Kisalföld logö

2016. 12. 04. vasárnap - Borbála, Barbara -5°C | 3°C

Ügyfélhívó lesz a soproni főpostán

Sopronban mintegy 200 millió forintot költ a posta rekonstrukcióra. A főposta felújítása jövőre kezdődik.

Akadálymentesítik az épületet, lebontják az üvegfalakat és ügyfélhívó rendszert is kiépítenek.

Több száz millió forintot költ a Magyar Posta Zrt. idén és a következő évben a megyei postahivatalok felújítására. Gulyás Ernőtől, a Magyar Posta Zrt. nyugat-magyarországi igazgatóságának igazgatójától megtudtuk, Sopronban a legnagyobb rekonstrukció, a főposta felújítása jövőre kezdődik el, de vannak munkálatok, amikkel már végeztek is a városban.

Jövőre a babakocsival, kerekes székkel közlekedők is könnyen bejuthatnak a soproni főpostára, 2010-ben ugyanis más munkálatok mellett elvégzik az akadálymentesítést is. Fotó: Magasi
Jövőre a babakocsival, kerekes székkel közlekedők is könnyen bejuthatnak a soproni főpostára, 2010-ben ugyanis más munkálatok mellett elvégzik az akadálymentesítést is. Fotó: Magasi

– A kórház közelében lévő és a Várkerületen található postahivatalokat már akadálymentesítettük, csakúgy, mint az alsó-lövéreki városrészben lévőt. A Széchenyi téri főposta átalakítása viszont komolyabb kihívás, hiszen műemlék épületről van szó. Itt is lehetővé tesszük a mozgássérültek könnyebb bejutását, de ez esetben nincs hely rámpa kialakítására, emelőliftes megoldásban gondolkoznak a tervezők. A nagyobb postákon, így a soproni Széchenyi tériben is ügyfélhívó rendszert alakítunk ki a közeljövőben, így sokkal kulturáltabb és kiszámíthatóbb lesz a kiszolgálás – tette hozzá.

A posta munkatársaival a jövőben tehát nem az üvegablakba vágott lyukon kell kommunikálnunk.
Az igazgató elmondta, a főpostán nyitott lesz a pultrendszer is, ezzel teszik még inkább ügyfélbaráttá a hivatalt. A posta munkatársaival a jövőben tehát nem az üvegablakba vágott lyukon kell kommunikálnunk. A területi igazgató elmondta azt is, bár a középületek akadálymentesítésére vonatkozó határidő legutóbb 2013-ra módosult, a posta szeretné a szolgáltatásait mindenki számára könnyen elérhetővé tenni, ezért nem várnak tovább a felújításokkal. Sopronban mintegy 200 millió forintot költenek a rekonstrukciókra. 

Olvasóink írták

  • 14. roberta 2009. december 01. 18:19
    „Elöre lehet tudni ,hogy a lifttel csak gondok lesznek, kezeléséhez külön embert kell oda állítani ,ha a főbejáraton nem tudják megoldani az akadály mentesítést ,talán célszerübb lenne egy külön bejáratot nyitni a belső udvar felől,
    Jó lenne ha a banki ügyleteket külön ablaknál kezelnék , ezzel lehetne gyorsítani a csekk feladást és nem lenne zsörtölödés , valamint több nyitott ablak, mert ha kevesen vannak akkor is sorban kell állni ,ugyanis akkor kevesebb ablak van nyitva .
    A POSTÁNAK LEGYEN KÜLÖN INGYENES PARKOLÓJA !! a postai ügyintézésemmél miért kell súlyos parkolási összeget kifizetném ? (nem is értem miért kell parkoló pénzt szedni ,olyan úton történő parkolásért ,amit a mult rendszerből örököltünk, annak megépítését kifizettük mindannyian )”
  • 13. józanparaszt 2009. november 30. 20:54
    „kár lenne, ha valami túlbuzgó belsőépítész önmegvalósításának álozata lenne az egyedi kialakítású belső tér.”
  • 12. pkajos 2009. november 27. 22:28
    „Remélem a műemlék épület belső postahivvatal előteréből eltűnik a butik.. és a sufnit visszaalakítják, méltó módon. Ásványvizet , zsebkendőt, cigarettát, és sok hasonlót nem itt kéne árusítani.

    A belső térben a kirakoró zsibvásár ugyancsak méltatlan a Királyi Postához, a belső építész által szépen megtervezett és kivitelezett belsőhöz. Plüs állatokat, meg lekváros kekszet, egyéb aprócikket sem itt kellene árusítani..

    Jó lenne, ha a székeket, de főleg a kárpitozást kicserélnék az ügyfél térben. A szövet kárpitot nem lehet tisztán tartani, nem higiénikus !!! A különféle korú inkontinenciában szenvedő ügyfelek nyoma, körvonala, foltja jól látható már a székeken. (Már a néhány évvel ezelőtti felújítás, átadás után 1-2 hónappal ) Koszos, pisifoltos, sz.ros... Lehetne találgatni, hogy a folt melyik ország "kerületére, területére " hasonlít leginkább.. Szóval a műbőr, esetleg más, naponta letörölhető ülőke aranyat érne..”
  • 11. 1soproni 2009. november 27. 22:22
    „zstoth!

    Nemrégiben és is ugyanígy jártam a postán. Ráadásul nem fizetésnek, hanem készpénzfelvételnek minősül a dolog :(”
  • 10. zstoth 2009. november 27. 20:31
    „Egyébként tényleg nem gyorsabb az ügyfélhívó rendszer, csak kb. ugyanannyi idő alatt kisebb stresszel és kevesebb hibával lehet kiszolgálni az ügyfeleket.

    Talán mindenkinek ismerős szituáció: Tízen állnak a sorban, és az ablaknál lévő ügyfélnek valamilyen okból elhúzódik a kiszolgálása. Ilyenkor előtör az össznépi indulat.

    Nekem pl. nem olyan rég volt ilyen élményem. Kártyával fizettem, és sajnos kommunikációs hiba miatt az ügyintézőnek telefonon kellett kérnie a tranzakció stornózását. Rögtön cselekedni kellett, különben megterhelik a számlámat, de nem kerül átutalásra/kifizetésre az összeg. Sem én, sem az ügyintéző nem tehettünk róla, de a hátrébb állók között rögtön elindult a lázadás. "Mit képzelnek?", "Most miért húzza az időt?". El is határoztam, hogy egy olyan ötven év körüli úrnak bemosok egyet, de aztán inkább a természetre bíztam, hiszen ha így folytatja, úgyis infarktust kap.”
  • 9. bodiotto 2009. november 27. 18:23
    „Az akadálymentesítést és az ügyfélfogadás egyszerűsítését meg kell oldani.
    A postahivatal belső tere viszont egy olyan érték, amit nem szabad tönkretenni! Az ügyfélhívó minimális átalakítással is megoldható.
    Nem értek egyet azzal, hogy az ország egyik legszebb, jellegzetes hivatala a modernizálás áldozata legyen!”
  • 8. polgmester 2009. november 27. 15:01
    „Ez szép,hogy ezt megvalósítják!Többek közt akadálymentesítik a postát!
    Mikor lesz a polgármesteri hivatal akadálymentesítve?Kívül is még mindig lépcszni kell mendenkinek,persze be-
    lül is!Talán akkor meg lesz csinálva,ha valamelyik próféta mozgáskorlátozott lesz!?
    Nem kívánom,de elgondolkoztató!A próféták hirdetnek,de a saját portájukon nem söpörnek!”
  • 7. falcobiarmicus 2009. november 26. 19:48
    „Győrben már 1000 éve így megy..és jobb, kultúráltabb...a babakocsit cipelték már sokszor az anyukák és nem igazán segítenek az emberek nekik a lépcsőzésekben..
    éppen ideje volt már ennek az elkésett korszerűsítésnek”
  • 6. Cerwin 2009. november 26. 18:39
    „"Attól még ugyanannyi lesz a várakozási idő"

    Nem biztos. Eddig ha rossz sorba álltál, volt, hogy később végeztél, mint aki utánad jött, csak jó sort fogott ki. Így igazságosabb lesz.”
  • 5. bgabri 2009. november 26. 18:17
    „Attól még ugyanannyi lesz a várakozási idő. Szerény véleményem szerint sokkal több időbe telik az ügyintézés, mint mielőtt bevezették ezt a számítógépes rendszert.ugyanúgy ott liheg a másik nyakába majd az ember csak nem az ablak előtt, hanem egy méterrel távolabb.ugyez van az állomás patikában is.”
  • 4. Rainbow 2009. november 26. 12:32
    „Az ügyfélhívó nagyon jó ötlet, végre nem arról fog szólni a postára mászkálás, hogy hosszú sorokban az ember nyakába liheg a türelmetlen mögötte álló.
    Az akadálymentesítés pedig már régóta valóban égető feladat.”
  • 3. Hozzászóló 2009. november 26. 11:49
    „Látott már emelőliftet az újságíró vagy apuka05 amikor azt mondja, hogy majd könnyen be lehet jutni?”
  • 2. apuka05 2009. november 26. 10:42
    „Ez már régóta égető feladat volt!!!Ahogy a képen is látszik babakocsival közlekedni lehetetlen!!!”
  • 1. 01010 2009. november 26. 09:57
    „legalább a H1N1 és más léguti fertőzést is lehet kapni-adni majd a POSTÁN szerencsére Móváron is !!!!!!!!4”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Újabb oltópontok, több a szövődmény

Sopronban és környékén a 46. héthez viszonyítva megtriplázódott az influenzaszerű megbetegedések… Tovább olvasom