Kisalföld logö

2017. 12. 11. hétfő - Árpád 4°C | 14°C Még több cikk.

Ki fizetne az online tartalmakért?

A 2010-es év legnagyobb médiapiaci kérdése, hogy milyen nyomtatott és online tartalmakért hajlandóak fizetni az olvasók - mondta a Nemzetközi Lapmarketing Szövetség (INMA) belga szakértője szerdai budapesti előadásában.
"Azzal végleg le kell számolnunk, hogy ingyen adunk dolgokat" - jelentette ki Inge van Gaal, arra utalva: a Murdoch-médiabirodalom azt tervezi, hogy a közeljövőben fizetőssé teszi online szolgáltatásait, s a The New York Times is erre készül.
A nyomtatott médiát "temető" jövendölésekről úgy nyilatkozott, "nem halunk meg mind, csak néhányunk", és az igazi veszélynek azt nevezte, hogy a válság csitulta egyes médiumokat arra sarkallhat, ne változtassanak működésükön.
Márpedig - jegyezte meg Inge van Gaal - míg a tavalyi és az idei év azt mutatta meg, hogy a médiumok alapvető reformokra szorulnak, 2010 azt mutathatja meg az ágazatnak, hogy a túléléshez multimédiás céggé kell válniuk ezeknek a vállalatoknak, azaz ugyanazt az anyagot például nyomtatott, internetes és mobilplatformra is el kell készíteniük.

Olvasóink írták

  • 3. elemér 2009. november 15. 11:08
    „moderálva off”
  • 2. elemér 2009. november 14. 13:01
    „Ez a elképzelés persze egy uj készüléken alapszik, tehát nem cookie. Mindenki majd ezt veszi. Murdoch és társai szerintem álmadoznak.”
  • 1. elemér 2009. november 14. 12:28
    „Igen ezzel érdemes foglalkozni. Murdoch elképzelése hogy a Google keresést letiltja. Ezt pedig a cookie-val teszi a lapon. Bejelentkezel és kapsz cookie-t. Idáig ilyesmit kikerültem, ha a cikk nem ugrik be és fontos akkor azt máshol is megtalálom. Szerintem bajossan fog az menni.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Élet a Földön kívül - konferencia a Vatikánban

Az élet eredetéről, a földönkívüli élet lehetőségéről, s az ezek által felvetett teológiai… Tovább olvasom