Kisalföld logö

2016. 12. 05. hétfő - Vilma -6°C | 4°C

A Google+ kihalt Magyarországon

Egy friss elemzés szerint két évvel indulása, a frissítések ellenére a nagy cégek még mindig ódzkodnak a Google közösségi oldalának használatától. Itthon is hasonló a helyzet.
Szokás viccelődni azzal, hogy a Google+ annyira kihalt, mint egy szellemváros és hogy csak a Google alkalmazottai használják. Bár az oldal épp most kapott új külsőt és funkciókat, a felhasználók száma lassan, de biztosan nő, a cégek és márkák még mindig távolságtartással kezelik a közösségi oldalt - írja a socialtimes.hu.

A Reuters nemrég írt egy cikket, amely szerint a két éve beindított közösségi oldal egyelőre nem sok vonzerőt tud felmutatni a céges oldalak kategóriájában. A világ 100 legértékesebb márkája közül 87-nek van Facebook oldala, és 72 van fönt Google+-on is. Ezek többsége viszont egyáltalán nem aktív. Látszólag csak létrehozták az oldalt, hogy legyen, de nem gondozzák, vagy elhanyagolják az ottani követőiket.

A Socialtimes.hu egy vizsgálatot készített a magyarországi helyzetről.Ebből kiderül, hogy a legtöbb cégnek egyáltalán nincs Plus oldala. Amelyiknek van, annak pedig - egy-két kivételtől eltekintve - nagyon kevés a követője. A Bookline-t pl. több mint 68 ezren lájkolták a Facebookon, míg a Google+-on összesen 7 követőjük akad, a Deichmannál ugyanez az arány 97300 és 9. Az általuk vizsgált Google+ oldalak közül egyébként a Magyar Nemzet Online-t követik a legtöbben, 582-en.

Részletekért kattintson ide >>
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Gordon ismét szórja az F-betűs szavakat

Gordon Ramsay június 3-tól ismét látható a TV Paprika képernyőjén. Minden hétköznap este 20 órától… Tovább olvasom