Kisalföld logö

2017. 11. 20. hétfő - Jolán 3°C | 7°C Még több cikk.

Visszagurult a személyvonat

Október 11-én szombaton a Bakonyban lévő Vinye település utáni lejtőről visszagurult a veszprémi személyvonat. A szombat reggel 8.40-kor induló szerelvényre a megszokottnál több vagont kapcsoltak - a nagyon sok utas miatt - de arra már nem gondoltak, hogy a dízelmozdony el is bírja... - írja tudósítónk.
Elbírta méghozzá a Bakonyban lévő Vinye nevezetű település megállóhelyig. Én magam is a vonaton utaztam. Szoktam vonaton utazni, de nem sokszor. De ilyen eseményt szerintem még senki sem hallott. Tehát a megállóhely után a vonat továbbindult.

Arra lettem figyelmes hogy egyszercsak nagy dudaszóval a vonat visszagurul az állomásra. Mire később megtudtam hogy a mozdony nem bírta felhúzni a hegyre az öt vagont. Az utasok leszálltak és minden ember a mozdony előtt a síneken ment át a túloldalra.

Fotó: Tudósító
Fotó: Tudósító


Mivel tudósításról beszélünk megkérdeztem egy-két embert a szokatlan látványról.:
- A kollégám ezen a vonalon utazik nap mint nap és mindig 3 vagonnal indul reggel a szerelvény. Ilyet még sohasem láttam - mondta az egyik szemtanú.

A mozdonyvezető telefonált, segítséget kért, hogy később mi lett azt már nem tudom. Valószínűleg jött egy tolómozdony ami segítségével elindulhatott a veszprémi járat.

Olvasóink írták

70 hozzászólás
  • 70. tolómozdony03 2008. október 18. 13:18
    „Én meg a valamennyi maradékot...”
  • 69. asddsasda 2008. október 17. 16:56
    „jolvan na nem bunkózok. 61,62,65,66 os hozzászólást én irtam.”
  • 68. AZ IGAZI tolómozdony03 2008. október 17. 13:46
    „sadsadsad egy f.sz!
    dsadsadsa egy még nagyobb f.sz!
    Mindenki szemétkedik! Máá”
  • 67. dsadsadsa 2008. október 17. 13:43
    „Hogyne! De ne hamísítsátok egymás nevét! More. Nem vágyik senki kukira! Büdös meleg ge.ik vagytok!”
  • 66. AZ IGAZI tolómozdony03 2008. október 16. 18:46
    „fenébe, mindig lebukok, én nem vagyok meleg csak egy kis kukira vágyom már. TE VAGY A KIRÁLY sdadsadsa”
  • 65. dsadsadsa 2008. október 16. 18:44
    „itt már senki nem hisz neked :DDD levettek egy hozzászólást... :DD elvitték az ufók? :DD amugy nem adom a feséges himvesszőmet :/”
  • 64. sadsadsad 2008. október 16. 17:46
    „Bocsánat de itt csalás történt... Levettek egy hozzászólásomat! Bocsi "tolómozdony03"!”
  • 63. AZ IGAZI tolómozdony03 2008. október 16. 17:44
    „sadsadsad! Nehogy elhidd amit írt az utóbbi tolómozdony! nem hamísítom senki nevét! És nem ezeket írtam...
    Bocsánat "tolómozdony03"-mármint aki hamisította a nevemet, nem engedem meg, hogy leszopjad a királyi hímvesszőmet!!! Csá te köcsög!”
  • 62. tolómozdony03 2008. október 16. 14:38
    „bocs király, én csak irigykedtem a nevedre, nagyon jó és bocsi ha durva voltam veled barátom. Esetleg megengednéd hogy leszopjam a királyi himvessződet?”
  • 61. sadsadsad 2008. október 16. 14:36
    „ez elmebeteg, egy rossz szót sem irtam se a mávról se a cikkről se rólad :DD annyit irtam hogy ne klónozzák az én általam (kemény és hosszú munkába tellett) kitalát nevemet. Bocsi ha ezen megsértődtél. Vagy tán te lopod a nevem? vald be...”
  • 60. tolómozdony03 2008. október 15. 18:23
    „sadsadsda! 60hsz.! Magyarázd meg, hogy miért gagyi a Máv, és hogy miért "***moderálva***" a cikk? Előbb magyarázd meg, aztán irogass ""***moderálva***"!!!”
  • 59. dsasdaasd 2008. október 15. 08:06
    „28as légyszi ne klónozd a nevem, köszi”
  • 58. miracle 2008. október 14. 21:01
    „Ja, itt:
    https://www.gysev.hu/vonatkovetes/index.html
    megnézheted a tárgynapi termést, az általam említett IC-n kívül volt 2 db 6 perces, a többi 0-3 perc. (Ikrény illetve Sopron). Szóval nincs igazad.”
  • 57. miracle 2008. október 14. 20:57
    „Zaraki
    Az IC-knél a bődületes késések Bp irányából fordulnak elő, de már Győr előtt, szerintem tehát fordulj a MÁV-hoz. Ma pl a 932es 90 perc késéssel állt meg, de Ikrényben már 85 volt neki...
    A személyvonatok meg azért késnek kevesebbet talán, mert 85 km-en (Győr-Sopron) kevesebb a "buktató" mint 230-on (Bp-Sopron) illetve talán mert előbbieknél a MÁV nem tud annyira belerondítani.”
  • 56. farádi 2008. október 14. 16:10
    „Zaraki K. 52. hsz. Pedig úgy van ahogy leírtam, kérdezősködjél csak a GYSEV-nél dolgozóktól. A tervezés/szervezés az meg jó magyaros.”
  • 55. farádi 2008. október 14. 16:08
    „Kandó 51. hsz Na ott Szergejjel megnéztem volna mit csinálnál. Kipróbálhatjuk viszem a széket és a pattogatott kukricát! :-)
    Ganz olyan amilyen görögöknek, kubaiaknak, Egyiptomba Tunéziába ex. Jugoszláviába, Argentínába, Brazíliába stb jó volt. CCCP-be is szállítottunk motorvonatokat amiket még a mai napig is lehet látni Észt országban vagy éppen Kárpátalján.”
  • 54. farádi 2008. október 14. 16:03
    „Tisztelt vonat33! 45. hsz.

    Egyszerű. Sokan voltak a vonaton. Elfogyott a homok vagy már nem is volt teljesen feltöltve mikor előkészítették a gépet. Vinye után már nem bírt felkapaszkodni a 2188-as Csörgő mert így se egy erőművész, tegnap pl Pápán feküdt meg. Ha kiszórta volna az összes homokot akkor se segített volna szerintem arra. Mv kockára koptathatta volna a kerekeket akkor se bírt volna átjutni az emelkedőn. Inkább visszatolatott mint visszagurult. höhöhö. Ezután hívta Veszprémet, jött a segélygép M47 szerepében így ketten eljutottak végre. Az M47 "Nagydácsia" Herend és Városlőd között a szentgáli vízválasztónál is szokta előfogatolni a tehervonatokat ha nincsen V46os.
    Egyébként nem voltam ott, de az esetről az index.hu vasúti fórumán is volt szó. Abból már bőven elég infót meglehetett tudni nemúgy mint a Kisalföld cikkéből. Meg ugye fizika de abból mindig is kettes voltam és nem is dicsekszem vele. :-)
    Köszi hogy megszólítottál, már tapasztaltam ilyet hogy nem tudunk felkapaszkodni a vonatok, legutóbb Ausztriában jártam így Bécsújhely és Puchberg am Schneeberg között. Az 5022es "desiro" -nyáron ilyenek járnak Tapolca és Székesfehérvár között is- Urschendorf feltételes megállóhelyről nem tudtunk továbbjutni. Az 5 ezrelékes emelkedőn megfeküdtünk ezért visszagurultunk Winzendorf állomás bejárati jelzőéig és utána lenduletben feljutottunk. Mégsem szaladtam a Kisalföldhöz. Egyébként vonatokkal most már 5 éve foglalkozok ezen belűl is az 5047es típusú motorvonatokkal de a mind a magyar mind az osztrák, olasz és francia típusok a kedvenceim igaz főleg a a dízel típusok. Kivéve a műanyag, fapados desiro és talent kacatokat.”
  • 53. KisTTEsó 2008. október 14. 08:27
    „Vonat33!
    Szerintem farádi többet ért a vasúthoz és az alap fizikához, mint egyesek. Akinek nem inge nem veszi magéra! Én ott lakom és tisztában vagyok a közlekedési körülményekkel... A kép Vinye megállóhelyen készült a vasútátjárótól kb 10 m-re Veszprém felé. Az utasok nem tudni mit kerestek a mozdony előtt a másik oldalon,mert a "peron" a menetirányt tekintve bal oldalon van...”
  • 52. Zaraki Kenpachi 2008. október 13. 23:29
    „Hát nem tudom.....ha valóban a tehervonat lenne az oka, akkor zömében miért az IC késik csak? A gyors és személy vonatok közül 10-ből általában max 2 - 3 késik, intercitynél pedig 10-ből 10, akkor is, ha se tehervonat, se pára, se levél, semmi....

    Az egész összeségében annak a kérdése, hogy egyik vasúttársaság sem tud tervezni-szervezni. A menetrendeket és a csatlakozásokat olyanok húzzák meg, akik naponta íróasztal felett görnyednek, a tényleges gátló tényezőket figyelmenkívül hagyják és a fenébe kívánják az utast, ha joggal reklamál.”
  • 51. Kando 2008. október 13. 22:28
    „faradi, a Ganz meg rosszabb mint a CCCP-bol jott volna. Olyan az mint a motor-zajglinal a dongo volt vagy a Pannonia :-))”
70 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Szanyi lakos és a furcsa tojás esete

Gulyás János szanyi lakos portáján, a tyúkok furcsa ajándékkal lepték meg őt. Tovább olvasom