják azoknak, akik önerőből képtelenek fennmaradni, beruházni, akkor arra érdemteleneket tartanak életben a az érdemesek hátrányára, a versenysemlegesség megcsúfolására.
    6. Az adócsökkentés tényleg kell(ett), de annak lehetőségeit a Bajnai.kormány egyelőre kimerítette. A további adócsökkentés felettébb kockázatos a költségvetés egyensúlyára való tekintettel.
    7. Ez a definiciód egy igazi gyöngyszem: "A Bokros azért nem alternatíva, mert...minden, csak nem alternatíva." Ami közte van az bullshit, urban legend, fantazmagóra, vagy szimpla hazugság.
    Választd ki amelyik tetszik!”
  • 26. GYMS 2010. március 31. 09:49
    „23. (load) !
    1. Ha "óvatlan" voltam, az az én bajom, minek féltesz te engem? :)
    2. "Mindkettő könnyű jólétet ígér". Na, ez tételesen nem igaz.
    3. A 13. havi nyugdíjat igenis elbítrta volna az ország, persze ha közben katasztrofális a gazdaságpolitika, akkor nyilván el kell venni és meg lehet magyarázni a válsággal. Aki ezt teszi, az elfelejti, hogy 2008 őszén a pénzügyi válság már egy végtelenül legyengített országot talált itt...
    4. Jó. Ne adjunk lakátámogatást senkinek. Nyilván közérdek, hogy a gyerekek egymás hegyén-hátán nőjenek fel, rosszabb esetben az utcán...
    5. Az általad felsorolt területekre nem a z állam ad, hanem visszaad. Mert ez (is) a kötelessége. (Ez persze nem jelenti azt, hogy szórhatja a pénzt nyakra-főre...lásd BKV, MÁV, HM...stb...)
    6. Adócsökkentés márpedig kell, de SENKI nem mondja azt, hogy amíg ennek a gyümölcse nem érnik be, addig is lehet felelőtlenül szórni a közpénzt.
    7. A Bokros azért nem alternatíva, mert a zsebmetszés, a családok megnyomorítása, meg a 280 önkormányzat(!) idiotizmusa minden, csak nem alternatíva. A bajusz kísérletezzen tovább a megbukott neoliberális gazdaságpolitikájával az egerek körében, de ne csodálkozzon, ha rövid idő alatt kinyiffannak azok a szegény, jobb sorsra érdemes állatok.”
  • 25. ssmd 2010. március 31. 07:22
    „Bokros Lajos előadása Sopronban:

    http://www.youtube.com/watch?v=zOYp-RzKQy8

    http://www.youtube.com/watch?v=H5uLN7wSctE

    http://www.youtube.com/watch?v=jzuiWjCh8uU

    http://www.youtube.com/watch?v=HP0QJNQrfvY

    http://www.youtube.com/watch?v=WrPELV__cns

    Bokros Lajos, az MDF miniszterelnök-jelöltje március 29-én mutatta be a Munka és méltóság című választási programot Sopronban, Nagy Tamás soproni képviselőjelölt vendégeként.”
  • 24. akinemfél 2010. március 31. 00:47
    „Kedves vonLichthofen !
    Már két honapja én vagyok az egyetlen itt a hozzászolok kozul,aki a Jobbik hivatalos programjának elolvasására búzdít. Senki más. Te sem. A Jobbik programja tényleg remek,és tényleg radikális változás lesz,
    amint megvalosul pár hét múlva. Ki ne szeretné egy Gigantikus Magyar Hadsereg felállítására 970-72.oldal) feláldozni tobb évi teljes nemzeti jovedelmunket,tobb évi teljes nyugdíját,tobb évi családi potlékját ? Ki ne szeretné,ha fia és férje évekig ingyen sorkatonai szolgálaton lenne (71.oldal) - és addig a család majd ,eglesz otthon valahogy ? Egyetem meg minek ? Hajrá Jobbik ! Ki ne szeretné,ha akárhová kapcsolna a TV-jén,mindenhol csak Vona Gábort és Balo Kriszta nénit látná,meg a Gárdások által osszeválogatott musort ?
    Hajrá Jobbik TV ! Le a Barátok kozttel ! Szavazz te is a Jobbikra,és idézz sokszor a Jobbik programjábol !
    Tudom,majd keményen elszámoltatsz engem a választások után. 20 évet kapok mert a Jobbik programjának elolvasására bíztattam az embereket ? TE NEM VAGY JOBBIKOS.”
  • 23. load 2010. március 31. 00:30
    „22. GYMS
    ,,az szimpla ostobaság (MSZP=Fidesz)"
    Elköveted azt az óvatlanságot, hogy a szembenállás és az abból fakadó deklarációk szintjén ítéled meg a két pártot, és viszonyukat.
    Nézd a programjukat!
    Mindkettő könnyítéseket, könnyű jólétet ígér. Az elmúlt 8 év állandó versengése (a másik fejével való gondolodás) tényleg közelítette egymáshoz a két pártot. Nem érzelmileg, hanem felfogásában.
    Azonos kategóriákban gondolkodnak.
    Ennek lényege: a pártok politikai sikereit a választóik kötelesek megfizetni.
    Amikor 13. havi nyugdíjat ígérnek (meg 14. havit), akkor azt az adófizetőknek kell állni. Nekik egy fillérjükbe sem kerül.
    Amikor a lakástámogatási rendszer adó kedvezményeit és kamattámogatását ígérik, megint csak az adófiztetők pénzére számítanak. Nekik egy fillérjükbe sem kerül.
    Ez így van az egészségügyi ellátással, az oktatással, a szociálpolitikával, sporttal, az önkormányzatokkal, a tömegközlekedéssel, és még sok más területtel, ahol a pártok ,,adnak", de soha nem mondják el azt, hogy amit adnak, azt valakitől előzőleg el kellett venni (adó).
    Az ,,ide Bokros kell" nem blődség, mert egyedül ő nem mondja, hogy adócsökkentéssel és kiadás növeléssel ki lehet lábalni a válságból.
    A programjából természetesen akkor sem tud bármit is megvalósítani, ha bejutnak a parlamentbe, de senki nem mondhatja majd akkor, ha a GDP arányos államadósság a mostani 80%-ról felmegy 85-90-100%-ra, hogy nem lett volna alternativa.
    Volt, csak a választók megint a könnyű álmoknak hittek.”
  • 22. GYMS 2010. március 30. 23:28
    „Oszvald Úr!
    1. A tény bizony tény marad, azaz az LMP-nek könnyebben ment az ajánlószelvénygyűjtés, de hogy miért, arra 11.-én megkapja a választ.
    2. A jobbikosok ott és akkor "hánynak", amikor csak akarnak, én csak a felsorolásban hoztam fel őket, akiket amúgy nem nagyon kedvelek.
    3. Amit önök mondanak, az szimpla ostobaság (MSZP=Fidesz), az azonban felettéb érdekes, hogy a 20 év óta "tűz" és "víz" MDF és SZDSZ hogy összeborult. Ez az összeborulás azonban még sokba fog kerülni az MDF-nek, ugyanis 1+1 nem mindig 2...néha csak 1, sőt ez esetben még a 0 sem kizárt....majd meglátja!
    4. A "70-30" csak D. Ibolya gyanúsított agyszüleménye és ezt ön is pontosan tudja.
    5. Az utolsó mondataival viszont egyetértek, kivéve azt a megjegyzést, amivel kimondatlanul is az "Ide Bokros kell!" blődségét sugalmazza. Az ezzel kapcsolatos véleményemet a "Bokros-cikk"-nél megtalálja, nem akarom még egyszer leírni.
    Üdv! GYSM”
41 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Parlamentbe jutásban reménykedik a Civil Mozgalom

A parlamentbe jutásban reménykedik a Civil Mozgalom - jelentette ki Seres Mária, a szerveződés… Tovább olvasom