Kisalföld logö

2017. 03. 27. hétfő - Hajnalka 0°C | 13°C Még több cikk.

Töretlen fejlődés a GYSEV-nél

A társaság ezúttal villamos motorvonatok beszerzésével javítja tovább szolgáltatási színvonalát.

A társaság, miután felújította és villamosította a nyugat-magyarországi regionális hálózatot, ezúttal villamos motorvonatok beszerzésével javítja tovább szolgáltatási színvonalát. Az új szerelvények egyelőre Sopron–Szombathely–Szentgotthárd viszonylatban közlekednek majd - írja az iho.hu.

A GySEV nem bíz semmit a véletlenre: bár kis tételben rendel, alaposan bebiztosítja magát. A kis tétel: négy egyáramnemű (25 kV / 50 Hz), kétfrekvenciás üzemre előkészített motorvonat, opcióval ezek kétfrekvenciássá alakítására és további négy eleve kétfrekvenciás jármű vásárlására. A második frekvencia természetesen az Ausztriában használatos 15 kV / 16,7 Hz. Az alapfeltételek: minimum 5 milliárd forintos nettó árbevételi átlag az elmúlt három évre, illetve referencia a szállítandó járművel megegyező járműcsalád normál nyomtávú kiviteléről. A referencia egy éves vagy hosszabb futásidőt követően legalább havi 94 százalékos rendelkezésre állás, egy legkevesebb nyolc darabos flotta esetében.

Az új szerelvények komoly minőségi előrelépést jelentenek majd a korábbi járművekhez képest. Fotó: Kadocsa Gyula
Az új szerelvények komoly minőségi előrelépést jelentenek majd a korábbi járművekhez képest. Fotó: Kadocsa Gyula

Ezek mellett elvárás az alkatrész utánpótlásának biztosítása a következő 30 évre, maximum 60 hónapos teljesítési határidő, illetve előleg-visszafizetési garancia. (A beszerzést egyébként az EU Kohéziós Alap finanszírozza, az előleg a teljes vételár negyede.) A cég üzletfilozófiájára jellemző, hogy az elbírálási szempontok között az egyértelműen legfontosabb vételi és energiafogyasztási költségeket közvetlenül követi az üléskomfort, illetve az utastér elrendezésének minősége, továbbá a vállalt jótállás.

A jelentősebb európai gyártók kapcsolódó kínálatai >>

Olvasóink írták

  • 8. Pistike 2011. február 24. 08:04
    „"négy egy áramnemű (25 kV / 50 Hz), kétfrekvenciás üzemre előkészített motorvonat, opcióval ezek kétfrekvenciássá alakítására"

    Vajon mi kerül kevesebbe? Ha eleve két áramneműt vesz, vagy az egy áramnemű későbbi átalakítása?”
  • 7. Pistike 2011. február 24. 08:00
    „"60 hónapos teljesítési határidő"
    Ez se mostanában lesz...”
  • 6. GeryM41 2011. február 23. 19:15
    „A kép egy már meglévő motorvonatot mutat, az újnak ehhez semmi köze...”
  • 5. zsuzsa63 2011. február 23. 18:11
    „KEDVES LÁTNOK!!!!!!!!!!!KÖSZI SZÉPEN A HUMORT, ISTENIT NEVETTEM”
  • 4. IkvaHírLACEE 2011. február 23. 18:08
    „2# a lényeg, hogy dízel.”
  • 3. látnok 2011. február 23. 13:43
    „ez olyan mint a PIKO vasút a sinekben "delej" :)
    Kicsire ne adjunk!
    Az én fényképem is jelent már meg Afganisztánban szolgáló békefentartóként,,, anyám el is dobta az újságot ;)
    .....nem vette észre hogy othon alszom!....”
  • 2. Pistike 2011. február 23. 12:56
    „A képen egy dízel MOTORVONAT szerepel.”
  • 1. IkvaHírLACEE 2011. február 23. 11:34
    „a képen viszont egy dízelmozdony szerepel.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Sporttal a kapcsolatokért: soproni küldöttség Horvátországban

A horvátországi Sportszövetség kezdeményezésére Ivo Josipović köztársasági elnök fogadta a Barátság… Tovább olvasom