Kisalföld logö

2016. 12. 07. szerda - Ambrus -4°C | 2°C

Szárnyalt a Való Világ és a Tények, tarolt a FEM3

A héten újra a Való Világ került a toplisták első helyére, a legnépszerűbb TV2-es műsor pedig megint a Tények lett.


2011. hatodik hetében ismét a két országos kereskedelmi csatorna volt a nézettségi verseny két főszereplője. A héten újra a Való Világ került a toplisták első helyére, a legnépszerűbb TV2-es műsor pedig megint a Tények lett.

A teljes lakosság hatodik heti összesített nézettségi toplistájának első 15 helyéből hat TV2-es, kilenc pedig RTL-es műsor lett. Az első három helyen a Való Világ, a Barátok közt és a Fókusz áll, a negyedik helyre a TV2 hírműsora, a Tények került, amely közönségarányt tekintve a második helyet szerezte meg 37,9%-ával. Toplistás lett még a Híradó és a Fókusz Plusz, valamint a TV2 sikersorozatának mondható Árva Angyal is, amely az előző héthez képest tovább javított nézettségén és közönségarányán is. A TV2-es műsorok között szintén jó eredményt ért el a Jóban Rosszban, a vasárnap esti Napló, az Aktív és a vasárnap esti Moziverzum film, a Szuper Exnőm is.

A teljes lakosság összesített nézettségi toplistáján a két országos kereskedelmi csatorna mellett csak az utolsó helyekre tudott felkapaszkodni az m1: a 26. 27. és a 30. helyre három műsora került fel a közszolgálati csatornának (Kékfény című bűnügyi magazin, az Indul a bakterház és az Üdítő című műsor).

A 18-49 éves célcsoportban már ennyire sem volt szerencsés az m1: a múlt heti összesített nézettségi toplistának az első 30 helyén kizárólag a két országos kereskedelmi csatorna műsorai váltogatják egymást. Az első nyolc helyen RTL Klub-os műsorok vannak, ezeket a Tények követi 12,7%-os nézettséggel és 35,9%-os közönségaránnyal. Az Esti Showder és a CSI után a TV2 vasárnap esti filmje, a Szuper Exnőm a 12. helyre került, ezt követi a Napló, amely négy helyet javított az előző héthez képest, a 14. pedig a Jóban Rosszban lett.



Heti átlagokat tekintve a teljes lakosság körében, teljes napon a két országos kereskedelmi csatorna és a közszolgálati csatorna is erősödött az előző héthez képest (SHR% m1: 7,8 TV2: 19 RTL Klub: 22,3), ezzel pedig majdnem 50%-os (49,1%) lett a három csatorna együttes közönségaránya.

A teljes lakosság főműsoridős, valamint a 18-49 éves célcsoport teljes napi és főműsoridős heti átlagos közönségarányait nézve elmondható, hogy az RTL Klub került az első helyre, második a TV2 lett és a két főszereplőtől jóval lemaradva, a harmadik helyen az m1 szerepel.

A FEM3 vasárnapi Valentin napi tematikus adása hatalmas népszerűségnek örvendett: a 18-49-es női célcsoport múlt heti tíz legnézettebb FEM3-as műsora közül öt a Valentin napi filmekből került ki. Vasárnapi átlagos közönségaránya pedig a 18-49 éves célcsoportban teljes napon és a 7.00-17.00 közötti időszakban is 1,5%-os volt, míg a 18-49-es női célcsoportban a 7.00-17.00 óra közötti sávban elérte a 2%-ot.

A TV2 Csoport női kábelcsatornája nemcsak vasárnap, de egész múlt héten kimagaslóan teljesített: a heti átlagokat nézve minden vizsgált célcsoportban jobb eredményt ért el a FEM3, mint az 5. héten: a reggel 7 és délután 5 óra közötti időszakban például a 18-49 éves lakosság körében 50%-kal, a 18-49-es női célcsoportban pedig 60%-kal nőtt a csatorna közönségaránya. Ez utóbbi célcsoportban a FEM3 mind teljes napon, mind főműsoridőben megelőzte a Life Network-öt és megközelítette a Universal Channel-t.

Rekordokat ért el az RTL Klub a 6. héten is

Továbbra is tartja vezető pozícióját az RTL Klub, hiszen a 6. héten sem volt olyan este, amikor főműsoridőben, a 18-49 éves korosztály más televíziós csatornát választott volna. A legnézettebb műsor a ValóVilág4 szombat esti párbaja volt.

A múlt héten sem akadt olyan nap, amikor ne a piacvezető RTL Klubra kapcsolt volna a 18-49 éves korosztály többsége főműsoridőben: átlagosan 35,6 százalékos közönségarányt ért el a csatorna a kiemelt korcsoportban. Ezután a tv2 (17,6% SHR), a Viasat3 (4,3% SHR), a Cool (4,1% SHR), illetve a Film+ és az M1 (4-4% SHR) következik a nézettségi listán. Az RTL Klub december 25-e óta őrzi veretlenségét a 18-49 éves korosztályt vizsgálva.

A legnézettebb műsor a 18-49-es korosztályban és a teljes lakosság körében is a szombati ValóVilág4 Párbaj volt, több, mint kétmillióan nézték, Olivér vagy Béci folytathatja-e a mesés fődíjért a versenyt. A 18-49-es korcsoportban 43,1 százalékos, a teljes lakosság körében 40,5 százalékos közönségarányt ért el a műsor.

Sikereket könyvelhet el az RTL Klub több internetes portálja is. Február 13-án rekordot ért el a ValóVilág az online felületeken. A valovilag.hu oldalnak 373 278 látogatója volt, amely a legjobb látogatószám a műsor indulása óta. Az rtlmost.hu oldalon a ValóVilág tartalom szintén az eddigi legjobb látogatószámot hozta 124 241 látogatóval. Rekord lett a más oldalra kihelyezett ValóVilág-os videók megtekintése 275 235 látogatóval. Az összesített egyedi látogatószámmal is rekordot döntött az RTL Kub: 665 543 látogatója volt vasárnap a csatorna internetes portáljának, a korábbi rekordot tavaly december 12. óta tartotta (637 621) a portál.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Nem tudod mivel lepd meg kedvesed? 5+1 tuti Valentin napi ajándékötlet

Még nem vettél semmit sem párodnak Valentin napra? Mi összegyűjtöttünk 5+1 tuti tippet, amivel… Tovább olvasom