Kisalföld logö

2017. 05. 27. szombat - Hella 13°C | 24°C Még több cikk.

Talmácsi mindig nyerni szeretne

Talmácsi Gábor a kilencedik helynél mindenképpen jobbat szeretne elérni Moto GP 2-ben. A tereprali csak egy látogatás számára a négykerekűek világában. A motoros világbajnok Kapuváron adott interjút a Kisalföldnek.

– Milyen rövid és hosszú távú tervei vannak a motoros Moto GP 2-ben?

– Nagy lehetőség számomra, hogy a Moto GP 2-ben versenyezhetek, és büszkén mondhatom: nagyon jó csapat áll mögöttem. A téli teszteken voltak problémáink, de a motor egyre jobb, és biztos vagyok abban, hogy az eddigieknél sokkal jobb eredményeket fogok elérni. Hozzá kell tennem azt is, hogy a jelenlegi eredményemet sem tartom rossznak, hiszen a több mint negyvenes mezőnyben kétszer is kilencedik helyet értem el. Úgy érzem azonban, hogy a képességeim ennél többre predesztinálnak és a motor is többet tud ennél. Azon dolgozunk, hogy a következő versenyen még sikeresebbek legyünk.

– Mi az a helyezés, amivel már elégedett lenne?

– Én mindig nyerni szeretnék – mondja mosolyogva. – Erre természetesen jelenleg nem sok esélyem van. Az a fontos, hogy a folyamatos fejlődéssel egyre több pontot szerezzek a bajnokságban. A motorom egyre jobban „muzsikál", egyre jobban érzem én is a gépet, úgy vélem, ez és a csapattal való összhang megteremti az alapját a jobb eredményeknek.

– Az elmúlt hétvégén egészen más jellegű sportban láthatta a közönség. Milyen érzés volt a két kerék után négy keréken versenyezni?

– A Szalay Teammel közös szponzor által volt biztosított a lehetőség, hogy Stefano Favaróval, menedzseremmel és navigátorommal beleüljünk egy Opelba. Érdekes volt számomra, ám azt hozzá kell tennem, nem ez volt az első eset, hogy autóval versenyeztem, voltam már az Opel-, a Porsche-, a Renault Clio-kupán, és volt szerencsém kipróbálni egy Forma–1-es autót is. Voltam a huszonnégy órás Dubai GT-futamon is és még sorolhatnám, ám terepraliban most próbáltam ki magam először. Amellett, hogy élveztem az autót, természetesen ez egyben egy komoly feladat is. A célunk elsősorban az, hogy végigmenjünk a pályákon és közben úgy vigyázzunk magunkra, hogy a Moto GP 2-beli versenyzésemet ez ne veszélyeztesse.

– A menedzsere milyen volt a navigátori szerepben?

– Stefanónak nem ez az első útja a terepraliban, 1986-tól 1992-ig részt vett az olasz bajnokságban és a Párizs–Dakar sem ismeretlen számára, így egy gyakorlott kísérőt tudtam magam mellett. Azóta néhány év eltelt ugyan, ám Stefano gyorsan akklimatizálódott az autóban. Több alkalommal megbeszéltük a Rábaköz-kupát, véleménye szerint is az a legfontosabb, hogy az előbb említett határokon belül a legtöbbet kihozzuk magunkból.

Olvasóink írták

  • 1. akinemfél 2010. május 13. 08:25
    „Lassan elfelejtjuk a nevét. Tudni kell idoben abbahagyni...”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Audi-ETO: magasan a léc

Az utolsó hat szezonból ötöt nyert meg az ETO női kézilabdacsapata. Hétvégén Debrecenben zsinórban a… Tovább olvasom