Kisalföld logö

2018. 06. 18. hétfő - Arnold, Levente 18°C | 26°C Még több cikk.

Sopronit iszik a Tankcsapda - fotók

Három éves együttműködést kötött Magyarország legnépszerűbb sörmárkája és zenekara, a Soproni és a Tankcsapda.

A megállapodást a márka következő reklámfilm-forgatásán jelentették be a felek.

A közös munka már kezdetét vette az ízesített Soproni Zéró TV-reklám felvételével, a következő lépcső pedig a június 14.-i Budapest Park koncert lesz.

A résztvevők elmondták, hogy partnerként tekintenek egymásra, akik egymást erősítve dolgoznak azért, hogy a zene- és sörrajongók minőségi élményekkel gazdagodjanak. Nem szponzorációról, hanem két egyenlő fél partneri viszonyáról szól a megállapodás.

Közös úton a Soproni és a Tankcsapda


A Tankcsapda tagjai – Lukács László, Fejes Tamás és Sidlovics Gábor - hangsúlyozták, nagyon megválogatják, mely márkákkal és cégekkel dolgoznak együtt, de a Soproni már régóta része az életüknek, évek óta ezt fogyasztják, ráadásul az új alkoholmentes Zéró a zenekar gitárosának, Sidinek is kedvence, aki egyébként nem fogyaszt alkoholt.

„Nem adjuk a nevünket semmihez, amiben nem hiszünk, viszont megfelelő partnerrel szívesen dolgozunk együtt. Nagyon fontos számunkra, hogy az ország legkisebb klubjában is a legjobb minőségű koncertet adhassuk, és mostantól a Soproninak is köszönhető, hogy továbbra sem kell a zene rovására kompromisszumokat kötnünk. Reméljük, ez a rajongóinknak is örömet okoz" – mondta Lukács László, az együttes frontembere.

Benedek László a HEINEKEN Hungária Zrt kereskedelmi igazgatója hozzátette: „Nagy öröm számunkra, hogy újra együtt dolgozhatunk a Tankcsapdával, a mostani megállapodás pedig nem egy hagyományos szponzoráció, sokkal inkább egyfajta közös munka, aminek részleteit közösen dolgozzuk ki a zenekarral, az együttgondolkodás és a megvalósítás minden részletéből mindannyian kivesszük a részünket." – a kereskedelmi igazgató hozzátette, „A jelenlegi megállapodástól függetlenül, azonban továbbra is folytatjuk a Magyar Vízilabda Válogatott támogatását is, hiszen rájuk is büszke az egész az ország."

A bejelentésnek helyszínt adó forgatáson már a Tankcsapda közreműködésével készült a Soproni két héten belül debütáló reklámja is. A kisfilmben a készítők szerették volna valós élethelyzetben megjeleníteni a zenekart, így közösen amellett döntöttek, hogy egy fárasztó, véget nem érő sajtótájékoztatót filmesítenek meg a reklámban.

A számtalanszor hallott kérdések áradatában a Tankcsapda tagjainak valóban szüksége van egy kis felüdülésre, amikor egy alkoholmentes Soproni Zéró tökéletes választás. A koncepció kidolgozásában részt vett a zenekar is, így ők adták meg a szituációt és a reklámban elhangzó kérdéseket is, melyekkel szinte nap mint nap szembesülnek.

Lukács László: „Az eltelt 24 év alatt az ajándékok és kabalák legtöbbjét elpakoltam, de a mai napig őrzöm azt a régi Sopronis dobozt, amin a Tankcsapda neve és koncertdátumai szerepelnek. Büszke vagyok arra, hogy a kedvenc sörömet a zenekarom képe díszíti."

Fejes Tamás: „Akárki, akármit mond, nekem nagy öröm, hogy a Sopronihoz hasonló jelentős márkák fantáziát látnak 3 vidéki srác rock’n rolljában!"

Sidlovics Gábor: „A mostani együttműködés segíti a zenekart, hogy továbbra se kelljen jegyárat emelnünk, vagy a fellépésszámot csökkentenünk. A zenekarban egyre több vitalitás van, mi a muzsika öröméért zenélünk, és továbbra is rengeteg fellépést tervezünk."

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Sopronba érkezett az IKSZ interaktív környezetvédelmi kiállítása

Sopronban az italos kartondobozokat a szelektív szigeteken a műanyag gyűjtőedénybe kell gyűjteni. Tovább olvasom