Kisalföld logö

2017. 04. 24. hétfő - György 3°C | 15°C Még több cikk.

Új információs platformot vezet be a TV2 a televíziós piacon

A TV2 kereskedelmi igazgatósága új platformot vezet be objektív mérőszámokkal, mellyel célja, hogy új megvilágításba helyezze a televíziós piacot.
Ez a Television Value Indicators (TVI) platform, és azon belül elsőként a Demand-mutatók.

5-ből 3 márka hirdet a TV2-n.* Ez az adat is jól bizonyítja, hogy a TV2 az egyik legnépszerűbb televízió a hirdetők körében. A TVI platform adatai alapján azonban az is látható, hogy a televízióreklámok iránt általában nagy a kereslet Ennek bizonyítékául mutatta be ma a sajtónak és ügyfeleinek a TV2 kereskedelmi igazgatója, Steve Varcoe legújabb marketingkommunikációs kampányukat, melynek alapját a Television Value Indicators elnevezésű információs platform adja, ahol a csatorna újfajta mérőszámokkal mutatja be a tévépiac kereskedelmi trendjeit, a tévékampányok intenzitását és azt, hogy mennyire bíznak a hirdetők a TV2-ben és a televíziós hirdetési formában.

A kampány bevezető szakaszában Steve Varcoe azt ígérte, hogy nem csak a TV2-t, de az egész televíziós piacot újradefiniálja – ennek egyik eszköze és első lépése a TVI, valamint a hozzá tartozó – egyelőre – három mérőszám, az úgynevezett Demand-mutatók: a Brand Count, GRP Count és Campaign Weight. A TVI adatai bárki számára elérhetők online. A platform értéke, hogy a tévékereskedelmi trendek heti szinten követhetők ezentúl.

A TV2 B2B kampányának stratégiai tervezésében a Mrs White Media Consulting, kreatív megvalósításában pedig a Korossy Branding & Design Consultancy segíti a csatornát.



*A top 250, televízióban reklámozó márka 59%-a hirdet a TV2-n. Forrás: AGB Nielsen/TV2, a top 250 márka által vásárolt 30 másodperces ekvivalens GRP-tömeg adatai a 18-49 évesek célcsoportján, az elmúlt 24 hét kumulált eredménye (2011. 01. héttől 2011. 24. hétig). A top 250 márka vásárolja a GRP-tömeg 75 %-át. Adatletöltés: 2011. június 24.

Olvasóink írták

  • 2. toto72 2011. július 06. 22:47
    „Ja és egy szinvonaltalan műsor szennye a hirdető termékére is rákerül. Gondolkodjatok hírdetők, hogy végre a médiának is el kelljen gondolkodnia a jövőjéről!!!!”
  • 1. toto72 2011. július 06. 22:22
    „Szennycsatorna. Ha lenne esze a hírdetőknek, új hírdetési formákat keresnének és nem a nézőszámokról álfelméréseket mutogató, értéktelen adókba öntenék pénzüket”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Új évaddal jön a Mentalista az RTL Klubon

A Golden Globe-díjas amerikai sorozat ezúttal is nem várt izgalmakat tartogat a nézőknek. Tovább olvasom