Kisalföld logö

2017. 06. 27. kedd - László 19°C | 30°C Még több cikk.

4. hét - Már nem a Barátok közt a legnézettebb

Boldog a TV2, mert megnyerte a heti nézettségi versenyt. A fiatalok körében az Éjjel-Nappal Budapest veri a Barátok köztöt.
A 18-49-es korcsoportban az RTL Klub műsorai nyerték a hetet. Az Éjjel-Nappal Budapest ráadásul hétfőtől péntekig minden nap megverte az utána következő Barátok köztöt.

A vasárnap esti film az RTL Klubon, az Ő a megoldás című vígjáték 9. tudott lenni a heti nézettségi listában. A TV2 legnézettebb műsora a vasárnapi Tények volt (12. a listán). De jól teljesít az Édes élet is a TV2-n, a top20-ba bekerült a keddi és a csütörtöki kiadás is. 19. helyen végzett a vasárnapi Cobra 11 az RTL Klubon. A TV2-n a Magánnyomozók legnézettebb adása a hétfői volt (28. a listán), a hét 45. legnézettebb műsora a Skandináv-lottó sorsolás volt, és még befért a top50-be a Szulejmán (RTL Klub) is.

A Való Világ 6 első kiválasztása az 52. lett (ez az RTL II legnézettebb műsora a héten a 18-49-es korcsoportban), a Die Hard 3 a Film+-on az 57., A Dal 2014 első elődöntője az M1-en a 69., az Éhezők viadala című film a Coolon a 74., a Két pasi meg egy kicsi keddi része pedig a Viasat 3 csatorna legnézettebb műsora volt, utóbbi a 100. helyen végzett.

A hét legnézettebb filmje: Ő a megoldás (RTL Klub, vasárnap este).
A hét legnézettebb filmje: Ő a megoldás (RTL Klub, vasárnap este).

A teljes népesség körében a vasárnapi (1 millió 385 ezer néző) és a pénteki (1 millió 294 ezer néző) Tények (TV2), majd a szerdai Barátok közt (RTL Klub, 1 millió 286 ezer néző) áll a dobogón. Érdekes, hogy itt is volt már olyan nap, amikor több nézője volt az Éjjel-Nappal Budapestnek, mint a Barátok köztnek.

Az első olyan műsor, ami nem az RTL Klubon vagy a TV2-n ment, az A Dal 2014 szombati elődöntője volt, amely 827 ezres nézőszámával a 42. helyet szerezte meg a heti nézettségi listán. A magyar férfi kézilabda-válogatott hétfői mérkőzését az M1-en 523 ezren követték, a Való Világ kiválasztását vasárnap az RTL II-n 507 ezren. A Gyűrűk ura - A Gyűrű szövetsége az RTL Klubon szombat este viszont csupán 417 ezer nézőt vonzott.

A nézői trend továbbra is hasonló volt a korábbiakhoz: a Tények végéig általában a TV2-t nézték többen, utána az RTL Klubot (ez mind a 18-49-es korcsoportra, mind a teljes népességre igaz).

Az M1 csak egyszer tudta nézettségben megverni az RTL Klubot és a TV2-t, szonbaton este A Dal 2014-gyel, amely a teljes népesség körében megnyerte ezt a sávot, a 18-49-es korosztályban pedig jobbnak bizonyult a TV2-n vetített Példátlan példaképek című filmnél (ám ekkor a fiatalok közül legtöbben mégsem Gundiékat, hanem Frodóékat nézték az RTL Klubon). M1-es műsor csak szombaton tudta megverni az RTL Klubon épp akkor futó műsort: szombaton késő délután a Gasztroangyalt többen nézték a teljes népesség körében, mint az Észak és dél című sorozatot, valamint a szombati Híradó is több nézőt vonzott a teljes lakosság körében, mint A Gyűrűk ura első fél órája (ám ekkor meg a TV2 nyerte a nézettségi versenyt, az Irigy Hónaljmirigy műsorát és a Tényeket nézték a legtöbben ebben az idősávban). 

Két hete piacvezető a TV2

- Immár második hete piacvezető a TV2 a heti átlagos közönségarányt tekintve a 18-59 éves célcsoportban - írja közleményében a csatorna. Fontos megjegyezni, hogy a TV2 18-59-es korcsoporttal, az RTL Klub 18-49-es korcsoporttal számol, amikor a kereskedelmileg fontos célcsoportról beszél.

A TV2 ebben a célcsoportban (18-59) megnyerte a 3. és 4. heti nézettségi versenyt is. A TV2 ráadásul január 18-25. között zsinórban 8 napot nyert egymás után a 18-59-es lakosság körében.

A 4. héten az átlagos piaci részesedése elérte a 13,43%-ot a 18-59-es célcsoportban. Ezt megelőzően a 3. héten is piacvezető volt 13,04%-os heti átlagos közönségaránnyal. Az elmúlt két hétben a TV2 folyamatosan 8 napot nyert egymás után január 18-25. között teljes napon a 18-59-es lakosság körében.

Január 20-án a TV2 14,96%-os piaci részesedéssel kezdte a hetet, majd kedden 15,54%-os SHR-rel folytatta. Szerdán a csatorna napi átlaga 15,24% volt, míg csütörtökön 14,47%-ot ért el. Pénteken a napi piaci részesedése 14,68% volt, míg szombaton 10,78% és vasárnap 10,06%-os közönségarányt ért el a 18-59-es célcsoportban.  

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Helen Mirrent tagsággal tünteti ki a brit filmakadémia

A legmagasabb kitüntetést, az akadémiai tagságot adományozza Helen Mirren Oscar-díjas színésznőnek a… Tovább olvasom