Kisalföld logö

2017. 05. 28. vasárnap - Emil, Csanád 12°C | 24°C Még több cikk.

Indul a BrandMania 4. évada

Csütörtökön késő este új évaddal jelentkezik az RTL Klub hazai és nemzetközi marketingkommunikációval foglalkozó heti magazinműsora.
Az első adásban nagy márkák – mint például az OTP, a Spar, a Multipont és a Tesco - képviselői beszélnek az egyre népszerűbbé váló hűségprogramok stratégiai jelentőségéről, majd megnézzük, milyenek lehetnek a jövő munkahelyei.

Technológiai és telekomcégek vezetőivel beszélgetünk arról, a munkahelyek számára mekkora változást hoz a digitális világ. A Kürt, a Prezi, a Telekom, valamint a Telenor igazgatói lesznek a beszélgetőpartnereink.

A negyedik évad sok más érdekességet is tartogat: foglalkozunk a tévés reklámpiac alakulásával, amely világszerte és Magyarországon is a legnagyobb mértékben képes vonzani a hirdetőket. Igaz, manapság egyre komolyabb kihívásokkal kell szembenéznie.

Istenes Bence
Istenes Bence

Megmutatjuk, hogyan működik a “celebgyártás" hazánkban, kik és hogyan építik fel a celebeket. Miként használja őket a nyomtatott média, és kik azok az ismert emberek, akik a legnagyobb márkák érdeklődését is felkelthetik.

Szó lesz arról, milyen autómárkák lehetnek az idei piac legnagyobb meglepetései, és hogyan vezeti be amerikai csúcsmárkáját Európában a Cadillac.

Továbbá foglalkozunk azzal, miként alakulnak a mobiltelefonos vásárlások napjainkban, és megmutatjuk a nézőknek azt is, hogy milyen a női vásárló az egyes márkák szemével.

44 adás, több mint 100 brand, 344 interjú után a 4. évaddal és Istenes Bence műsorvezetővel folytatódik a BrandMania csütörtök estétől.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Meztelenkedő turistákat tartóztattak le a Machu Picchunál

Az eset egy nappal az után történt, hogy a hatóságok szigorított fellépést jelentettek be a… Tovább olvasom