Kisalföld logö

2017. 02. 26. vasárnap - Edina -1°C | 9°C Még több cikk.

Fránya villanyoszlop: trükkös kereszteződés Győrben? - Fotó

Olvasónk szerint egyelőre "technikásnak" tűnik a Hédervári út becsatlakozása az új körforgalomba. Ön szerint?

"Jelenlegi állapotában egyelőre meglehetősen technikásnak tűnik a Hédervári út becsatlakozása az új körforgalomba a Szövetség és Rónay J. utcák találkozásánál.

Várjuk a mielőbbi befejezését a munkálatoknak" - írta olvasónk.

Olvasónk fotója
Olvasónk fotója

Olvasóink írták

32 hozzászólás
12
  • 32. fyzg 2011. november 08. 21:09
    „nekem úgy tűnik, hogy járdasziget lesz körülötte(vagy csak reménykedem:))
    egyébként kb. egy éve készül”
  • 31. bogabo 2011. november 08. 20:26
    „esőbe, meg télen kell, hadd hűljön ki, mire lekell tenni, különben nem lehet foltozgattatni a haverokkal pár év múlva.”
  • 30. Hyppolit 2011. november 08. 19:50
    „T. 28-as!Én pl. tiszteletben tartok mindenkit, aki hozzászól, hiszen egy város forgalmi pulzálását elősegítő, jobbító útépítés a téma tárgya, illetve ahhoz csatlakoznak az észrevételek. Meggyőződésem, hogy emellett mindenki, aki akarja, még tud dolgozni és tanulni is. Inkább kicsit a Te hozzászólásod sántít, hiszen összekevered a kopóréteget a kötőréteggel. Ugyanis ált. esetben a betonra alapréteget húznak, arra kötőt, majd a végső a kopóréteg, aminek a neve is jól jelzi, hogy a forgalom által kopásnak van kitéve.Így a kopóréteg a végleges állapot, jelen esetben ez még itt hiányzik. S hogy az oszlop még nincs kiváltva?...én is kíváncsi lennék, hogy ki készítette elő e munkákat, ugyanis 100 %, hogy már a tervezés idején világos lehetett, hogy ez az oszlop útban lesz. Na de ez Mo!Senkit nem fognak elmarasztalni...”
  • 29. macizoli 2011. november 08. 14:43
    „Én csak attól félek,hogy ilyen hőmérséklet mellett nem lehet aszfaltozni.
    Bár gondolom,hogy a polgármester határozatban szólítja fel az aszfaltot!”
  • 28. 19790622 2011. november 08. 14:40
    „Kedves Hozzászólók!
    Nagyon okosak vagytok már megint... Ez nem a végső szintje az útnak, tehát ez az aszfaltréteg csak a kopóréteg, nem a végleges szint. Az oszlop a régi utat követte, még nincs kiváltva, de még időben van! Azelőtt kell kiváltani, mielőtt a végleges aszfaltréteg oda kerül! Jó lenne, ha inkább dolgoznátok és tanulnátok, mielőtt ilyen okosan hozzászóltok a cikkhez!”
  • 27. Madarász 2011. november 08. 14:25
    „13. Mondta valaki, hogy akkor jól csinálták?!
    Ha jól csinálták volna, nem kéne annyit kátyúzni...

    Nézd meg a 83-as, Győri út kereszteződését, 2 éves és már töredezik fel. Azt is pont ilyen jól megcsinálták.

    16. Az ilyenekre nem kell reagálni, a személyeskedés őt minősíti, ha reagálunk, akkor minket is. ;)

    19. Küldjetek már be néhány képet, hadd lássuk mi is!”
  • 26. Joco124 2011. november 08. 13:29
    „Jól van na,ti nem szoktatok munka közben pálinkát inni?”
  • 25. durva 2011. november 08. 13:25
    „ha nem lenne az oszlop minek támasztották volna a táblát? unatkozó emberek vannak az tuti!!!”
  • 24. Hyppolit 2011. november 08. 10:36
    „22!Kiegészítenélek még azzal, hogy ezeket a felületeket "újólag" elkezdték tömegeses lefesteni, ami önmagában rendben is lenne, na de ilyen felületek felújító festése olyan, mint amikor a halottat sminkelik...”
  • 23. Hyppolit 2011. november 08. 10:32
    „22! Jól látod!”
  • 22. HarconaMarcos 2011. november 08. 10:00
    „Nahát, hogy a sok okos építőember itt még ki is kéri magának... és ekkora lendülettel!
    Segítek: a hozzászólókból nem a rosszindulat beszél, hanem a tapasztalat. Ha Győrben elvétve lehetne kátyút, össze-vissza toldott-foldott utat, az úttal nem egy szintben levő csatornafedelet találni, akkor talán még igazuk is lehetne.
    Azt hiszem hosszabb ideig nyugodtan csendben maradhatnak. :-/”
  • 21. macizoli 2011. november 08. 09:49
    „Te kis türelmetlen tudósító!
    Ha várnál az átadásig és utána fotóznál. Így nincsen értelme.”
  • 20. humer 2011. november 08. 09:47
    „nem értem mi a probléma ezzel, halad az építkezés, mellette lassú, de nem lehetetlen az átjutás. Mivel naponta kb 5000 ember jár az egyetemre, óvodába, iskolába ezért nekik valahogy oda el kell jutniuk, nem értem az egyi kommentelő mér problémázik ezen.
    Ha elkészül rosszabb lesz a helyzet és lesz rengeteg baleset, mert nem 20-30-cas, hanem 60-70-es tempót fognak erre felé autózni. (Gyalog és kerékpárral meg alig lehet továbbra is átjutni)”
  • 19. Torbius 2011. november 08. 08:48
    „moderálva>
    Ott a rakparti út, a lehető legrosszabbul kivitelezve.
    Egy ismerősöm beszámolójából idéznék, remélem nem veszi zokon:

    " Magam láttam az eseményt ma déli háromnegyed egykor!!! Ott állt a csuklós busz, körülötte egy halom szaki, méregettek, nézegettek, a sofőr szentségelt, végül az egyik markológéppel cibálták vissza a buszt a kanyarból. Nagy röhögés kísérte az eseményt, az egyetemisták tömegével fotózták az eseményt..."

    A beszámoló többi részét nem idézném, mert a végén valaki megsértődne, de mondjuk az viszi a legjobban a pálmát... :D
    Szóval a hozzáértés, mint olyan, véleményem szerint nagyon is hiánycikk ebben az országban, így kis városunkban is...”
  • 18. és? 2011. november 08. 08:46
    „17. Hyppolit 2011.11.08. 08:40
    Tipp: D.S.T.”
  • 17. Hyppolit 2011. november 08. 08:40
    „11. Roland89, valószínűleg nem az én commentemre reagáltál, viszont annnyit, hogy kátyú nem "csak" a kandeláber helyén lesz várható, hanem a teljes felületen. Szemrevételezés alapján garantálom, hogy a jelenleg beépített réteg előírt tömörsége "kétséges".Márpedig a hajlító- és húzófeszültségek mindig az alsóbb rétegekben keletkeznek, ha ott gond van, akkor az kíméletlenül visszaköszön. Ugyanolyan ez, mintha valaki a háza repedt falát glettel szeretné eltüntetni. Csak ideig-óráig tudja megetetni a hozzá nem értőket..
    14.Valaki:"Győr a közlekedési káosz fővárosa"....sajnos.De ez nem volt mindig így. Az utóbbi másfél évben megítélésem szerint annyi "szerencsétlen" beavatkozás történt, hogy lassan kiérdemli a kifejezésed.(Apropó!A belvárosból már csak a Tarcsay-n lehet a Dunapartra jutni.A Tarcsay-Schwarzenberg csp. áteresztőképessége ezen "ÖTLET" óta bedugul.Kinek tapsoljunk? Pár év kellett, hogy a Gárdonyin is visszaállítsák a kétirányú forgalmat, az eredeti ötletadó meg "lapít"!)”
  • 16. és? 2011. november 08. 08:32
    „13. T_McVay_01 2011.11.08. 07:32
    OFF Érzek némi személyeskedést. Tessék mindenkit minősíteni, akinek nem tetszik. Sok emberrel beszéltem már, nem soknak tetszett.
    Az milyen elv, hogy ha Balog Jóska idejében is rosszul csinálták, akkor most is csinálják úgy? ON

    Egyébként nem vagyok szakértő, de zavar, hogy a vizes, villanyos, utas cég nem "beszél" össze, ilyenek miatt volt eddig sok új utca felvágva aszfaltozás után. Itt persze vágni nem kell. De a városházán nincs, aki megszervezze ezeket? Miért tudunk legdrágábban építeni legsilányabb minőséget? Mert manapság ez jellemzi kis országunkat...”
  • 15. googleheim 2011. november 08. 08:31
    „Naponta többször is át kell haladnom autóval ezen az épülő kereszteződésen, és azon már nem is lepődök meg, de még csak nem is bosszankodok, hogy ilyen lassan és rendezetlenül halad az építkezés. Rendezetlen alatt értsd: az elsőbbségi viszonyok teljesen megváltoztak, csakhogy az ehhez szükséges táblákat sikerült úgy kirakni, hogy a kutya nem veszi észre őket.
    Ami viszont sokkal bosszantóbb, hogy a gyalogosok az építkezés közepén kelnek át. Nem elég, hogy a többi autósra is fokozottan figyelni kell, mert igazán senki nem tudja, hová, merre, de még a markolók, teherautók közül kilépő egyetemisták kisebb hada, nyugdíjasok unokával, stb. is nehezíti az áthaladást. Persze, nekem is a legrövidebb út az egyenes, de nekem megérne 15 méter kerülőt, hogy ne a munkagépek között kelljen átkelnem.”
  • 14. Valaki 2011. november 08. 08:13
    „Remek ötlet! Ha minden útkereszteződésbe villanyoszlopot állítanának, nem lenne annyi baleset! :)))
    Győr a közlekedési káosz fővárosa!”
  • 13. T_McVay_01 2011. november 08. 07:32
    „Egyébként a betongyámot (az oszlop lábait) nem veszik ki teljes egészében
    hanem kb. 30 cm-rel a burkolat alatt elvágják vagy eltörik.
    Ezt követően egy 30 cm-es gödör utólagos pótlása kb. annyi, mint amikor
    a csatorna fedlapokat és a víznyelőket is csak a kopóréteg elkészítése előtti
    napokban állítják be a a végleges szintre az út oldalesésének megfelelően.
    A szociknak üzenem (pl. #7) hogy ugyanez a technológia volt Balogh Jóska
    idejében ugyanezekkel a kivitelezőkkel. (Strabag, Villkor).”
32 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Maszek tábla, hogy mindig legyen helyünk?

Vagy úgyse állhatnánk meg a tábla helyén, mert kereszteződéstől számított öt méteren belül tilos. Ön… Tovább olvasom