Kisalföld logö

2017. 04. 29. szombat - Péter 4°C | 14°C Még több cikk.

Elvis él. A pápa lemond. Elhiszi?

"Elvis él. A pápa lemond. Elhiszi ezt?" jelszóval indítottak reklámkampányt kanadai lapok, amelyek az olvasóik számának növelése mellett így kívánnak meggyőzni a hirdetőket, hogy a nyomtatott sajtót válasszák.
A reklám üzenete egyszerű elgondoláson alapszik: rábírni a kanadaiakat, akik "nem tudják, elhiggyék-e, amit hallanak" vagy a közösségi portálokon olvasnak, hogy "a lapokhoz forduljanak megbízható információkért" – közölte a kanadai újságokat képviselő szakmai szervezet, a Journaux Canadiens.

"Elhiszi?" – ez a jelszó olvasható mind a hat hirdetés felett, amelyekben Twitter-üzenetek vagy sms-ek formájában ilyen címek láthatók: A pápa lemond, Elvis él, illetve Pigmentekkel a fogyásért.

"A kanadaiak az egyetlen hiteles forrás, az újságok felé fordulnak" – érvelt a Journaux Canadiens.

A szakmai szervezet hirdetőket is szeretne vonzani – a hirdetésekből származó bevételből finanszírozzák a lapok kiadásainak jelentős részét -, miközben azzal érvel, hogy az olvasók jobban hisznek a reklámnak, ha azt a nyomtatott sajtóban látják.

Január elején John Hinds, a kanadai lapok szövetségének elnöke beismerte, hogy ha sajtóágazatnak nem lenne gondja az olvasók számával, a bevételekkel akkor is problémája lenne. Hinds szerint az írott sajtónak annál több gondja van a bevételekkel, minél inkább multiplatformos hordozókon jelennek meg a tartalmak.

A NADBank sajtóval foglalkozó kanadai kutatóintézet szerint a kanadaiak még mindig jelentős újságfogyasztók: tízből nyolc kanadai olvas legalább hetente egyszer újságot.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fanszőrzettel dúsítják a legújabb próbababákat

A new yorki American Apparel üzleteiben tűntek fel a borzas bikinivonalú próbababák péntek reggel,… Tovább olvasom