Kisalföld logö

2017. 04. 27. csütörtök - Zita 8°C | 19°C Még több cikk.

NMHH: a műsorok több mint felében van termékmegjelenítés

A kereskedelmi tévékben a reklámokon kívül a műsorok több mint fele tartalmaz kereskedelmi üzenetet - derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2013 második negyedévét vizsgáló legújabb jelentéséből.
A két piacvezető kereskedelmi tévé összesen 1600 márkát népszerűsített termékmegjelenéssel - derül ki a dokumentumból, amelyről a médiatanács adott hírt blogbejegyzésében.

A TV2-n 2810, míg az RTL Klubon 2079 termékmegjelenítés volt látható, a TV2 műsorainak 69 százalékában, míg az RTL Klubon a programok 51 százalékában.


Az idén április és június között a tematizált és a szolgáltató magazinműsorokban, valamint a reality-kben volt a legtöbb termékelhelyezés. A TV2-n az Mokka, az Aktív műsorok, valamint Nagy vagy! tévés verseny volt a legnépszerűbb a hirdetések ezen fajtáját választók számára, míg az RTL Klubon a Reflektor, a Fókusz és a Brandmánia magazinok.

A termékmegjelenítés egy olyan kereskedelmi üzenet, amelyben a védjegy vagy termék a műsor tartalmának vagy cselekményének a része. A hirdetési forma nem alkalmazható hír-, politikai, vallási tartalmú vagy nemzeti ünnepekről tudósító műsorokban, és használatáról a nézőket előre tájékoztatni kell.

Olvasóink írták

  • 1. dödike 2013. november 07. 10:02
    „Jó lenne ha a médiahatóság szabályozná a reklámok számát és idejét. Lassan úgy néz ki hogy a reklámok között pár perc műsor van.Volt olyan film amiben a címfelirat után mindjárt reklámot nyomtak és nem két percben.Tudom hogy a ker.tévék ebből élnek,de mindennek van határa.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Célba ért, majd másnap meghalt a 86 éves maratonista

Huszonötödik alkalommal teljesítette a New York Marathont az amerikai Joy Johnson, a vasárnapi… Tovább olvasom