Kisalföld logö

2017. 11. 18. szombat - Jenő 3°C | 8°C Még több cikk.

E-mailben szereznek sztoriötleteket az amerikai újságírók

Habár szinte minden amerikai újságíró használja a közösségi médiát, döntő többségük továbbra is inkább e-mailben szerez sztoriötleteket - derült ki a Vocus marketingcég felméréséből.
Az amerikai média helyzetét vizsgáló, State of the Media 2014 című felmérés szerint az újságírók több mint 90 százaléka preferálja az e-mailt a közösségi médiával, a telefonnal és az online csetszolgáltatásokkal szemben, ha a sztoriötletek begyűjtéséről van szó.

Az újságírók 45 százaléka egyáltalán nem szeretne a közösségi médián keresztül ötleteket kapni, míg azok közül, akik igen, a legtöbben a Facebookon (37,1 százalék) és a Twitteren (30,6 százalék) keringő információkra nyitottak.

A 256 - az írott és online sajtóban, valamint tévéknél és rádióknál dolgozó - ember megkérdezésével készített jelentés szerint az újságírók alapvetően az olvasókkal és nézőkkel való kapcsolattartás, illetve saját anyagaik reklámozásának eszközeként tekintenek a közösségi médiára, nem pedig a sztorik forrásaként.

Egy egészségügyi riporter azt emelte ki, hogy a közösségi média tulajdonképpen nyilvános párbeszéd az olvasókkal, "de amiről én tudósítani akarok, az nem nyilvános vita tárgya".

Ugyanakkor a felmérésből az is kiderült, hogy szinte minden újságíró használja a közösségi médiát: háromnegyedük kifejezetten gyakran teszi ezt, és csak 1,9 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy egyáltalán nem használja.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Békának csúfolták, most Katy Perry hivatalos hasonmása

Nagy szemei és telt ajka miatt csúfolták békafejűnek kislány korában a brit Suzy O'Neillt, ám most… Tovább olvasom