Kisalföld logö

2016. 12. 11. vasárnap - Árpád -3°C | 7°C

Továbbra is piacvezető a Mokka és a Tények Reggel

A TV2 reggeli műsorának nézettsége az év eleje óta folyamatos növekvő tendenciát mutat, a Mokka és a Tények Reggel a kereskedelmileg fontos 18-49 éves célcsoportban piacvezető a reggeli idősávban, a Tények Reggel április első hetében 34% fölötti közönségarányt ért el.
Kiemelkedő nézettséget produkál a Mokka. A TV2 reggeli magazinműsorának januári átlagos közönségaránya 19,5%-os volt, míg márciusban már 20,7%-os, április első hetében pedig 22,9%-ra emelkedett. A Mokka piaci részesedése tovább növekedett az RTL Klub új reggeli műsorának indulása óta. Március 11- április 8. között a 18-49 éves tévénézők mindössze 7,3%-a választotta az RTL Klub műsorát a 8.08 adásideje alatt.


György Bence, a TV2 Aktuális műsorainak főszerkesztője elmondta: „ A Mokka erőssége népszerű műsorvezető párosaiban, valamint abban rejlik, hogy fajsúlyos, társadalmat érintő napi aktuális kérdések mellett egyaránt foglalkozik könnyedebb, szórakoztató témákkal is."

A Mokka mellett a Tények Reggel is veretlen, április első hetében a TV2 reggeli hírműsorát a 18-49 éves nézők 34,6%-a választotta, míg az azzal egy időben az RTL Klubon futó műsor 3,6% SHR-t, az m1-en látható Ma Reggel 10% SHR-t ért el. A Tények Reggel nézettsége a Mokkához hasonlóan szintén folyamatos növekvő tendenciát mutat, a hírműsor átlagos közönségaránya januárban 29%-os, míg márciusban közel 32%-os volt.

Olvasóink írták

  • 1. Infamous 2013. április 12. 07:21
    „ki nézi ezt a <moderálva>???”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Uruguayban is házasodhatnak az azonos nemű párok

Uruguay - a latin-amerikai országok közül másodikként - eltörölte az azonos nemű párok… Tovább olvasom