Kisalföld logö

2016. 12. 04. vasárnap - Borbála, Barbara -5°C | 3°C

Fogyi helyett karácsonyi fűző

Jócskán fellendült a kereslet a fehérneműboltok fogyókúra helyett kínált újdonságai, a diszkréten alakformáló női, sőt, az utóbbi időben már a ˝férfifűzők˝ iránt is...

Hiszen ki ne akarná a legjobb formáját mutatni a karácsonyi ünnepek alatt?

Az eltüntetni kívánt zsírpárnákat ügyesen leszorító alsóneműk minden márkában kaphatók a nagyobb üzletekben és az eladások alapján lassacskán bizton tekinthetők a fehérneműbiznisz húzóágazatának. Nem csoda, hogy az ipar fejlesztői már a férfiakat is megcélozták a rafináltan karcsúsító ruhadarabokkal.


A fűzők visszatérésének kultusza arra az időre datálódik, amikor a súlyával küszködő népszerű tévés műsorvezető, Oprah Winfrey úgy tíz éve megpendítette elkötelezettségét egy fűzőket forgalmazó márka mellett. Az NPD piackutató csoport adatai szerint azóta megháromszorozódott az ágazat bevétele, és az éves eladás 2008-ra elérte a 750 millió dollárt (136 milliárd forintot).

Pedig nem felhőtlen a modern fűzőtörténet. Sok nő panaszkodott korábban, hogy nehéz fel- és levenni, ráadásul komoly kihívást jelent benne a WC-használat. A férfiak számára karcsúsító trikókat, pólókat és alsógatyákat halmoznak a polcokra, még olyan darab is akad közöttük, amely azt hirdeti, hogy segít a hátproblémákon.

Miközben a világ minden táján nekilendült a férfi-alakformáló üzlet, azért a divatszakértők között is akadnak, akik nem bíznak a sikerben. Úgy vélik, hogy túl kicsi ez a piac, és talán csak az újdonság varázsa tornássza fel egy időre az eladási adatokat.

Olvasóink írták

  • 1. macskaszem 2009. december 04. 14:45
    „Ünnep után meg szét fog szakadni a sok evéstől. :-)”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A 92 éves trabantos ma is szereti a sebességet

Egy 92 éves tótkomlósi férfi még mindig vezeti Trabantját; alapvetően bevásárlásra használja, mert már nem tud cipekedni. Tovább olvasom