2017. 02. 22. szerda - Gerzson 3°C | 12°C Még több cikk.

A Vatikán főcsillagásza nem hisz egy harmadik típusú találkozásban

Úgy véli, hogy a Föld "unokatestvére", a Kepler 452/b jelű planéta felfedezése ellenére kevéssé valószínű, hogy az ember valaha is élettel találkozik a világűrben.
A Föld "unokatestvére", a Kepler 452/b jelű planéta felfedezése ellenére kevéssé valószínű, hogy az ember valaha is élettel találkozik a világűrben - vélte José Funes, a Vatikán csillagvizsgálójának igazgatója.

Az argentin jezsuita tudós szerint "jó hír" minden bolygó felfedezése, különösen a Földdel szinte teljesen megegyező Kepler 453/b exobolygóé. Eddig azonban nem találtak semmilyen életre, még kevésbé "intelligens életre" utaló jegyet a Kepler 453/b-n - mondta a vatikáni csillagász az AFP francia hírügynökségnek.

José Funes mindazonáltal nem zárta ki, hogy "létezik ott élet, sőt az intelligencia valamilyen formája, de a Föld és a Kepler 452/b közötti távolság miatt ezt sosem fogjuk megtudni".

Az emberi technológiai jelenlegi fejlettségi szintjén 11 millió évig kellene utazni, hogy elérjünk a miénktől 1400 fényévre lévő "második Földre".

Tizenegy éves kisfiú lehet a Mount Everest legfiatalabb csúcshódítója