Kisalföld logö

2017. 10. 21. szombat - Orsolya 9°C | 16°C Még több cikk.

A keddi BL-meccsel a PRO4 megverte a Coolt és a Film+-t is

Fennállásának eddigi legmagasabb napi átlagos közönségarányát érte el a PRO4 csatorna. A sikerhez nagyban hozzájárultak a finiséhez közeledő Bajnokok Ligája mérkőzései is, melyek szintén kiugró eredményeket hoztak.
Megdöntötte saját rekordját a TV2 Csoport legfiatalabb csatornája! Március 27-én fennállásának eddigi legmagasabb napi átlagos közönségarányát érte el a PRO4. Az egész napot vizsgálva a teljes lakosság körében 1.1%-os, míg a kereskedelmileg fontos 18-49-es közönséget tekintve még magasabb, 1,6%-os share-t ért el a csatorna.

Szűkebb célcsoportjában, a 18-39-es férfi korosztályban még impozánsabbak a mutatók, a teljes nap tekintetében 3%-os a közönségarány, míg a 17-24 óráig terjedő főműsoridőt vizsgálva 4.4%. Jól látható, hogy a siker nagyban köszönhető a kedd este élőben közvetített Apoel FC – Real Madrid Bajnokok Ligája mérkőzésnek. A fiatal férfiak körében még soha ilyen népszerű nem volt a PRO4, a meccsre az élő közvetítés ideje alatt több, mint 120 ezren kapcsoltak. A rangadó leginkább a 18-39 éves férfiakat ültette a képernyők elé, ebben a nézői szegmensben 7.8%-os közönségaránnyal büszkélkedhet a csatorna.

A mérkőzés ideje alatt a PRO4 a negyedik legnézettebb csatorna volt a fiatal férfiak körében, maga mögé utasítva a Cool-t és a Film+-t is. A felvételről sugárzott második BL meccs, a SL Benfica – Chelsea FC összecsapás is szép eredményt produkált a 18-39-es férfiak körében. A meccs ideje alatt televíziót néző célcsoport 5.7%-a követte figyelemmel késő este a PRO4 közvetítését.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Szexszel szolgálta fel a desszertet: rajtakapták

Egy bolt elárusítója szó szerint értette azt az utasítást, hogy az üzletbe betérő kuncsaftoknak minden vágyát ki kell elégíteni. Tovább olvasom