Kisalföld logö

2017. 10. 24. kedd - Salamon 9°C | 13°C Még több cikk.

Visszaestek a Hermés eladásai

Csökkent a Hermés francia luxusmárka második negyedéves bevételeinek növekedése az idei első három hónaphoz képest, elsősorban a japán és amerikai eladások visszaesése miatt.
A második negyedévben a táskáiról és selyemsáljairól híres divatmárka eladásai 5,8 százalékkal nőttek a március végéig tartó három hónaphoz viszonyítva, amikor még 10,1 százalék volt a bővülés a tavalyi utolsó negyedévvel összevetve.

A gyengébb teljesítmény oka a váltakozó árfolyamokon túl az volt, hogy az egyik legnagyobb piacán, Japánban április 1-vel megemelték az általános forgalmi adót, így sokan előrehozták a vásárlásaikat az első negyedévre.

A luxusmárka bőráru részlegének a bevételei jobban alakultak, bár itt is lassult az értékesítés. Az eladások növekedése 13 százalékra mérséklődött a második negyedévben az első negyedévi 15,5 százalékhoz képest.

A márka teljes második negyedéves bevétele 963,4 millió euró (297 milliárd forint) volt az első negyedéves 943,5 millió euró után.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Új csajos sorozat indul az RTL II-n

Az élet csajos oldala pénteken debütál a csatornán. Tovább olvasom