Kisalföld logö

2017. 03. 26. vasárnap - Emánuel 4°C | 11°C Még több cikk.

A Fidesz-miniszter volt cége bevásárolta magát az RTL-be

Az Infocenter.hu Zrt. 2010. április 23-án megvásárolta az IKO Média Holding Zrt részvényeinek 100 százalékát. A cég korábban Fellegi Tamás leendő vagyongazdálkodási miniszteré volt.

Az Infocenter.hu Zrt. 2010. április 23-án megvásárolta az IKO Média Holding Zrt részvényeinek 100 százalékát. Az IKO Média Holding Zrt. tulajdonában van az RTL Klub televíziós csatornát üzemeltető M-RTL Zrt.
részvényeinek 31 százaléka, közölte az Infocenter hétfőn az MTI-vel.
 
Az adás-vétel tárgya még az IKO Műsorgyártó Kft, a Videovox Production Műsorgyártó Kft, valamint az IKO Sales House Kft 50-50 százalékos üzletrészeinek a megvásárlása is.

Az ügylet a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyásával válik véglegessé.
Nyerges Zsolt az Infocenter.hu vezérigazgatója és főrészvényese a szerződés aláírása után örömét fejezte ki, hogy az Infocenter.hu részese lehet "a legnagyobb magyar televízió sikereinek".

Az IKO Média Holding 3 tagot delegálhataz M-RTL 10 tagú Igazgatóságába . Így a jövőben csatlakozik az Igazgatósághoz Nyerges Zsolt és Aczél Zoltán.

Rákosi Tamás továbbra is tagja marad az M-RTL Zrt. Igazgatóságának, valamint felkérést kapott arra, hogy az új tulajdonosokat segítendő, vegyen részt az adás-vételben érintett másik három kft irányításában is.

Sajtóértesülések szerint az Infocenter korábbi tulajdonosa az a Fellegi Tamás, aki az újonnan megalakuló Orbán-kormány vagyongazdálkodási minisztere lesz, és aki csak a politikai szerepvállalás miatt adta el 51 százalékos tulajdonrészét.

Olvasóink írták

  • 14. laposibenö 2010. április 28. 11:09
    „M1 M2 Duna1 Duna2 Hirtv EKKOtv RTL Viktotv. Enyi Fides tv nem sok egy kicsit?”
  • 13. Csetneky 2010. április 26. 23:28
    „Kedves oszvald.ferenc, ne saját magából és az elvtársaiból induljon ki, mert az a csőlátás. Úgy vélem, eléggé egyértelműen leírtam, hogy az említett tv adó hitvány műsorait tulajdonostól függetlenül nem kísérem figyelemmel. Aki ezt nem érti, azt csak sajnálni tudom. Üdv.”
  • 12. Primax 2010. április 26. 23:05
    „Apa,apa, kezdődik... ! ! !”
  • 11. oszvald.ferenc 2010. április 26. 22:46
    „A jövő elkezdődött, tessék, már a sajátjaikat is nyírják:
    Kurtán-furcsán" és méltatlan módon búcsúzott el munkatársától az Echo Tv. Kondor Katalint, a népszerű rádióst, majd az Orbán-kormány idején a Magyar Rádió elnökét, aki az utóbbi években a Széles Gábor tulajdonolta Echo Tv munkatársa volt, egyszerűen távozásra kényszerítették. Információink szerint Szabó László Zsolt vezérigazgató közölte vele, hogy a Kondor által készített Névjegy című műsor a továbbiakban "nem kell", amire a volt rádiós azt válaszolta, hogy akkor a másik két műsor szerkesztésében sem kíván résztvenni, amihez még köze van, és felállt a csatornától.
    Kondor Katalin azt mondta, hogy elbocsátását nem indokolták főnökei, de azt hallotta, hogy az a kifogás merült fel vele szemben, hogy civil rendezvényekre jár. "A hatalommániások nem tudják elviselni, ha hozzám hasonlóan vannak olyanok, akik nem tudnak talpat nyalni. Most úgy látszik, azok ideje érkezett el, akik mások fenekét nyalják - tette hozzá a tévés, aki szerint olyan, mintha visszatért volna az ÁVO.
    Felvetésünkre, hogy nem volt-e Széles Gábornak is a keze benne abban, hogy kirúgták, azt felelte, mivel Széles a Fidesz fenekét nyalja, a kérés csak onnan jöhetett.
    Visszatérve a civil szervezetekben vállalt aktivitásra, az eset azért külön érdekes, mert Kondor Katalin többek között a Civil Összefogás szervezet rendezvényein volt rendszeres vendég, amely szervezet egyik zászlóvivőjét, Fritz Tamást a múlt héten rúgták ki a Politikatudományi Intézetből.”
  • 10. oszvald.ferenc 2010. április 26. 22:40
    „Kedves Csetneky, ha nem a fidesz szerezne így médiafelületet, nyilván jobban izgatná a történet. Csőlátás. Üdv O.F.”
  • 9. Csetneky 2010. április 26. 21:08
    „Ez aztán a nagy hír. Én percre pontosan ugyannnyit fogom nézni ezt a hitvány adót, mint eddig. Legfeljebb a Forma1-et nézem, de azt is csak addig, amíg izgalmasnak találom, a többi silány vacakot meg nézze, akinek az a szintje. Tulajdonostól függetlenül.
    De ne csüggedjetek elvtársak, marad nektek az ATV, benne a világszínvonalú Fásy mulatóval! :)”
  • 8. RickCartman 2010. április 26. 20:22
    „csak hogy világos legyen: "Stumpf István érdekeltségébe tartozik ezentúl az RTL Klub, valamint több hazai kábeltelevíziós cég. A Fidesz-közelinek is mondott Infocenter.hu ugyanis megvásárolta az IKO Media Holding Zrt.-t Rákosi Tamástól. "
    és hogy még világosabb: "Az Infocenter.hu Zrt. eddigi kulcsfigurája Fellegi Tamás üzletember volt, aki hírek szerint kormányzati szerepvállalásra készül. Pénteken jelentették be, hogy megválik a cégben lévő érdekeltségétől, így annak 52 százalékos új tulajdonosai: Nyerges Zsolt, a Class FM országos kereskedelmi rádiót birtokló Advenio Kft. többségi tulajdonosa, illetve Stumpf István , a Századvég Alapítvány elnöke, korábbi kancelláriaminiszter. A tranzakció során a dán DEFAP kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó pénzügyi csoport tulajdonrésze változatlan - 48 százalék - marad"
    Apu, kezdődik!!!!!!!!!”
  • 7. RickCartman 2010. április 26. 20:16
    „Apu, kezdődik! Apu, kezdőőőőőőőődíííííííííík!!!!!!!!!!!!!!”
  • 6. meir 2010. április 26. 18:38
    „es?????
    most ok kormanyoznak...............nekik mostantol "szabad"!!!! lesz meg tobb is!!!!
    asszem megszivjatok becsulettel!!!! hihihihihi !!!!”
  • 5. oszvald.ferenc 2010. április 26. 18:30
    „Érdekes...a cikkben Stumpf neve elő sem kerül...hmmm.
    Tisztelettel: Oszvald Ferenc”
  • 4. lacim6 2010. április 26. 18:18
    „Mi ebben a hír?”
  • 3. Jandex 2010. április 26. 15:25
    „Apa kezdődik,Apa kezdődik!:)))”
  • 2. Mankapunka 2010. április 26. 14:21
    „Tudjátok miért?????!!!!!

    Mert a TV 2 az MSZP kezében van.!!!!

    Csak a Cobra 11 következő évadait is vegyék meg a elkövetkezendő időben. Ez a sorozat mindent visz.”
  • 1. Jandex 2010. április 26. 14:06
    „Khm...Khm...Khm... :)))”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Schmitt Pál lemond alelnöki posztjáról

Schmitt Pál hazajön Brüsszelből, lemond EP-alelnöki posztjáról és itthon vesz részt "az ország… Tovább olvasom