Kisalföld logö

2017. 04. 26. szerda - Ervin 12°C | 21°C Még több cikk.

Fél autó a tetőcsomagtartón

Meghökkentő szállítási módot fotózott LL győri olvasónk az Árkád előtt: egy Ford egy fél Fordot cipelt.





A fotó a győri Árkád előtti lámpás kereszteződésben keszült 2011. 03. 28-án.
A fotó a győri Árkád előtti lámpás kereszteződésben keszült 2011. 03. 28-án.

Olvasóink írták

29 hozzászólás
12
  • 29. b.zoli 2011. március 31. 20:52
    „bontoban dolgozom és szerintem ennek a kaszni darabnak a suja max 100 kg .
    ha jol látom rendesen oda van fogatva ahhoz a csomagtartohoz .
    hozzáteszem még azt is hogy nem ez a legnagyobb hiba amivel autót láttam közlekedni( hátso lámpa törésére gondolok)”
  • 28. tonybacsi 2011. március 31. 16:07
    „Én meg azt vettem észre:
    a magyar ember mindig a más bajaval torődik!”
  • 27. miracle 2011. március 31. 15:20
    „Elég sok itt a hiányos kresz-ismeretű ember.
    Harmadszor is elmondom, hogy ilyen állapotú autóval nem lehet közlekedni, függetlenül attól, hogy a saját hátsó fenekét szállítja a tetején, vagy semmit.
    Ha lehetne, minek is kéne kicserélni azt a hátsó fertályt, az lenne az igazi takaréskoskodás nem?
    Nem kezdeném nagyon részletezni: rendszám vagy látszik vagy nem, annak megvilágítása, jobb hátsó lámpák + ki tudja még milyen sérülések.”
  • 26. oPTiKa 2011. március 31. 14:00
    „Pedró, AntiFricc a tetöcsomagtartó terhelhetöségéröl beszél - és igaza van. Persze néhány autónál nagyobb súlyt is rá lehet tenni, de az átlag tényleg 50-70 kg körül van.”
  • 25. oPTiKa 2011. március 31. 13:58
    „Mammut, képzeld el, mi történik, ha lelép ez elé valaki a zebrán? Vagy kivasalja a soför, vagy fékez egy bazi nagyot, az a negyed autó meg simán elszakítja azt a vacak gumipókot/madzagot, aztán az egész rakomány a gyalogoson köt ki... De a gyalogost behelyettesíthetjük piros lámpával, másik autóval, stb-vel.

    A dolog úgy néz ki, hogy a figura vett egy bontóban egy negyed autót és viszi a haverhoz összehegesztetni. Ha viszont így van, akkor nem hiszem, hogy ne lenne egy ismerösének se egy utánfutója meg egy vonóhorgas autója, amivel biztonságosan lehetne szállítani.

    Azt azért még hozzátenném, hogy régebben én is csináltam ilyen marhaságot, de közben leesett, mit is tanítottak az álatlános iskola 7-8-adik osztályában fizikából. Ilyen dolgot belátni pedig nem pénz kérdése...

    Amúgy Skodával járok, viszont jó biztosításom van, így a szervizbe szállítást és a megfeleö szervizt is a biztosító állná baleset esetén. Tudom, sokaknak ez felesleges kiadásnak tünik - egészen az elsö balesetig...”
  • 24. unkown 2011. március 31. 13:57
    „a rendesen lekötéstől azért elég messze van...
    senki nem mondja h fizessen valaki ilyen esetben a szállításért, de az utánfutót csak én ismerem? :O
    rossz ránézni a képekre... reméljük egy (és fél) darabban sikerült elérni a célt.”
  • 23. Pedró 2011. március 31. 13:56
    „21. AntiFricc 2011.03.31. 11:48
    "Ha jól tudom, nem a KRESZ, hanem az egyes autók műszaki leírásában van rögzítve, mennyi terhelésnek szabad kitenni (50-75 kg körül)."
    Te miről beszélsz?? 50-75 kg egy autó terhelése??
    Szerinted mennyit nyom, ha beül egy autóba 5 átlagos ember és egy tele csomagtartó??
    Hidd el, nagyobb súly, mint a tetőcsomagtartón található autódarab...”
  • 22. senkialadár 2011. március 31. 12:03
    „kicsit égő,de ez van én is ezt tenném a helyében... persze majd 5ezreket fizetek hogy elszállítsák innen oda, mellesleg ez igen messze van a fél autótól,viszonyítsátok oda a szállító autóhoz,ez kb egy negyed autó,de max egyharmad”
  • 21. AntiFricc 2011. március 31. 11:48
    „Kicsit meglepődtem a hozzászólok nagy részén...
    Azért remélem nem csak azzal az 1 szál gumipókkal van rögzítve. Vannak erre sokkal jobb eszközök, mint egy gumipók.
    Ha jól tudom, nem a KRESZ, hanem az egyes autók műszaki leírásában van rögzítve, mennyi terhelésnek szabad kitenni (50-75 kg körül).
    Azzal pedig egyáltalán nem értek, hogy törött lámpával, gondolom izzó nélkül közlekedjen. Jó persze, balesetből menjen haza vagy a szerelőhöz, na de ez a jármű nem úgy tűnik, mintha ezt tenné.
    Mindenesetre nem szívesen mennék sem mögötte, sem előtte, kanyarodásnál pedig mellette.
    Ja, nem én készítettem a képet...”
  • 20. kurbli 2011. március 31. 10:59
    „Nem értem miért kell belekötni?
    Ha jól látom a képen, kötéllel rendesen le van kötve, nem autópályán száguld vele 140-el, semmi kivetni való nincs benne.
    Mennyivel veszélyesebb ez, mint amit gyakran látni, hogy pl a fagyasztóládát, gáztűzhelyt stb visznek tetőcsomagtartón 2-3 gumipókkal rögzítve, és a kanyarokban nyúlik a gumipók?”
  • 19. gte325 2011. március 31. 10:58
    „Én már csak azt nem értem, <moderálva>, akinek az tűnik fel, hogy a másik ember mit hogyan szállít!?
    Az ilyen az aki 35 évesen rokkant nyugdíjból naphosszat a többi embert figyeli, rejtett kamerával, és még a pofája is jár, hogy kevés az ellátás???”
  • 18. paris18 2011. március 31. 10:33
    „ha már ennyire kötekedő a cikkíró, had kérdezzem meg miért fényképezget vezetés közben?
    Szánalmas”
  • 17. Madarász 2011. március 31. 10:03
    „Nem beszélve arról, hogy hátulról törte össze valaki, lehet, hogy nem is ő volt a hibás.”
  • 16. Pedró 2011. március 31. 09:45
    „Hol itt a probléma??
    Összetört a kocsija, a bontóban meg vett hozzá egy hátsó kasznirészt. Szállítani meg csak így tudja.
    Magyssági és szélességi korlátozásba belefér, tehát semmi szabály ellenest nem követett el!!”
  • 15. matula4 2011. március 31. 09:34
    „A szállítási díj árát beszámíthatja a javítási kölstégbe. Biztos nem szórakozásból tette ezt. Ott spórol az ember ahol tud, pláne napjainkban!!”
  • 14. Mammut 2011. március 31. 09:04
    „oPTIKA valószínűleg nem nézted meg alaposan a képet. Magam is antalszaboval értek egyet. oPTIKA bizonyára te teli vagy pénzel, és ha összetörne az 5-ös BMW-d te szervíz áron csináltatnád , és persze szervízben. Amit már a trailer vitt oda. Csak ugye, ez sajnos nem mindenkinél adatik meg. A terhelésről meg annyit, hogy ennek a karosszéria elem súlya elenyésző. Nézd csak a kereket és, hogy mennyire ül meg a rugó. Jól látszik , hogy az a súly egy ilyen személy autónak sem kottyan meg, vagy szerinted ezt egy daruval tették rá? Hülyeségeket én is tudnék írni...csak mire alapoznám..”
  • 13. miracle 2011. március 31. 08:41
    „Jó, akkor tehát egy ilyan autóval bárki bármikor közlekedhet, akár az összes autó is mehet ilyen állapotban, lámpák működnek, csomagtartó zárható, lökhárító biztosan nem esik a másik elő az autópályán stb, műszakin is simán átmenne?
    Esetleg benne van a kresz-ben, hogy baleset után 2 hétig lehet 0gy mászkálni nyugodtan?”
  • 12. oPTiKa 2011. március 31. 08:28
    „Aki szerint ez jó így, olvassa el, hány kilót szabad szállítani a tetöcsomagtartón? Ez egy kicsit nehezebbnek tünik a megengedettnél. Ha így van, akkor tilos a szállítása, méghozzá azért, mert a karosszéria elemei nem arra a terhelésre készültek (lehet, hogy egy kisebb koccanásnál összecsuklana az autó), illetve ha magasan van nagy súly, akkor felborulhat az autó, vagy egyszerüen oldalra leeshet a rakomány...”
  • 11. Tibi1 2011. március 31. 08:25
    „Mi ebben a különös? Azon a "fél" autón pontosan azok az elemek épek, amelyek az egész autón sérültek. Viszi cserélni. Ja és "1-es", hidd el, igaz magyar ember is össze tidja törni az autóját! Ez van.”
  • 10. kivagyokén 2011. március 31. 07:57
    „Nem tudom mi ezzel a probléma!
    Én jó pár éve TELJES kasztnit vittem ugyanígy. Valahogy oda kell juttatni a szerelőhöz az alkatrészt.”
29 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A parkolóban más autójára is kellene figyelni

"Van közöttünk, autósok között, aki nem tartja be a szabályokat, és nem figyel mások értékeire,… Tovább olvasom