Kisalföld logö

2017. 08. 21. hétfő - Sámuel, Hajna 13°C | 23°C Még több cikk.

Az RTL Klub a Csillag Születiknek, az MTV a sportnak örül

Saját múlt heti nézettségi rekordját döntötte meg a Csillag Születik. Az MTV piacvezető lett a sportközvetítések terén.
A 12. héten növelte közönségarányát és nézői számát a Csillag Születik a 18-49-es korosztály körében a 11. heti adáshoz képest. Ezzel a múlt heti epizód lett az év eddigi legnézetteb műsora a kereskedelmileg fontos korcsoportnál és a teljes lakosságnál (4 évesnél idősebbeknél) egyaránt.

Tovább remekel az RTL Klub népszerű tehetségkutató showműsora, a Csillag Születik. A 12. héten már 42 százalékos közönségarányt ért el a 18-49-es korosztály körében. A magas nézőszámnak köszönhetően pedig a kereskedelmileg fontos célcsoport és a teljes lakosság körében is az év legnézettebb műsorává lépett elő (2012. március 26-ig bezárólag). Többek között ennek a sikernek köszönhető, hogy március 24-én az RTL Klub főműsoridős átlagos közönségaránya a kereskedelmi korcsoport körében 34,9 százalék volt, míg a tv2 csupán 9,7 százalékot ért el. A tv2 a 12. héten egyszer sem tudta legyőzni főműsoridőben, a 18-49-es korosztály körében a piacvezető csatornát. Még pénteken sem, amikor a Megasztár második élő adását sugározták. Aznap az RTL Klub átlagos főműsoridős közönségaránya 26,6 százalék volt a 18-49-es korosztály körében, 5,8 százalékponttal megelőzve a tv2-t. A CSI: Miami
Helyszínelők (22,4%) ráadásul a saját sávjában szinte századra pontosan megközelítette a tv2 tehetségkutatójának (22,6%) közönségarányát.

Az RTL Klub többi műsora is remekelt a 12. héten. A kereskedelmi korcsoport körében felállított 12. heti nézettségi toplista 20-as listájára csak RTL Klub-os műsorok kerültek fel, kivéve a 20. helyen szereplő Forma 1-et. A lista második helyén szerepel a vasárnap vetített Fantasztikus négyes című sci-fi (32,2%). A top10-ben megtalálható az összes 12. heti Barátok közt adás, a top20-ban szerepel mind az öt 1 perc és nyersz! epizód. Jól teljesít a Fókusz is, melynek múlt hétfői adása az előkelő kilencedik helyet szerezte meg ezen a toplistán.

Az RTL Klub átlagos főműsoridős aránya a 12. hétre tovább emelkedett, elérve 27,9 százalékot a 18-49-es korosztály körében.

A sportközvetítéseket tekintve az elmúlt időszakban piacvezető lett az m1

A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) hétfői közleménye arról számolt be, hogy az AGB Nielsen piackutató adatai szerint a csatorna a hétvégén "lényegében beérte nézettségben a TV2 kereskedelmi csatornát." Ebben pedig jelentős szerepe volt a Forma-1-es Malajziai Nagydíj közvetítésének is.
Az m1 "az egész évet tekintve a sportműsorok területén egyértelműen piacvezetővé vált." - fogalmaz az MTVA közleménye. - "Ezt jelezte már a korábbi kézilabda Európa Bajnokság magas nézőszáma is, és előttünk áll az úszó és a labdarúgó EB, valamint a mindent felülíró olimpia is."  

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Nyulat húsvétra? Semmi esetre se!

Az Orpheus Állatvédő Egyesület óva inti a családokat attól, hogy a húsvéti ünnepekre nyulat,… Tovább olvasom